Samsung galaxy ace

30-07-2012 10:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wilde niet aan de smartphone. Maar toch lijkt het me wel erg leuk en ik ben overstag gegaan... Ik heb de Samsung galaxy ace besteld. Niet al te duur en volgens mij gewoon prima. Wie heeft er ook zo'n telefoon en wat vind je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg blij met mijn Gallexy Ace (heb hem nu 1 jaar) en het is ook mijn eerste smart phone!! Moet hem wel regelmatig 'leeg' maken (foto's en filmpjes) omdat anders het geheugen vol zit.



Wanneer krijg je hem binnen/ kun je hem ophalen? Veel plezier ermeer!!
Ik heb hem ook, ben er erg blij mee, vind het wel jammer dat hij vrij snel weer aan de lader moet..
Alle reacties Link kopieren
quote:backpacktjick schreef op 30 juli 2012 @ 10:30:

Ik ben heel erg blij met mijn Gallexy Ace (heb hem nu 1 jaar) en het is ook mijn eerste smart phone!! Moet hem wel regelmatig 'leeg' maken (foto's en filmpjes) omdat anders het geheugen vol zit.



Wanneer krijg je hem binnen/ kun je hem ophalen? Veel plezier ermeer!!Bedankt voor je reactie! Heb jij er nog een aparte geheugenkaart bijgekocht? Ik las namelijk dat er een SD-kaart van 2 gb in zit. Ik heb echt geen flauw benul of dit veel of weinig is. Maar een los kaartje erbij kopen kan altijd nog. Ik krijg hem morgen binnen. Ik ben erg benieuwd! Nu heb ik nog een prepaid kaart (volgens mij ben ik de enige in Nederland), maar ik wil graag een goedkoop sim-only abonnement afsluiten. Ik hoor goede verhalen over Telfort, dus daar wil ik eens gaan informeren. Heb jij een abonnement?
Alle reacties Link kopieren
quote:maroon5 schreef op 30 juli 2012 @ 10:31:

Ik heb hem ook, ben er erg blij mee, vind het wel jammer dat hij vrij snel weer aan de lader moet..Dat de batterij snel leeg is, heb ik meer gelezen. Zou het nog schelen als je hem de eerste keer echt helemaal oplaad (zonder ermee te prutsen, want dat vind ik altijd heel leuk als ik een telefoon net nieuw heb) en hem helemaal leeg laat lopen?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n lelijk zwart toestel, daar ga je als vrouw toch niet mee rondlopen?



Ik hou het bij mijn iPhone, mijn vrouw zweert bij haar witte Lumia, moet zeggen ziet er wel mooi uit



Ik heb hem afgelopen vrijdag gekregen. Ook mijn eerste smartphone en ik vond ook dat de batterij erg snel leeg was. Schakel nu het internet uit (G3) wanneer ik het niet gebruik.



Vind hem verder wel fijn al is het even wennen hahaha.
Heb de witte hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:helfi schreef op 30 juli 2012 @ 10:50:

Zo'n lelijk zwart toestel, daar ga je als vrouw toch niet mee rondlopen?



Ik hou het bij mijn iPhone, mijn vrouw zweert bij haar witte Lumia, moet zeggen ziet er wel mooi uit



[afbeelding]Hahaha, waar maak je je druk om? Om kleuren? Gosh...
Alle reacties Link kopieren
Pff ik wou dat ik een andere had genomen.

Zit snel vol, reageert traag en moet elke dag in de lader.



Mijn zusjes iphone is veel fijner, scherper scherm en reageert gewoon op alles beter.



Hij moet elke nacht in de lader, terwijl ik er bijna niets mee doe. Wel staat wifi altijd aan anders is mn internetbundel zo leeg. Maar even een uurtje spelletjes doen of internetten en hij is zo leeg!



De oplader is trouwens wel redelijk universeel, mijn vriend zijn htc heeft dezelfde oplader en veel andere samsungs ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxxgirl2 schreef op 30 juli 2012 @ 11:00:

Pff ik wou dat ik een andere had genomen.

Zit snel vol, reageert traag en moet elke dag in de lader.



Mijn zusjes iphone is veel fijner, scherper scherm en reageert gewoon op alles beter.



Hij moet elke nacht in de lader, terwijl ik er bijna niets mee doe. Wel staat wifi altijd aan anders is mn internetbundel zo leeg. Maar even een uurtje spelletjes doen of internetten en hij is zo leeg!



De oplader is trouwens wel redelijk universeel, mijn vriend zijn htc heeft dezelfde oplader en veel andere samsungs ook.. Balen... Hmmm ja, ik weet het nu niet zo goed meer. Ik heb er ook weinig zin in om 400 euro op tafel te leggen voor een Galaxy S2. Hoewel ik die ook erg mooi vind, maar wel duur om zo even aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Xxxxgirl2, je wil wel een iPhone maar je zeurt over je telefoon dat je batterij snel leeg is..

Geloof me, dan wil je echt geen iPhone hoor
Internagelaktisch
gewoon een mooi hoesje erbij kopen helfi
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje, mijn zwager en nog een paar vriendinnen hebben een iphone 4 (s?)en die heb ik nog nooit horen klagen over een snel lege batterij. Maar goed, mss is het iets algemeens wat gewoon bij een smartphone hoort. Mijn vorige telefoon, lg renoir, laadde ik 2 of 3 x per week op ofzo.. Dat was dan wel geen smartphone, maar ik zat er wel veel spelletjes enzo op te doen. Terwijl ik nu soms watsap en even fb/twitter bekijk als ik uit bed kom en ga slapen.
ik heb ook de ace (ook eerste smartphone) en ben er tevreden mee. Ja de nieuwste galaxy of iphone is beter, sneller, mooier, maar daar is de prijs dan ook naar. Voor wat ik er mee doe (muziek luisteren, mail lezen, beetje internetten, af en toe een foto maken) voldoef ie prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:linguaal schreef op 30 juli 2012 @ 10:55:

[...]





Hahaha, waar maak je je druk om? Om kleuren? Gosh...ik hou niet van Samsung, het voelt aan als goedkope plastic meuk vind ik. Super irritant merk bovndien. Ze maken koelkasten en wasmachines. Ik zou ook geen Miele of Zanussi telefoon kopen, wat dat betreft ben ik heel kritisch op merken, sorry maar kan er niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 30 juli 2012 @ 11:07:

gewoon een mooi hoesje erbij kopen helfi



Ik koop geen produkten van een bedrijf dat zelf geen ideeen heeft en eigenlijk niets anders doet dan namaken wat anderen hebben bedacht, en dannetdoen alsof ze het zelf bedacht hebben. Super irritant. Ze doen het al jaren, en ondanks allerlei rechtszaken gaan ze er gewoon mee door.



en dan heb ik het nog niet eens over de inferieure kwaliteit van het produkt zelf, oude software die niet ge-update wordt, slechte batterijen,veiligheidsrisico's etc. Je koopt een samsung en google kijkt mee met alles wat je doet.



Nee bedankt.
quote:helfi schreef op 30 juli 2012 @ 12:25:

[...]





Ik koop geen produkten van een bedrijf dat zelf geen ideeen heeft en eigenlijk niets anders doet dan namaken wat anderen hebben bedacht, en dannetdoen alsof ze het zelf bedacht hebben. Super irritant. Ze doen het al jaren, en ondanks allerlei rechtszaken gaan ze er gewoon mee door.



en dan heb ik het nog niet eens over de inferieure kwaliteit van het produkt zelf, oude software die niet ge-update wordt, slechte batterijen,veiligheidsrisico's etc. Je koopt een samsung en google kijkt mee met alles wat je doet.



Nee bedankt.











Alle reacties Link kopieren
Samsung Galaxy S3 Burned & Melted



http://www.youtube.com/watch?v=CXGXZabW ... re=related
Alle reacties Link kopieren
Linguaal, had je niet beter eerst ervaringen kunnen vragen en er dan wel of niet een kopen?



Ik heb een Ace en ben er niet heel tevreden over. Het intern geheugen is héél snel vol (ook al staan zowat alle apps op het geheugenkaartje, op de een of andere manier pakt dat toch nog een stuk van het telefoongeheugen). Ik moet er meer en meer vanaf halen, nog even en er staat geen app meer op.

De batterij gaat nét een dag mee, als je er niet teveel mee doet. Ga je een dagje weg en gebruik je hem wat meer, heb je op de terugweg een probleem, want dan is dus de batterij leeg.

Soms reageert hij traag of helemaal niet.



Maar goed, ik wilde geen 400 of 500 euro uitgeven en voor een lage prijs (althans, laag....) mag je misschien ook niet teveel verwachten.
stel je niet zo aan zeg, helfi
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 31 juli 2012 @ 00:10:

Linguaal, had je niet beter eerst ervaringen kunnen vragen en er dan wel of niet een kopen?



Ik heb een Ace en ben er niet heel tevreden over. Het intern geheugen is héél snel vol (ook al staan zowat alle apps op het geheugenkaartje, op de een of andere manier pakt dat toch nog een stuk van het telefoongeheugen). Ik moet er meer en meer vanaf halen, nog even en er staat geen app meer op.

De batterij gaat nét een dag mee, als je er niet teveel mee doet. Ga je een dagje weg en gebruik je hem wat meer, heb je op de terugweg een probleem, want dan is dus de batterij leeg.

Soms reageert hij traag of helemaal niet.



Maar goed, ik wilde geen 400 of 500 euro uitgeven en voor een lage prijs (althans, laag....) mag je misschien ook niet teveel verwachten.Ik heb er nog een Samsung Galaxy 2 achteraan besteld... Kan ik even vergelijken. Maar een batterij die zo snel leeg is, is echt vervelend. Dat schiet niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:helfi schreef op 30 juli 2012 @ 12:25:

[...]





Ik koop geen produkten van een bedrijf dat zelf geen ideeen heeft en eigenlijk niets anders doet dan namaken wat anderen hebben bedacht, en dannetdoen alsof ze het zelf bedacht hebben. Super irritant. Ze doen het al jaren, en ondanks allerlei rechtszaken gaan ze er gewoon mee door.



en dan heb ik het nog niet eens over de inferieure kwaliteit van het produkt zelf, oude software die niet ge-update wordt, slechte batterijen,veiligheidsrisico's etc. Je koopt een samsung en google kijkt mee met alles wat je doet.



Nee bedankt.Ik koop liever geen producten van een bedrijf wat hun producten onder zeer slechte werkomstandigheden laat maken door goedkope krachten uit China en ze vervolgens voor veel te duur op te markt brengt.
Alle reacties Link kopieren
En Samsung Galaxy Ace rules. Ik heb sinds gisteren de Ace plus (ja, daar loop ik als vrouw mee rond!) en die bevalt prima.
was mijn eerste smartphone. voldeed wel aardig. ik heb sinds vandaag een andere, gezien ik abo mocht verlengen. ja, ace is niet met iphone 4s te vergelijken, maar ik was er tevreden over. kon gewoon internetten, facebooken, whatsappen en internetbankieren... batterij bij veel gebruik snel leeg, niet alles laten synchroniseren en wifi uitzetten als je t niet gebruikt scheelt enorm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven