Zijn er hier ook christenen?

15-07-2012 20:12 1560 berichten
Nou ja wat de topictitel al zegt, zijn er ook christenen op dit forum?

Ik wel n elk geval
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieter_D schreef op 23 juli 2012 @ 20:15:

Zoals al een keer eerder in dit topic heb ik uitgelegd dat ik van Christenen (andere gelovigen) wat anders verwacht. Juist deze mensen die God aanhangen zouden toch beter moeten weten en doen. Daar gaat het mij om. Wat is anders je invulling van je geloof? waarom? Waarom verwacht je van mensen die God aanhangen dat ze geen mens meer zijn?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Anoniemevrouw, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me alsof je een heel andere wereld in bent gestapt en dat zou ik heel verwarrend vinden. Maar ook de zoektocht naar wat je wil en of en hoe je je geloof in God vorm moet gaan geven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 juli 2012 @ 20:22: