Mode & Beauty alle pijlers

Body Shop

11-04-2008 19:18 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een paar keer bij de Body Shop geweest en heb daar een mooie foundation gekocht.

Nu ben ik heel benieuwd wat anderen graag bij deze winkel kopen.

Ze hebben aardig wat verschillende body produkten, ik heb wel wat monsters mee gekregen maar ik ben nieuwsgierig wat nog meer fijn is.

Dus ik wil graag weten wat jullie er mischien kopen.
De olive oil body spray. Het is een olie en ik vind het veel fijner dan bodylotion. Het is ook lekker snel: even spray en snel smeren als mijn huid nog nat is van de douche en mijn huid voelt dagenlang lekker verzorgd aan!!!
Ik hou van de Bodyshop! Hun bodybutters/badolie's/douchegels/lippenbalsem enz. ruiken fantastisch en zijn lekker zacht voor je huid.

Make-up heb ik daar nog nooit gehaald.
Hoi,

Ben zelf fan van TBS en heb dan ook zo'n kortingskaart wel handig want het is best prijzig.

Ik ben gek van de oliveglossing-shampoo en de oliveglossing-conditioner.

De oogcreme van de vit E line is ook heerlijk.

Verders heb ik een oogpotlood en een lipgloss van ze ook allemaal goed en blijft mooi ook.

De parfums kan ik je ook aanraden, maar da's persoonlijk dus gewoon ff sprayen en kijken wat jij lekker vind.

veel plezier met je spulletjes.
Ik koop daar altijd dezelfde lippotlood, al jaren. Het is een natuurlijke mooie kleur: beech.

Ook heb ik jaren geleden een collectie van kwasten en penselen gehaald. Ze zijn supergoed! Ze zijn nu, na 4 jaar nog goed! ( wel af en toe met een druppeltje Dreft en water schoonmaken)

Verder heb ik de nachtcrème met vit. A, masker met scrub/havermout, een bodylotion met een lichte aardbeiengeur.

Ik ben fan en moet mij altijd bedwingen in de body-shop.
Shampoo, conditoner, bodyspray en douchegel met het geurtje Olive. HEEERLIJK!!! :worship:
Parfum-olie, geur Oceanus, heerlijk. Kan ik zo van mezelf genieten, hihihi
de Bergamot douchegel :-)

http://www.lepa.si/images/byt/produkti/th/s1712.jpg
Ik vind de aloevera srub voor je gezicht erg fijn, en verder de tea tree producten. Het doosje met 4 kleine bakjes oogschaduw behoort ook tot mijn toppers :) En ook de lipgloss is fijn (eigenlijk heb ik nog nooit iets daar gekocht dat niet fijn was, maar t gaat hire om favorieten he ;) )
Ik vind vooral de scrubs en bodybutters heerlijk, in die platte potten, jammer dat ze zo duur zijn! Daarnaast heb ik het geurtje dat Rougeberry heet. De Peach Shimmer lippenstift is ook erg fijn!

Extrahalo, ik ga eens kijken naar die body mist! Ik ben vaak te ongeduldig om uitgebreid bodylotion te gaan smeren, dus dit klinkt als een goede oplossing :)
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik koop er sowieso mijn shampoo (olijf en gember) en conditioner (olijf). Verder ook schoonmaak-tonic om make-up te verwijderen. Dagcreme (Vitamine E) koop ik daar ook.

Verder koop ik er massage-olie want die kan je daar lekker laten voorzien van een luchtje.

Daarnaast: kadootjes voor anderen, dingetjes in de aanbieding, maskertjes soms etc.
White Musk olie, een lekkerder luchtje is er (voor mij) niet!
Bodybutter, ik heb nergen nog een betere of lekkerder gevonden! Ruikt ook heerlijk!

http://www.thebodyshop.com/images/bathpc/products/pd_almond_body_butter.jpg
Is het trouwens ook online te koop? En waar zitten alle filialen? Ik kon pas alleen een engelse site ervan vinden. De bodyshop in Zaandam is al even weg. Denk dat ik naar Alkmaar moet of Amsterdam..
Ik koop al jaren bij TBS. Heb wel een aantal producten die ik daar vast koop.

Van de tea tree- lijn koop ik al jaren de coverstick, die blijft echt goed zitten. Ook die spotgel heb ik al weleens vaker gekocht.

Hun shampoo's zijn ook lekker en de Amlika leave in conditioner.
Hier nog een fan!

All time favo (en de reden dat ik er 13 jaar geleden voor het eerst binnenliep) is White Musk. Begon met de parfumolie, maar een aantal jaren geleden ben ik overgestapt op de eau de parfum. Gek genoeg laat ik op het parfum na, de rest van de serie links liggen. En ja, heb in de afgelopen jaren wel eens bij Douglas of DA gesnuffeld aan andere geuren, maar geen enkele haalt het bij 'mijn' White Musk.

Verder: Brazil Nut haarmasker, heeeerlijk voor mijn droge pluizenbol, evenals de *rent even naar de badkamer om label te checken* Amlika leave in conditioner, heb ik onlangs ontdekt, glans en zacht.

En dan natuurlijk het Vitamine E serum; super voedend en niet vet, trekt heel snel in. Gebruik ik onder de Seaweed dagcreme, nadat ik natuuuurlijk eerst de seaweed facewash en lotion heb gebruikt.

En nee, ik heb geen aandelen X-D
Ooooow..... en hoe kan ik het vergeten?!

Vitamine E nachtcreme, heeerlijk gewoon!

* einde advertentie* ;-)
Gomer, ik ben net zo laaiend over de white musk! All time favorite!
Goodmorning.

Had hier gisteren het 1 en ander al geschreven, maar ik ben nog wat vergeten.

Ook ik gebruik het amlika leave in conditioner en ik heb de strawberrie puree bodylotion na opbrengen denk je eerst van het plakt een beetje, maar dat veranderd nadat het is ingetrokken echt heerlijk zacht en de geur jummmm.

Mij leek die coverstick ook ideaal, maar 1 is te licht en 2 te donker, vind het jammer dat er niet iets tussenin is.

Hmmm doe hier wel leuke ideetjes op, zo ben ik erg benieuwd naar de vit E nachtcreme en serum.
Hoi, ik had een vraagje, ik zie dat er ook veel zijn die de creme's gebruiken eigenlijk was ik heel benieuwd of de vit e creme niet heel vet is , ik heb een vochtarme huid maar wel een die droog is dus ik ben benieuwd hoe deze is.

Normaal heb ik altijd de duurdere merken maar na een paar maanden merk ik dat ook die de werking niet echt hebben.

Maar leuk om te lezen jullie ervaringen
Oja Goudvis , ik had ook gekeken of je via internet spullen bij ze kan bestellen maar helaas is dat niet mogelijk.
NV; probeer de Hemp-face-protector anders eens. Hij ruikt niet dat je zegt, lekker, ook niet vies, maar ik zweer erbij, vind hem echt geweldig.

http://www.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/95/d/AAAAAlRDU1gAAAAAAJXfLw.jpg
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
george zonderes schreef op 11 april 2008 @ 21:21:

Extrahalo, ik ga eens kijken naar die body mist! Ik ben vaak te ongeduldig om uitgebreid bodylotion te gaan smeren, dus dit klinkt als een goede oplossing :)

let wel op dat je body spray OIL koopt, ze hebben van andere geurlijnen ook bodyspray, maar dat is enkel een geurtje, geen olie dus. De olie spay hebben ze ook nog in passievrucht of iets anders tropisch (paarse fles) qua geur. Ook best lekker, maar de olive variant is wat frisser.

En ik koop altijd mijn potten hars daar om mijn bikinilijn en oksels mee te harsen. Verder ben ik ook gek op de nosemask van de tea trea lijn. Is een beetje zoals die pleisters voor je neusporien, maar dit werkt toch beter.
Whaaahh oksles en bikinilijn harsen???? AAUUWWW.

(BTW Extrahalo, ik had nog een vraagje aan je gesteld op het prikpiltopic)
Die vitamine E dagcreme is meer een gel/achtige structuur en niet heel vet. Hij trekt ook snel in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven