Bedrag voor BBQ

04-08-2012 20:42 347 berichten
Hoi



Even jullie mening. Over 2 weken zijn we uitgenodigd door de buren/vrienden voor een bbq. in totaal komen er 6 gezinnen. De buren regelen eten en drank.



ik zal zo het bedrag neerzetten wat ze voor de volwassenen pp vragen. Maar ik ben benieuwd wat jullie een redelijk bedrag vinden?
quote:pompedom schreef op 04 augustus 2012 @ 21:11:

Ik vindt dat je best de boodschappen kunt verdelen als je dat van te voren bespreekt. Niet iedereen kan ¤240 missen voor een feestje. Als je weet wat het gaat kosten , kun je zelf bepalen of dat je waard is of niet.



Ik heb vorige week al mijn collegas uitgenodigd om bij te eten. Voor 12 man/vrouw voor ¤55 boodschappen gedaan, maar toen heb ik wel gevraagd of iedereen de drank meewilde nemen die hij/zij zelf drinkt. Gelukkig vond niemand dat een probleem. Maar goed ik ben nog maar net student af.Knap! Zou mij niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt mij meer in de oren alsof ze ens bij elkaar zaten en zeiden joh we kunnen wel eens samen bbq-en, allemaal inleggen, gezellig toch? Zoiets.

40 euro voor vier personen inclusief drank vind ik niet zoveel. Leeftijd van kinderen zal best wat uitmaken, al ken ik kinderen van 6 die meer wegstouwen dan ikzelf.



Ik zou een groot deel dan wel weer zelf maken, de enige lekkere sate is de mijne
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 04 augustus 2012 @ 21:04:

Zou het te ver gaan om de 40 Euro gewoon te betalen en de buren wel te vragen om een overzicht van de gemaakte kosten? Als ze alles bij de Makro halen dan is één kassabon voldoende. Of mag dat niet? Mogen zij wel het bedrag bepalen, maar jij niet vragen om bewijs?Zou jij dat zelf doen, Paloma?
Het was meteen duidelijk dat we zelf zouden betalen. Alleen het bedrag werd er niet bij gezegd.



Opruimen doen we samen! Buurman heeft een eigen restaurant dus borden ed hoeven niet gehuurd te worden. Stoelen nemen we zelf mee.