gigolo

02-08-2012 11:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heeft iemand ervaring met een gigolo.. ? Voor evt trio?



Graag tips en wat je kwitj wil
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring maar als je een kroeg induikt heb je zo een gratis gigolo te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Betalen voor seks is voor mij echt een no go, maar volgens mij is het niet zo heel moeilijk om er een te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen betaalde gigolo nemen als ik jou was. Dat zijn toch altijd een beetje eh... aparte types.



Waarom meld je je niet aan bij een goede swingerssite? Staan voldoende single mannen op, helaas 90% mafkezen, eikels en viezeriken.

Die andere 10% daar ga je zeker vinden wat je zoekt
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden Stout1975.

Jij staat ook op die swingerssite?



En hoort ongetwijfeld tot die 90%?



Nou, kom maar op met je opmerkingen.

Jij hangt hem gewoon overal in, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon een slet ja, maar date even niet met stellen alleen.



Maar die andere 10% die moet je dus gewoon hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de Viva van afgelopen week niet gehad? Staan verhalen in van de gigelo die eerst voor de Viva schreef.. Ennn.. Een website.. Have fun ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:pop9000 schreef op 02 augustus 2012 @ 11:04:

Geen ervaring maar als je een kroeg induikt heb je zo een gratis gigolo te pakken.

Inderdaad.



Ellen-zelf,



Wat zoek je in een gigolo wat een "gewone" man niet kan bieden? In een swingersclub zou je ongetwijfeld een trio vinden, dus wat Stout zegt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:pop9000 schreef op 02 augustus 2012 @ 11:04:

Geen ervaring maar als je een kroeg induikt heb je zo een gratis gigolo te pakken.



Dames, ik ga voor eens en altijd op dit forum duidelijk maken waarom de Nederlandse vrouw maar al te graag een gigolo wil betalen voor intimiteit. (Dit zeg ik uit 5 jaar ervaring als gigolo gewerkt te hebben):



1. De gemiddelde Nederlandse man zien er niet bepaald sjofel uit. Afgetrapte All-Stars, slechte hygiene, nooit van een kapper gehoord (En ja, dat is de enige reden waarom ze "lang en golvend" haar hebben), AXE-deo spray, bierbuik, voetbal, bierzuipen, zo bleek als Glorix, en ga zo maar door.

Dus in feite kom je dezelfe figuren tegen in de bar.



2. Misschien onbegrijpelijk voor de gemiddelde Nederlandse man/vrouw, maar er zijn toch echt mannen op de wereld die er zodanig goed uit zien dat ze geld voor sex kunnen vragen. Niets anders dan de wet van vraag en aanbod. Dat betekent dus dames dat deze mannen voor jullie ONBEREIKBAAR zijn. Of je moet natuurlijk 300 euro neertellen per uur zodat ik mijn tweede huis in Spanje kan laten bouwen...



Dus hou alstublieft op met het zaniken over de bar en een beetje "sletten" waarna een leuke sexdate volgt. Nana, fout, error, zo gaat dat niet.



Als je een beetje een degelijke man wil (tijdelijk) met een degelijke opleiding, de looks van een model, kleding van alleen Armani, uitmuntende verzorging, een buitengewone talenkennis, heel wat levenservaring en een heel leuk praatje dan moeten jullie dokken, betalen ja.



En anders wens ik jullie veul succes mej oew matties uit de kruug mej dn Moncler en Botticelli jassen en drugsverslaving.



Ciao.
Alle reacties Link kopieren
Verdomme afgetrapteallstar, ik rij al jaren heel Nederland door om de meisjes een plezier te doen...



Ik had er dus 300 overlekkere euri's per uur voor kunnen vragen?

Dan was ik dus nu eigenaar van FC Barcelona geweest!



Ach ja, met het inzicht van nu en zo...
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 05 augustus 2012 @ 23:57:

[...]





Dames, ik ga voor eens en altijd op dit forum duidelijk maken waarom de Nederlandse vrouw maar al te graag een gigolo wil betalen voor intimiteit. (Dit zeg ik uit 5 jaar ervaring als gigolo gewerkt te hebben): Bedankt zeg, wat hadden we zonder jouw wijsheden toch moeten doen? Pfoei wat een opluchting...quote:1. De gemiddelde Nederlandse man zien er niet bepaald sjofel uit.Je weet wat sjofel betekent? Ik krijg sterk de indruk van niet, maar ik geef je 't voordeel van de twijfel.quote: Afgetrapte All-Stars, slechte hygiene, nooit van een kapper gehoord (En ja, dat is de enige reden waarom ze "lang en golvend" haar hebben), AXE-deo spray, bierbuik, voetbal, bierzuipen, zo bleek als Glorix, en ga zo maar door.

Dus in feite kom je dezelfe figuren tegen in de bar.De gemiddelde Nederlandse man komt ook in 'n bar bedoel je dus? Klinkt logisch. En aan je nickname te lezen ben jij dus ook zo'n gemiddelde Nederlandse man. Genoteerd.quote:2. Misschien onbegrijpelijk voor de gemiddelde Nederlandse man/vrouw, maar er zijn toch echt mannen op de wereld die er zodanig goed uit zien dat ze geld voor sex kunnen vragen. Niets anders dan de wet van vraag en aanbod.Niets nieuws onder de zon, vooralsnog put je je uit in algemeenheden, maar toch fijn dat je de moeite wil nemen. Denk ik.quote:Dat betekent dus dames dat deze mannen voor jullie ONBEREIKBAAR zijn.Ach, iets met vraag en aanbod was het toch? Als de vraag daalt, aangezien deze mannen toch onbereikbaar zijn, zal de prijs ook snel zakken.quote:Of je moet natuurlijk 300 euro neertellen per uur zodat ik mijn tweede huis in Spanje kan laten bouwen...Zal een bescheiden hutje worden dan, want 'n waarheid die de gemiddelde Nederlandse vrouw iedere man èn gigolo kan vertellen is dat 'n mooi snoetje alleen niet genoeg is. Er moet toch ook ietsjes aan inhoud te bespeuren zijn, en die arrogantie mag je toch echt thuis laten. Iedere ondernemer, of hij nou friet verkoopt, auto's of sexuele diensten, zal je kunnen vertellen dat je de hand niet bijt die je voedt.quote:Dus hou alstublieft op met het zaniken over de bar en een beetje "sletten" waarna een leuke sexdate volgt. Nana, fout, error, zo gaat dat niet.Er zijn hordes vrouwen die op die manier wel aan zo'n date komen, waar heb jij je wijsheid vandaan dat het zo niet werkt?quote:Als je een beetje een degelijke man wil (tijdelijk) met een degelijke opleiding, de looks van een model, kleding van alleen Armani, uitmuntende verzorging, een buitengewone talenkennis, heel wat levenservaring en een heel leuk praatjeAh, daar gaan we dus mis. Wat jij onder een leuk praatje verstaat is iets anders dan wat ik er onder versta. Toch jammer.quote:dan moeten jullie dokken, betalen ja.



En anders wens ik jullie veul succes mej oew matties uit de kruug mej dn Moncler en Botticelli jassen en drugsverslaving.



Ciao.Auch.... pietsie gefrustreerd knul? Wil 't niet meer zo met de handel? Ook last van de crisis? Of heeft je reputatie je ingehaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 02 augustus 2012 @ 19:00:

Wat zoek je in een gigolo wat een "gewone" man niet kan bieden? In een swingersclub zou je ongetwijfeld een trio vinden, dus wat Stout zegt.Ik denk: seks waarbij hij z'n best doet en aan haar genot denkt, in plaats van aan zichzelf.quote:afgetrapteallstar schreef op 05 augustus 2012 @ 23:57:

1. De gemiddelde Nederlandse man zien er niet bepaald sjofel uit. Afgetrapte All-Stars, slechte hygiene, nooit van een kapper gehoord (En ja, dat is de enige reden waarom ze "lang en golvend" haar hebben), AXE-deo spray, bierbuik, voetbal, bierzuipen, zo bleek als Glorix, en ga zo maar door.

Dus in feite kom je dezelfe figuren tegen in de bar.Nou dat sluit dus prima aan bij de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ver naast. Ik heb namelijk gewed dat de eerste reactie zodanig opgebouwd zou zijn dan men er erg gemakkelijk uit kon halen dat deze vrouw op het randje van de afgrond staat. Jammer dus, want er is een heer voor u geweest.



Bedankt voor de bevestiging (Ik had eerlijk gezegd wel wat langer kunnen wachten hoor).





quote:chartreuse schreef op 06 augustus 2012 @ 00:09:

[...]

Bedankt zeg, wat hadden we zonder jouw wijsheden toch moeten doen? Pfoei wat een opluchting...





[...]

Je weet wat sjofel betekent? Ik krijg sterk de indruk van niet, maar ik geef je 't voordeel van de twijfel.

[...]

De gemiddelde Nederlandse man komt ook in 'n bar bedoel je dus? Klinkt logisch. En aan je nickname te lezen ben jij dus ook zo'n gemiddelde Nederlandse man. Genoteerd.





[...]

Niets nieuws onder de zon, vooralsnog put je je uit in algemeenheden, maar toch fijn dat je de moeite wil nemen. Denk ik.

[...]

Ach, iets met vraag en aanbod was het toch? Als de vraag daalt, aangezien deze mannen toch onbereikbaar zijn, zal de prijs ook snel zakken.

[...]

Zal een bescheiden hutje worden dan, want 'n waarheid die de gemiddelde Nederlandse vrouw iedere man èn gigolo kan vertellen is dat 'n mooi snoetje alleen niet genoeg is. Er moet toch ook ietsjes aan inhoud te bespeuren zijn, en die arrogantie mag je toch echt thuis laten. Iedere ondernemer, of hij nou friet verkoopt, auto's of sexuele diensten, zal je kunnen vertellen dat je de hand niet bijt die je voedt.





[...]

Er zijn hordes vrouwen die op die manier wel aan zo'n date komen, waar heb jij je wijsheid vandaan dat het zo niet werkt?





[...]

Ah, daar gaan we dus mis. Wat jij onder een leuk praatje verstaat is iets anders dan wat ik er onder versta. Toch jammer.

[...]



Auch.... pietsie gefrustreerd knul? Wil 't niet meer zo met de handel? Ook last van de crisis? Of heeft je reputatie je ingehaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 06 augustus 2012 @ 00:18:

Ik zit er ver naast. Ik heb namelijk gewed dat de eerste reactie zodanig opgebouwd zou zijn dan men er erg gemakkelijk uit kon halen dat deze vrouw op het randje van de afgrond staat. Jammer dus, want er is een heer voor u geweest.



Bedankt voor de bevestiging (Ik had eerlijk gezegd wel wat langer kunnen wachten hoor).





[...]

Randje van de afgrond? Ik ben benieuwd, wat voor afgrond hebben we het hier over?
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 06 augustus 2012 @ 00:18:



Bedankt voor de bevestiging (Ik had eerlijk gezegd wel wat langer kunnen wachten hoor).



Jij gaat zometeen heel frustie lopen doen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:20:

[...]





Jij gaat zometeen heel frustie lopen doen he?En plaatjes plakken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 05 augustus 2012 @ 23:57:

2. Misschien onbegrijpelijk voor de gemiddelde Nederlandse man/vrouw, maar er zijn toch echt mannen op de wereld die er zodanig goed uit zien dat ze geld voor sex kunnen vragen.

Als je echt zoveel ervaring had, zou je weten dat het uiterlijk van een man niet zijn primaire marktwaarde-indicator is.



Zoals ook het bekende geval van lelijke vent met superlekker wijf, en andere kerels zich dan afvragen "hoe doet ie dat toch" of "wat ziet ze toch in hem".
Alle reacties Link kopieren
Heb jij buikhaar boven je afgetrapte allstars eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:21:

[...]





Zoals ook het bekende geval van lelijke vent met superlekker wijf, en andere kerels zich dan afvragen "hoe doet ie dat toch" of "wat ziet ze toch in hem".Ik gebruik zelf hypnose, werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:21:

Heb jij buikhaar boven je afgetrapte allstars eigenlijk?Telt rughaar ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:22:

Ik gebruik zelf hypnose, werkt prima.Goede tip! Wat nou betalen, gewoon hypnotiseren. Scheelt bergen met geld!
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:22:

[...]



Telt rughaar ook?Neen. Ik kan mij geen standje voorstellen waar de klant naar zijn rug zit te kijken als hij met zijn professionele genotsknots haar soppende vrouwelijkheid voor 300 euri per uur inwendig masseert, jij wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 06 augustus 2012 @ 00:23:

Neen. Ik kan mij geen standje voorstellen waar de klant naar zijn rug zit te kijken als hij met zijn professionele genotsknots haar soppende vrouwelijkheid voor 300 euri per uur inwendig masseert, jij wel?

Hmmm. Nu je het zegt. Al weet ik niet wat TO er zoal voor dubieuze voorkeuren (en bijpassende attributen) op nahoudt.



Kost waarschijnlijk wel extra.
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 06 augustus 2012 @ 00:18:

Ik zit er ver naast. Ik heb namelijk gewed dat de eerste reactie zodanig opgebouwd zou zijn dan men er erg gemakkelijk uit kon halen dat deze vrouw op het randje van de afgrond staat. Jammer dus, want er is een heer voor u geweest.



Bedankt voor de bevestiging (Ik had eerlijk gezegd wel wat langer kunnen wachten hoor).





[...]

Het beroep aan de wilgen moeten hangen wegens te weinig klandizie? Ik gok maar wat hoor
Alle reacties Link kopieren
afgetrapteallstar bljft beduidend stil....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven