gigolo

02-08-2012 11:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heeft iemand ervaring met een gigolo.. ? Voor evt trio?



Graag tips en wat je kwitj wil
Alle reacties Link kopieren
Je zou denken dat hij met zijn degelijke opleiding de meisjes wel even schriftelijk onder zou pissen he.



Nou ja, misschien was het electrotechniek ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hij begon zo *kuch* veelbelovend...



Jammer dat hij ook dit niet tot een bevredigend einde kon brengen. Zo jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eigenlijk dat hij onderweg is naar een klant met een dikke reet beurs?
Alle reacties Link kopieren
quote:afgetrapteallstar schreef op 05 augustus 2012 @ 23:57:

[...]





Dames, ik ga voor eens en altijd op dit forum duidelijk maken waarom de Nederlandse vrouw maar al te graag een gigolo wil betalen voor intimiteit. (Dit zeg ik uit 5 jaar ervaring als gigolo gewerkt te hebben):



1. De gemiddelde Nederlandse man zien er niet bepaald sjofel uit. Afgetrapte All-Stars, slechte hygiene, nooit van een kapper gehoord (En ja, dat is de enige reden waarom ze "lang en golvend" haar hebben), AXE-deo spray, bierbuik, voetbal, bierzuipen, zo bleek als Glorix, en ga zo maar door.

Dus in feite kom je dezelfe figuren tegen in de bar.



2. Misschien onbegrijpelijk voor de gemiddelde Nederlandse man/vrouw, maar er zijn toch echt mannen op de wereld die er zodanig goed uit zien dat ze geld voor sex kunnen vragen. Niets anders dan de wet van vraag en aanbod. Dat betekent dus dames dat deze mannen voor jullie ONBEREIKBAAR zijn. Of je moet natuurlijk 300 euro neertellen per uur zodat ik mijn tweede huis in Spanje kan laten bouwen...



Dus hou alstublieft op met het zaniken over de bar en een beetje "sletten" waarna een leuke sexdate volgt. Nana, fout, error, zo gaat dat niet.



Als je een beetje een degelijke man wil (tijdelijk) met een degelijke opleiding, de looks van een model, kleding van alleen Armani, uitmuntende verzorging, een buitengewone talenkennis, heel wat levenservaring en een heel leuk praatje dan moeten jullie dokken, betalen ja.



En anders wens ik jullie veul succes mej oew matties uit de kruug mej dn Moncler en Botticelli jassen en drugsverslaving.



Ciao.Vind dit zo'n bullshit! Ook met high education en Armani pakken. Looks van een model, en een leuk praatje? Kom op, het blijven Geile mannetjes! Als de vrouw in kwestie een goed figuur en uiterlijk heeft moet je kijken hoe snel ze op je "springen" ( ja, ik heb ervaring met gigolo's.
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-05-2015 17:43
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenbloem schreef op 02 augustus 2012 @ 11:25:

Laat me raden Stout1975.

Jij staat ook op die swingerssite?



En hoort ongetwijfeld tot die 90%?



Nou, kom maar op met je opmerkingen.

Jij hangt hem gewoon overal in, toch?++

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven