Wie is wat aan het haken? Deel 2!
donderdag 28 juni 2012 om 08:01
Voor alle haaksters op het forum: deel 2 van ons goedlopende haaktopic. Wie is wat aan het haken?
Linkje naar deel 1:
Deel 1!
Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:
www.haakidee.nl
www.hobbydoos.nl
www.hetwolhuis.nl
www.ltcleiden.nl
www.echtstudio.nl
www.robbelien.nl
www.kuddelz.nl
Waar hebben ze leuke patronen?
www.ravelry.com (gratis registreren en dan kun je gratis veel patronen downloaden)
www.lionbrand.com (gratis registeren en dan ook patronen downloaden)
www.etsy.com (betaalde patronen, vaak in het Engels)
www.amigurumis.nl
www.deliciouscrochet.com
En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!
Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje
Linkje naar deel 1:
Deel 1!
Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:
www.haakidee.nl
www.hobbydoos.nl
www.hetwolhuis.nl
www.ltcleiden.nl
www.echtstudio.nl
www.robbelien.nl
www.kuddelz.nl
Waar hebben ze leuke patronen?
www.ravelry.com (gratis registreren en dan kun je gratis veel patronen downloaden)
www.lionbrand.com (gratis registeren en dan ook patronen downloaden)
www.etsy.com (betaalde patronen, vaak in het Engels)
www.amigurumis.nl
www.deliciouscrochet.com
En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!
Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje
dinsdag 7 augustus 2012 om 11:11
Gefeliciteerd kat! Kittens zijn zo schattig!
Kaatje, inderdaad wat Liset zegt. Als het voor jullie maar goed voelt, dat is het belangrijkste. Daarnaast kennen jullie elkaar toch ook al heel lang? Het is niet zo dat hij twee weken geleden aan is komen waaien.
Ik ga vandaag even een flinke slag slaan aan mijn ripple. Hij is nu 2.20 bij (bijna) 1, dus ik ben op de helft. Dat werkt wel weer motiverend moet ik eerlijk zeggen.
Kaatje, inderdaad wat Liset zegt. Als het voor jullie maar goed voelt, dat is het belangrijkste. Daarnaast kennen jullie elkaar toch ook al heel lang? Het is niet zo dat hij twee weken geleden aan is komen waaien.
Ik ga vandaag even een flinke slag slaan aan mijn ripple. Hij is nu 2.20 bij (bijna) 1, dus ik ben op de helft. Dat werkt wel weer motiverend moet ik eerlijk zeggen.
dinsdag 7 augustus 2012 om 14:51
Ik zat nog even op ravelry voor als mijn ripple af is (of mijn wol op omdat ik nog geen tijd heb gehad om nieuwe te halen ).
En deze vind ik ook leuk als "mannen" deken:
http://www.ravelry.com/patterns/library ... ell-afghan
En dan natuurlijk wel in stoere mannenkleuren
En deze vind ik ook leuk als "mannen" deken:
http://www.ravelry.com/patterns/library ... ell-afghan
En dan natuurlijk wel in stoere mannenkleuren
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:50
Aaah, wat lieffff! 't Is dat mijn vriend geen poezenmens is.. Hoewel ik ook heeeeel blij ben met mijn hondje hoor!
Zit inmiddels op 16 Grannies. Baal alleen ontzettend dat de lichtblauwe / aqua wol die ik had, al op is na 10 GSjes. En natuuurlijk kan ik die kleur nergens meer vinden! Ben al in 3 Zeemans geweest.. heb de wikkel niet bewaard dus zou niet weten welke kleur het is.. Mocht 1 van jullie ooit een aquablauw tegenkomen bij de Zeeman, 100gr.. Let me know!!
Doe nu over 1 granny 20/25 minuten, vooruitgang! Mits ik me niet vergis in het aantal stokjes, dat gaat nog wel eens fout als ik tv zit te kijken
Zit inmiddels op 16 Grannies. Baal alleen ontzettend dat de lichtblauwe / aqua wol die ik had, al op is na 10 GSjes. En natuuurlijk kan ik die kleur nergens meer vinden! Ben al in 3 Zeemans geweest.. heb de wikkel niet bewaard dus zou niet weten welke kleur het is.. Mocht 1 van jullie ooit een aquablauw tegenkomen bij de Zeeman, 100gr.. Let me know!!
Doe nu over 1 granny 20/25 minuten, vooruitgang! Mits ik me niet vergis in het aantal stokjes, dat gaat nog wel eens fout als ik tv zit te kijken
dinsdag 7 augustus 2012 om 23:08
quote:kaatje_85 schreef op 07 augustus 2012 @ 08:03:
[...]
Nee, na ongeveer 6 weken.
Bedenk wel even dat wij al eerder een relatie hebben gehad, en dat we, ondanks elkaar 11 jaar niet gezien te hebben, nooit over elkaar heen zijn gekomen he
We gaan het vanavond aan het thuisfront vertellen. Ben best gespannen.
Dat wist ik wel hoor Kaat. Ik was een beetje aan het plagen
Ik vind het hartstikke leuk voor je.
Ben wel benieuwt hoe het vanavond afgelopen is.
[...]
Nee, na ongeveer 6 weken.
Bedenk wel even dat wij al eerder een relatie hebben gehad, en dat we, ondanks elkaar 11 jaar niet gezien te hebben, nooit over elkaar heen zijn gekomen he
We gaan het vanavond aan het thuisfront vertellen. Ben best gespannen.
Dat wist ik wel hoor Kaat. Ik was een beetje aan het plagen
Ik vind het hartstikke leuk voor je.
Ben wel benieuwt hoe het vanavond afgelopen is.