Ik wil graag een trio met de beste vriendin van mijn vrouw

07-08-2012 14:23 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als je de titel zo leest best heftig..

Maar goed hier gaat ie dan.



Nu is de beste vriendin van mijn vrouw zo-een-lekker-stuk maar vooral een lieve vrouw.



Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ben naar haar toegestapt om gewoon rechtuit te vragen of ze een trio wil met ons.



Ik had aangegeven dat ik dan uitgebreid met haar hier over wilde praten. Ze gaf aan geen nee te zeggen maar voorlopig ook geen ja. Ik moest het eerst nu maar eens met mijn vrouw bespreken.



Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ik heb al regelmatig aan mijn vrouw aangegeven dat ik een trio met haar beste vriendin wil omdat ik haar super geil vind, dat vertel ik mijn vrouw dan ook gewoon. Maar natuurlijk meer voor de lol.

Maar nu de vriendin hierop niet afwijzend tegenover staat is het nu serieuzer.



Ze (mijn vrouw) liet toen al doorschemeren dat ze dit geen idioot idee vond. Maar verder besproken als van ik zou eens willen.. naar zullen we haar eens vragen.... is toch een stap.



Ik wil absoluut niet dat de vriendschap eindigt na het triootje, want hiervoor is ze te speciaal.

Aangepast ivm privacy en onzin reacties
Alle reacties Link kopieren
op basis van de topic titel (zonder verder iets te lezen dus) zeg ik: wie niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2012 @ 14:35:

Wat respectloos dat jij het aan je vrouws vriendin vraagt zonder écht !!! toestemming van je vrouw te hebben gehad.

Dat zou voor mij ( ongeacht of ik vrouw of lekkere stoot zou zijn ) een reden zijn om zoiets niet met jou te doen. Jij wil geen trio; je wil sex met haar. En omdat je ook wel weet dat die optie er waarschijnlijk niet in zit maak je je er maar een trio van.

Egoïstisch? Jij staat met je foto onder dat woord in de Dikke Van Dale.
Alle reacties Link kopieren
quote:duvelke007 schreef op 07 augustus 2012 @ 15:55:

Misschien moet ik het er gewoon bij laten.

Maar wat doe ik dan met die gevoelens die ik al heel lang heb. Ik had gedacht dat deze wel minder zouden worden ten opzichte van de vriendin, maar dat is niet zo.



Denk dat het hiervoor al te laat is. Ik vind dat je met die vraag aan haar vriendin (wat mij betreft) al een heel belangrijke grens over bent.

Als ik jouw vrouw was zou ik voorstellen om jouw beste vriend er ook in te betrekken. Misschien heeft ze hem al wel gevraagd of hij geinteresseerd is?? who knows.

Klinkt het nog steeds leuk?
Alle reacties Link kopieren
Nu alles gelezen en zie dat de openingspost flink veranderd is.



ik geloof er eigenlijk ook weinig van.



Als het waar is ga eens goed praten met je vrouw.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
wat doddie zegt idd.
Alle reacties Link kopieren
Geloof niks van dit verhaal
Alle reacties Link kopieren
Lekker zeg, de OP wat vrouwvriendelijker gemaakt? Je schreef precies wat je bedoelde. Wat een held ben je toch..Not! Waar is het geilpilletje gebleven, het ritje naar het bos om die vriendin over te halen zonder eerst met je vrouw te praten, het met de ogen uitkleden, het lekkere katje....bah bah bah.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 07 augustus 2012 @ 19:12:

Lekker zeg, de OP wat vrouwvriendelijker gemaakt? Wat een held ben je toch..Not! Waar is het geilpilletje gebleven, het ritje naar het bos om die vriendin over te halen zonder eerst met je vrouw te praten, het met de ogen uitkleden, het lekkere katje....bah bah bah.Ik snapte sommige postings al niet, maar de "zo geil als boter" held op sokken heeft zijn OP aangepast. Tja
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar zo'n hekel aan. Hij had haar daar in dat bos gepakt als hij kon en dan nu die zever OP, kansloos!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:duvelke007 schreef op 07 augustus 2012 @ 16:05:

[...]





Ik denk idd dat het toch iets in deze richting zal worden.

Ik zal het wel iets subtieler verwoorden.Ik hoop het. Alleen echte mannen doen dit. Mietjes gaan achter hun vrouws rug om met beste vriendin.... Doe jezelf en dames een plezier en wees eerlijk. Subtieler mag, liegen niet... Dingen achterhouden is ook liegen...
Alle reacties Link kopieren
LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.

LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER. LOZER.
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen hiervoor ook al zeiden: OP aangepast (de sappige details verwijderd, maar die zeiden juist zoveel over jezelf). Voor mij ben je een mix van een zielig figuur, een vreemdganger en een vent zonder ruggegraat. En daar kun het mee doen, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodpaars schreef op 07 augustus 2012 @ 18:52:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Sja ik wil ook wel es wat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En nee niet dat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
aangepast vanwege de privacey, zeker door dat kleedje.

jammer, t is nu zo,n saaie op geworden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Aangepast ivm onzin reacties?! Haha Jij bent maf!
Alle reacties Link kopieren
Hmm tja ... Als mijn man m'n beste vriendin tussen de lakens gehad zou hebben dan is de vriendschap niet meer wat het was. Met een vreemde vrouw zou ik er geen moeite mee hebben. Maar vriendin is te dichtbij.

Hoe zou je het vinden als de rollen omgedraaid zouden zijn? En je vrouw een trio met jou en je beste vriend wil?(kwartetje dan maar?) hoe sta jij dan tegenover je beste vriend? Lijkt me lastig op feestjes.

Bovendien klopt de volgorde niet en vind je haar te leuk... Dat is geen seks om de seks meer.



Wel grappig dat mannen zoiets zo'n grote fantasie vinden.... Blijven toch beperkter in prestatie als er 2 vrouwen te bevredigen zijn, een vrouw is niet uitgeblust na 2x komen en kan nog een keer(nou ik wel dan). Dus eigenlijk is volgens mij de vrouw na een VVM ronde niet helemaal klaar, en met een MMV wel....
een trio moet je alleen doen als iedereen het echt wil.

ik heb zelf helaas meegemaakt dat mijn man een vriend erbij wilde betrekken. ik wist niet of ik dat wou, vond het ergens wel geil, maar ook twijfel. was niet duidelijk genoeg.

net als ik lees bij jou vrouw, ze zegt geen nee, maar weet ook niet of ze ja wilde.



een avond was die vriend hier en stelden ze voor om lekker te drinken en ging de sfeer al een beetje in die richting met strippoker. ik vond dat allemaal wel spannend.

mede onder invloed van alcohol werd het uiteindelijk een trio.

in het begin wel lekker, maar ze werden wat ruwer en vonden het erg leuk om mij 'eens goed te nemen'.

ik heb daar nu achteraf gemengde gevoelens over. ze hebben me nergens toe gedwongen, dat niet, maar je voelt je achteraf alsof je dit misschien liever niet had gedaan.



dat kan jou vrouw ook krijgen, als jij lekker met die vriendin ligt te knallen en haar aan d'r lot over laat.



nou ja, succes met je hele gedoe.



ben nou eigenlijk ook wel benieuwd aan het raken hoe enorm die knuppel wel niet is. vraag me af of het echt zo wereldschokkende pik is of dat je hij in je gedachten groter is dan in het echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven