Gezondheid alle pijlers

Irritatie aan mijn voet

15-06-2007 15:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken heb ik bij m'n grote teen een irritatie.

Eerst zaten er kleine rode jeukerige bultjes en na een week zijn die verdroogd en lijkt het net of de huid aan het vervellen is. Echt over gaan wil het niet.

Weet iemand van jullie wat dit is en welk middeltje van de drogist/apotheek hier tegen helpt?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even langs de huisarts gaan het kan een schimmel zijn. Suc6
Alle reacties Link kopieren
Of een allergie. heb een paar jaar geleden mijn hele voeten onder de schilfers gehad...bleek dat ik allergisch ben voor koeienleer....
Alle reacties Link kopieren
Lotte, waarom twee topics in twee dagen met (bijna) dezelfde klacht? Enige verschil is dat in je topic van gister het om een probleem(pje) van een week gaat en hier, een dag later, is het weken.

Nu worden de reacties over twee topics verspreid.:(



Brandnetels tegen gekomen? Euh, muggebulten? Wratjes?

Het kan zoveel zijn en het is een beetje moeilijk inschatten voor je pc als je niet ziet hoe het eruit ziet. Euh, nee, ik hoef het niet te zien. Ben niet zo'n voetenfan.
Alle reacties Link kopieren
Lolotte, ik kon op mijn computer m'n eerste berichtje niet meer terugvinden, vandaar nog eentje. En nu zit de irritatie er bijna twee weken. Ik dacht dat iemand de symptomen misschien wel zou herkennen.

Maar ik heb ondertussen al een middeltje gehaald bij de apotheek, dus hoop dat het snel weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven