Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil toch nog even terugkomen op de laatste paar berichten van deel drie van dit topic. Let wel: ik wil het beleid niet ter discussie stellen, absoluut niet. Maar ik wil wel nog een opmerking maken over de uitvoering van dat beleid. Het mag toch duidelijk zijn dat subjectiviteit bij het al dan niet verwijderen van troltopics tot willekeur, en dus tot gezeik leidt? Waarom trekken jullie niet gewoon 1 lijn? Dus of alle troltopics weg, of geen enkele. Niet de een niet omdat daar zulke leuke reacties gegeven werden en de ander wel. Troltopic is troltopic lijkt mij, en van mij mogen ze allemaal weg. Hoe minder aandacht voor trollen des te beter.



De reden dat er niet over beleid gediscussieerd mag worden is ‘omdat discussie over het beleid steeds weer leidt tot onduidelijkheid over de regels en negativiteit op het forum’. Denken jullie niet dat deze willekeur tot hetzelfde leidt?
Alle reacties Link kopieren
Eens met trotter. Eenduidigheid schept duidelijkheid en voorkomt dat het beleid ter discussie wordt gesteld.



Daarbij, we willen toch geen opstand van trollen die beginnen te zeuren over "meten met twee maten", of niet?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je feedback, we zullen hier naar kijken.

Gelieve nu dit topic schoon te houden van dergelijke vragen, zie OP.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hello. Kun je mijn quote 'ordenen' in mijn reactie van 15-08-2012 10:30 in het topic "D66 wil iedereen automatich donor maken."?



Ik gebruik de app en bij het quoten slaat ie een beetje door. Is dat bij meer mensen zo?



Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Mods, is er een plek waar we wél even kunnen brainstormen in dit soort belangrijke gevallen, zonder meteen tot de orde te worden geroepen? In de OP staat dat er over het beleid niet gediscussieerd mag worden, prima. Maar wat mogen we in dit soort gevallen, als er geen duidelijk beleid IS, of een ad hoc beleid?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik het vorige deel van het Modtopic vinden?
Centraal Moderatortopic deel 3
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm enquete;

Onderzoek



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuya schreef op 15 augustus 2012 @ 11:27:

Hello. Kun je mijn quote 'ordenen' in mijn reactie van 15-08-2012 10:30 in het topic "D66 wil iedereen automatich donor maken."?



Ik gebruik de app en bij het quoten slaat ie een beetje door. Is dat bij meer mensen zo?



Thnx!



Sorry, maar de quote is dermate vreemd/veranderd dat ik er niets mee kan.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 15 augustus 2012 @ 11:46:

Mods, is er een plek waar we wél even kunnen brainstormen in dit soort belangrijke gevallen, zonder meteen tot de orde te worden geroepen? In de OP staat dat er over het beleid niet gediscussieerd mag worden, prima. Maar wat mogen we in dit soort gevallen, als er geen duidelijk beleid IS, of een ad hoc beleid?



Napraattopics of topics over het beleid zijn niet toegestaan, dit staat niet ter discussie.

Voor vragen/opmerkingen over ons beleid of de uitvoering hiervan kun je mailen naar forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op woensdag 15 augustus 2012 12:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tuya in "Centraal Moderatortopic deel 4"" class="messagelink">tuya schreef op 15 augustus 2012 @ 11:27</a>:</b>

Hello. Kun je mijn quote 'ordenen' in mijn reactie van 15-08-2012 10:30 in het topic "D66 wil iedereen automatich donor maken."?



Ik gebruik de app en bij het quoten slaat ie een beetje door. Is dat bij meer mensen zo?



Thnx!</div></blockquote>



Sorry, maar de quote is dermate vreemd/veranderd dat ik er niets mee kan.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum Hoe kan ik dat zelf doen dan? (Heb nu gequote om te zien wat het wordt)
Alle reacties Link kopieren
quote:trotter schreef op 15 augustus 2012 @ 12:00:

Centraal Moderatortopic deel 3Bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:tuya schreef op 15 augustus 2012 @ 12:12:

[...]

Hoe kan ik dat zelf doen dan? (Heb nu gequote om te zien wat het wordt)Sorry, ik kan je hierbij niet verder helpen. Vraag het anders even op dit topic: Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Even uit een ander topic gekopieerd omdat daar niet op mijn vraag gereageerd wordt:quote:ModeratorViva schreef op 15 augustus 2012 @ 12:28:

Ik zou met klem willen adviseren opmerkingen van deze aard niet meer te maken. Niet alleen gaat anders dit topic verwijderd worden, maar kan degene die toch doorgaat ook een sanctie volgens ons banbeleid tegemoet zien.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMod, mag ik vragen waar dit nu opeens vandaan komt? De opmerking waar je zo fel op reageert was in mijn ogen niets meer en niets minder dan een algemeen grapje. Niet gemeen, niet naar een persoon gericht, gewoon ouderwetsche gevatte Vivahumor. Kan dat tegenwoordig ook al niet meer? Waarom moet er meteen met een ban gedreigd worden na een grapje, ik dacht dat we daar van af waren?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd wat er nou zo erg was aan die opmerking.
Alle reacties Link kopieren
hard copy Lowlands kaartje tegen kostprijs aangeboden



Dit topic mag verwijderd worden omdat ik een nieuwe heb geopend met een andere prijs in de titel. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Habibti schreef op 15 augustus 2012 @ 15:55:

hard copy Lowlands kaartje tegen kostprijs aangeboden



Dit topic mag verwijderd worden omdat ik een nieuwe heb geopend met een andere prijs in de titel. Dank je!



Het topic is verwijderd.



mvg,



Junior.
In het topic Brazilian wax op Lijf & lijn maakt iemand reclame voor haar eigen salon (met een link).
Alle reacties Link kopieren
Topic Berenloop Half Marathon Startbewijs gezocht! is verplaatst naar Prikbord gevraagd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:trotter schreef op 15 augustus 2012 @ 20:18:

In het topic Brazilian wax op Lijf & lijn maakt iemand reclame voor haar eigen salon (met een link).



Bedankt voor de melding, de posting is verwijderd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Maria19 heeft twee dezelfde topics geopend.
Matth0 is er weer. Ik heb hem gestaft. Hij is Windhoos
Het topic over het Berenloopstartbewijs staat er nog/weer, bij Lijf&lijn.
Is er geen moderator aanwezig? Please, haal dat gast weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven