Eindigen op de hotelkamer?

15-08-2012 15:20 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben werkzaam op kantoor bij een bouwonderneming, dus een mannenwereld. Ik ben een getrouwde vrouw van begin dertig (financial) en ik werk zeer veel samen met een getrouwde man van halverwege veertig (project manager). Ik ga 's avonds naar huis, maar hij slaapt door de week in een hotel ivm woonachtig aan de andere kant van Nederland.

Wij zijn beide zeer amicaal en hebben hetzelfde karakter waardoor we elkaar zeer goed qua werk aanvullen (komen oorspronkelijk uit dezelfde buurt). De laatste tijd vraag ik mij af of hij meer wil dan alleen een vriendschappelijke werkrelatie. Hij geeft me vriendschappelijke stompjes, geeft me plagerig commentaar, stuurt me zakelijke smsjes die eindigen in plagerig commentaar met smilies, geeft me complimentjes over m'n intelligentie, zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed". Hij weet dat ik vroeger idd een mannenverslindster was en aardig wat mannen eruit kon drinken qua hoeveelheid alcohol.

Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken. Moet ik hier iets achter gaan zoeken of wil hij gewoon wat leuks doen met een goede collega. Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Ik WIL graag met hem eindigen op de hotelkamer, maar hoe weet ik nu zeker dat hij dit wil? Hoe kan ik het hem duidelijk maken dat ik het wel zie zitten, zonder het daadwerkelijk direct te zeggen?
1 topic was niet genoeg?
Ik zou hem even op een ander forum proberen niki. Hier ben je al door de mand gevallen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Waarom zou je het WILlen als je allebei getrouwd bent? Ga dan met je man een nachtje naar een hotel, zo'n kamer met jacuzzi of ronddraaiend bed, kun je hem slopen.
Je hoeft het niet te zeggen morgenochtend ga je gewoon naakt op zijn bureau liggen. An action says more then a thousand words.

Zo ook weer probleem opgelost. Kan weer een slotje op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als je jeuk hebt, zeg het dan gewoon!
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 15:20:

Ik WIL graag met hem eindigen op de hotelkamer, maar hoe weet ik nu zeker dat hij dit wil? Hoe kan ik het hem duidelijk maken dat ik het wel zie zitten, zonder het daadwerkelijk direct te zeggen?

Was toch al duidelijk?

Mijn hemel, moeten we nou echt jouw fantasie uit gaan zitten kauwen terwijl jij met één hand in je broek op F5 zit te drukken??

Wees zelf eens creatief, vent! Veel te warm vandaag voor dat soort geneuzel
pppf verveel je je?

volgende topics: mijn man wil kinderen(denk ik)

deel2 ik wil kinderen maar mn man wil niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Tia.Dalma schreef op 15 augustus 2012 @ 15:26:

[...]

Was toch al duidelijk?

Mijn hemel, moeten we nou echt jouw fantasie uit gaan zitten kauwen terwijl jij met één hand in je broek op F5 zit te drukken??

Wees zelf eens creatief, vent! Veel te warm vandaag voor dat soort geneuzel

Nou inderdaad, moeten we gaan vertellen hoe je een man moet verleiden aan een verveelde puber....

Lippen tuiten, laag decollete, kort rokje en vertellen hoe geweldig je hem vind. :-)

Daar heb je bij een man geen woorden voor nodig hoor.
quote:nlies schreef op 15 augustus 2012 @ 15:28:

pppf verveel je je?

volgende topics: mijn man wil kinderen(denk ik)

deel2 ik wil kinderen maar mn man wil nietnee we kregen eerst de vraag of hij wel wat wilde of niet, nu hoe ze het hem duidelijk maakt dat zij wel wil, dus volgende wordt vast "wat moet ik met hem doen in die hotelkamer"
Goh, hoe origineel.

Ga hier lekker verder joh

Wil de getrouwde collega meer of niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tia.Dalma schreef op 15 augustus 2012 @ 15:26:

[...]

Hallo?!
Ik ben een sukkel dat ik uberhaupt reageer, maar je bent zielig bezig TO. Ga iets nuttigs doen, ga egeltjes redden of je oma bezoeken ofzo.
Dubbel topic, slotje aangevraagd
Moet je even dit liedje draaien als je eenmaal op de hotelkamer bent: Prince - Darling Nikki
Ik vind de lol van vreemdgaan toch vooral het flirten. De lol van alles wat meer is dan dat wordt altijd verpest door mijn nimmer-aflatend schuldgevoel. Dus ik zou zeggen: ga fijn met je collega aan de zuip, heb een toffe avond waarin je je mooi, intelligent, begeerlijk en stoer voelt en ga daarna weer fijn alleen naar huis.
Godallejezus nog aan toe..

Ga je volzuipen met hem en pak hem bij zijn lul dan weet je snel genoeg of hij wil of niet.
déjà vu...
quote:doddie schreef op 15 augustus 2012 @ 15:31:

[...]

nee we kregen eerst de vraag of hij wel wat wilde of niet, nu hoe ze het hem duidelijk maakt dat zij wel wil, dus volgende wordt vast "wat moet ik met hem doen in die hotelkamer"Ja en dan: hellup, condoom gescheurd, kan ik zwanger zijn
En kon dit niet gewoon op je andere troltopic?
vraag me af hoe dit topic ook nog in kinderen en "geld en recht"of entertainment gaat passen
quote:nlies schreef op 15 augustus 2012 @ 15:49:

[...]

Ja en dan: hellup, condoom gescheurd, kan ik zwanger zijn
Volgende topic:

Ik ben naakt op het bureau van mijn collega gaan liggen. Het deed hem niks. Zou hij homo zijn.

Of

Ik heb naakt op het bureau van mijn collega gelegen en na elkaar gesloopt te hebben wil hij een gangbang maar andere collega's willen niet wat moeten wij nu doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven