Lijf & Lijn alle pijlers

Zwemmen met een tampon

16-08-2012 12:04 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Misschien een hele stomme vraag, maar ik ga morgen op vakantie en ik heb een probleempje. Ik ben namelijk ongesteld, maar heb nog nooit een tampon ingebracht. Kan ik dan wel zwemmen? Want lekt een kleine niet door? Alvast bedankt,



Murphy
Alle reacties Link kopieren
Ow sorry.



Ik kan niet zo goed tegen maandverband, dus vermijd het voor de zekerheid maar helemaal. Heb tampons meestal veel langer in dan 6 uur, maar gelukkig nog nooit ergens last van gehad.



Wat is trouwens in godsnaam een inbrenghuls? En hoe werkt dat?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Och meid er gaat een wereld voor je open zodra je gewend bent aan tampons Ik heb de reacties hierboven niet gelezen, dus misschien zeg ik wel wat wat je al wist?!



Ik dacht de eerste keer dat ik ob gebruikte dat ie wel ver genoeg zag, maar ik voelde hem zitten toen ik liep of ging zitten (ik dacht toen: vreselijk! Heel onprettig (maar niet pijnlijk hoor).



Als je hem ook maar iets voelt, moet je echt nog even doorduwen tot je vinger niet verder kan (of zover dat je inbrenghuls bijna helemaal in je vagina zit). Hij zit diep genoeg wanneer je hem helemaal (!) niet meer voelt! Ik zou alvast wat oefenen met mini ob...en dan maar wat vaker verwisselen...?!?
Alle reacties Link kopieren
@ Kalli: een inbrenghuls bestaat uit 2 delen, in het bovenste deel zit de tampon en die breng je dus in en met het onderste deel schuif je de tampon eruit en zit ie gelijk op de goede plek. Ik vind ze echt ideaal, de huls is glad en heel makkelijk in te brengen



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hier dan weer een inbrenghulshater. In sommige landen zijn tampons zonder inbrenghuls bijna niet te krijgen, mooi dat ik een eigen voorraadje meesleep als ik daarheen ga.



Om het inbrengen makkelijker te maken: voel eerst eens met je wijsvinger. Je vagina loopt niet helemaal recht en als je dat niet doorhebt krijg je de tampon er niet goed in. Als je veel weerstand voelt een beetje van richting veranderen, vaak schuift hij dan vanzelf op zijn plek. En loop na het inbrengen een rondje, buk even, ga zitten en weer staan. Als je hem voelt moet je hem nog wat verder duwen. En daar wil je dus niet achter komen als je al op het strand ligt en ontdekt dat je niet goed kunt zitten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven