Entertainment alle pijlers

Waar is 'Good Christian Bitches' gebleven ?

20-08-2012 13:58 15 berichten
Ik zag net in de TV-gids dat Good Christian Bitches vanavond niet (meer) komt. Ik ging er elke maandagavond speciaal voor zitten, erg leuke serie. Ik had niet door dat de vorige aflevering dus ook de (voorlopig?) laatste zou zijn. Zou het weer terug komen in de herfst? Vinden jullie het ook zo'n leuke serie?
Alle reacties Link kopieren
Wisseling van het seizoen he,is elke 3 maanden zo.

Veranderd de hele programmering.

1 voordeel:private practice begint weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het werkelijk een afschuwelijke serie, dus wat mij betreft komt t helemaal niet meer op de buis. Sorry TO......
Alle reacties Link kopieren
Er zijn maar 10 afleveringen, serie is stopgezet. Liep niet in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook leuk maar nam ze op want 2 achter elkaar vond ik wat veel van het goede. Die wijven zijn net zo irritant als de real housewives of NYC, maar toch willen kijken hè
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er maar één seizoen van gemaakt wegens tegenvallend succes.
Per ongeluk 2 minuten van gezien.. ernaar kijken is een vorm van sadomasochisme. Wat een irritante gepolijste tuthola's.
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuke serie. Maar de naam viel niet goed in Amerika. Ze hebben het toen veranderd in Good Christian Belles en daarna in GCB maar het heeft niet mogen baten, de stekker is er uit getrokken. Zie wikipedia, daar staat het op.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat net 5 het dan toch koopt om je dan met een niet afgemaakte serie te laten zitten..



Net als 2 Guys and à Girl (comedy central). Seizoen 4 liep af met een open einde, seizoen 5werd gecancelled, en dus weet je nooit hoe het af loopt zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
Oei balen. Dat vond ik ook leuk.



Net als The Killing (engels variant...ik ga nu de Deense versie maar kijken) en die ene leuke serie van die dokters in de rimboe (ik ben de naam vergeten, maar dat was echt een goede serie...o ja, off the map).
Alle reacties Link kopieren
quote:bijenrompje schreef op 20 augustus 2012 @ 14:12:

Leuk dat net 5 het dan toch koopt om je dan met een niet afgemaakte serie te laten zitten..



Net als 2 Guys and à Girl (comedy central). Seizoen 4 liep af met een open einde, seizoen 5werd gecancelled, en dus weet je nooit hoe het af loopt zeg maar..Ach.. zie het zo;

.....and they lived happily ever after
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook jammer dat GCB weg is, vond het een leuke over the top serie.
Alle reacties Link kopieren
GCB is net als alle andere Engelstalige series gewoon te vinden op het grote internet. Van deze serie is inderdaad maar 1 seizoen gemaakt. Google maar eens op "watch series eu".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg jammer, idd, de stekker is er uit getrokken. Denk dat het too much was voor de amerikanen...
Alle reacties Link kopieren
de christelijke vrouwen hier hebben idd een grote rel gemaakt... en vonden het schandalig dat ze zo te kijk werden gezet......



:O)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven