Is het zonde jezelf te ontmaagden met een dildo?

04-08-2012 12:41 96 berichten
Stel je hebt nog nooit seks gehad en iets bij je naar binnen gebracht. Is het dan zonde om het zelf te doen en niet een echte penis?
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:52:

Fame moet ik het doen of wachten op een speciale jongen?



nee joh, gewoon de eerst de beste die je tegenkomt van de straat plukken

zucht. bij deze verklaar ik het kleuterforum veur geopend...
Alle reacties Link kopieren
Ik las in een ander topic van je dat je 16 bent? Kind, wacht nou gewoon tot je een leuke vriend hebt.
ja of tot dat je gaat snappen hoe den vork nu echt in den steel zit
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 augustus 2012 @ 12:42:

Seks met een dildo is toch niet hetzelfde als seks met een 'echte piemel?' Ik vind dat je pas ontmaagd bent als je seks hebt gehad met een man/vrouw.Ja je bent pas ontmaagd als je sex hebt gehad dus niet als je jezelf hebt bevredigd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 13:35:

En bloed bij ontmaagding is ook niet standaard.



uh nee ik had ook geen bloed bij mijn ontmaagding hoor!

Wel een vriendje later die iets groter was geschapen maar ook toen maar een druppeltje.
Alle reacties Link kopieren
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Bedankt voor degene met de tips van een elektrische tandenborstel ben gisteren voor het eerst klaargekomen. Iets binnen brengen durf ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Brings back memories.



1988....ik las de Hitkrant.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
en daar ga je vanavond weer mee doen waar ut ding bedoelt is ?

voor dit soort dingen hebben ze vibrators uitgevonden...

niet dat dat trouwens iets met ontmaagding te maken heeft, maar dat leg ik je over 10 jaar nog wel eens uit
quote:sprokkelientje schreef op 05 augustus 2012 @ 12:25:

Brings back memories.



1988....ik las de Hitkrant.



Ja! Dacht ik net ook nog aan! "Ik heb mijzelf ontmaagd met een banaan en nu zit er een stukje in mij en ik durf niet naar de huisarts".



Ik was net 9 jaar en kreeg de eerste Hitkrant van mijn buurmeisje. Ik heb zeker tot mijn 13e geen trek meer in bananen gehad .
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos schreef op 05 augustus 2012 @ 14:18:

[...]





Ja! Dacht ik net ook nog aan! "Ik heb mijzelf ontmaagd met een banaan en nu zit er een stukje in mij en ik durf niet naar de huisarts".



Ik was net 9 jaar en kreeg de eerste Hitkrant van mijn buurmeisje. Ik heb zeker tot mijn 13e geen trek meer in bananen gehad .
Alle reacties Link kopieren
Waarom??? Als jij je vriend zijn lul smerig vind? Waarom neem je hem dan in je mond??? Want jij pijpt hem wel?? Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ie vies is XD
Alle reacties Link kopieren
ik vind het niet zonde, maar hecht je er zelf veel waarde aan?

probeer eerst wat kleins en daarna komt het werk voor gevorderden wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 04 augustus 2012 @ 14:06:

[...]





De Yes bestaat al een tijdje niet meer

Sinds de Yes is opgeheven worden overspoelt door pubers die niet opgelet hebben tijdens biologie...

en alternatief



Yescafe actieforum
Alle reacties Link kopieren
meid, gewoon doen... ram hem er maar in, weet je in ieder geval dat hij langs het maagdenribbeltje is, scheelt ook een hoop getob met een echte piemel.



PS: meiske, je moet dit echt zelf weten... een piemel 1e x blijft altijd bij.
Alle reacties Link kopieren
Kan hier geen leeftijdgrens ingesteld worden vwb openen van een topic. Zowiezo 18 liefst vanaf 21 jaar. Mijn hemel....dit is echt erg!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
-.-'
Alle reacties Link kopieren
Zijn jou topics een grap ofzo? Ga lekker naar een hitkrant / fancy / breakout forum ofzo.
quote:kssss schreef op 23 augustus 2012 @ 16:28:

Zijn jou topics een grap ofzo? Ga lekker naar een hitkrant / fancy / breakout forum ofzo.Is het een grap dat jij dit topic nog weer naar boven kickt nu?

Verder ben ik het wel met je eens.
Alle reacties Link kopieren
ja das sonde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven