Java, bali en lombok!!

05-02-2012 20:02 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna zover, we gaan bijna boeken! Moeten nog even wachten op de bevestiging van de rondreis op java!

We gaan een rondreis op java doen 9 dagen van traveltrend, daarna 6 dagen bali (sanur) , daarna 4 dagen lombok en weer terug naar bali voor de terug vlucht!!!

Zon'n ontzettende zin in! Op bali en lombok hebben we alleen een hotel dus verder alle vrijheid! Zijn van plan een dagexcursie naar gili's te doen!

Jullie nog tips voor excursies im bali en lombok?

En wel of niet malaria profylaxe?!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag door de rijstvelden gegaan en het binnenland is echt wel mooi, maar de nasi campur komt ondertussen mijn keel uit. Maleisië is veel gevarieerder qua eten. Ik kijk wa dat betreft echt uit naar Thailand.
Alle reacties Link kopieren
@the4ofus: hoe was je vakantie? En hoe vond je Bangkok?
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook wel benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Hey, sorry voor de late update... Het is inmiddels weer heel druk op het werk en het lijkt alsof we al twee maanden terug zijn ipv anderhalve week.



Bangkok is super! Helemaal ons ding en we gaan zeker nog eens terug. Ik vond het zelfs niet eens zo heel druk, maar dat is waarschijnlijk omdat we eerder via Jakarta gepasseerd waren.

We hebben geshopt, enkele wats gedaan, het grand palace, chinatown....



Al bij al ging de reis steeds beter. Jakarta vonden we niks., Yogya zo-zo (maar we hadden er wel een superhotel), Lovina leuk, Ubud nog leuker en Bangkok super.



Ondertussen probeer ik tijd te vinden om alweer even voor volgend jaar te kijken en misschien een reisje tussendoor (Berlijn?). We zijn afgelopen weekend ook alweer een weekendje weg geweest

De tickets voor Indonesië had ik al eind september geboekt dus nog een maandje en ik kan alweer iets voor volgend jaar boeken. Mexico is nog steeds de grootste kanshebber, maar wordt mogelijk nog voorbijgestoken door de VS.

Hoe zit het met jullie plannen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees ben je niet zo onder de indruk van indonesie?!

Mexico, lekker!! Zijn wij vorig jaar geweest maar niet rondgereisd maar dat was ook geweldig!!

Wij gaan waarschijnlijk eind dit jaar of begin volgend jaar een huis kopen dus ben er bang voor.....maaaaaar als het erin zit zou ik ontzettend graag naar afrika willen!!!
Alle reacties Link kopieren
1000 Islands is best mooi maar de Gili eilanden en Karimunjawa islands zijn stukke mooier!! 1000 Islands best ver om in 1 dag te bezoeken en ook nog eens duur!



Groet, Ramon

Yogyakarta.nl
Alle reacties Link kopieren
nou wij zijn naar 1000 islands geweest 1 dag en het was geweldig!

natuurlijk het het allermooiste eiland want die liggen stuk verder van de kust maar dit eiland was ook al prachtig om 1 dag door te brengen! tevens een komodo gezien daar!

gilis zijn inderdaad nog mooier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven