Werk & Studie alle pijlers

tips/advies nav thuiswerk

06-09-2012 11:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er thuiswerk of heeft er ervaring met thuiswerk?

Is het wel betrouwbaar?

En loont het wel?

Ik ben eigenlijk aan het kijken naar het werk van datatypiste cq medisch typiste?
Heb je al ergens gevonden dat je als medisch typiste thuis kunt werken dan? En heb je sowieso een opleiding daarvoor?

Mijn ervaring is dat (vroeger) dergelijke werkzaamheden in het ziekenhuis gedaan werden, door de medisch secretaresse. En tegenwoordig, met de digitalisering, zal dat alleen maar makkelijker zijn geworden om het daar te doen.

En over thuiswerk zijn al de nodige topics volgeschreven, zoek even in de zoekfunctie. Daaruit komt keer op keer dat goed betalend thuiswerk vrijwel niet bestaat (tenzij je de boekhouding van een bedrijf kunt gaan doen ofzo).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En zo is het!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is niet betrouwbaar als je inschrijfgeld moet betalen. Het is niet betrouwbaar als je een mail krijgt in slecht nederlands dat je in een uur per week, honderden euro's per maand verdient.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb thuiswerk gedaan.. Je werkt je avond aan avond kapot en je verdient er zooo weinig mee. Heb het dus ook al na 6 weken gelaten voor wat het is...Vooral frustrerend als je daarna in de winkel het product ziet wat je hebt ingepakt met thuiswerk voor 6 euro per stuk en jij maar 1 of 2 cent daarvan hebt gekregen..
Ik schrijf doktersromans en dat is thuiswerk (of eigenlijk waar ik het maar wil doen, als ik maar mijn laptop mee heb) en dat betaalt op zich niet slecht, maar je moet dan natuurlijk wel redelijk kunnen schrijven en ook een redelijk werktempo hebben, want je krijgt betaald per verhaal en niet per uur (maar dat is denk ik meestal wel met thuiswerk).
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe ben je aan dat werk gekomen Susan?
Ik zat toen op een schrijversforum, daar kwam ik op het idee, ik heb toen informatie opgevraagd, vervolgens een proeftekst ingestuurd en toen kon ik mijn eerste boekje gaan schrijven.
Grappig!

(ik lees veel op, ik denk hetzelfde schrijversforum).
Het is het forum van www.schrijversonline.nl, maar ik kom er momenteel niet zoveel.
Yep dat is dezelfde!

De uitgever heeft al tijden een vacaturestop helaas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven