Entertainment alle pijlers

Het luisterboekenbos....

17-07-2012 12:40 54 berichten
Omdat we 1300 kilometer gaan rijden naar onze vakantiebestemming leken luisterboeken ons een uitkomst.

Ik heb de Nederlandse luisterboekenjongens nu wel gezien denk ik en er zit niet veel van onze gezamenlijke gading bij.



Engelse boeken zijn ook prima maar ik heb geen idee waar ik dan goed terecht kan. Wat zijn (buitenlandse) leuke, uitgebreide luisterboekensites? De mogelijkheid het luisterboek te kunnen downloaden zou ideaal zijn.



Ik dacht aan boeken van Ken Follet of iets van dies zij. Maar tippen welke boeken de moeite waard zijn om naar te luisteren zijn erg welkom, ik zie door de boeken het luisterbos niet meer.
Alle reacties Link kopieren
euMoet het ook dochtergeschikt zijn?



Ik lees heel veel luisterboeken of ik luister bedoel ik.

Accent van Stephen Fry vind ik leuk en ik vind hem echt de percepte voorleesstem voor Harry Potter. Dan heb je wel wat uren te gaan. Ik mis zijn stem ook echt als ik verder lees in een leesboek van Harry Potter. Heb ook de Nederlandse versie geprobeerd maar dat is zo verschrikkelijk in vergelijking met Fry. Wel leuk voor je dochter ook.



Ken Follett The pillars of the earth vond ik goed te doen in luisterboek.

Ik luister nu naar The firm van John Grisham. Moest even wennen aan dikke Amerikaanse accent:)



Het accent van Sookie Stackhouse luisterboeken heb ik wel even flink aan moeten wennen maar past bij de plaats waar de boeken zich afspelen.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Larsson in het Engels vond ik heel goed te doen hoor.



Maar ik ben alleen gestopt met luisteren bij de boeken van Philip Pullman. Hij heeft zo'n stem waar ik steeds de neiging van krijg om mn keel te schrapen.



De heksen van Dahl, Minoes van Annie M.G. zijn ook best leuk.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 13:30:

[...]





O leuk!

Spannend, hou ik van (zolang het niet '50 shades of grey' spannend is. Dat is namelijk saai )Nee écht spannend (en eigenlijk meer als hoorspel opgezet, verschillende personen die het ingesproken hebben) heb wel de engelse versies.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Ja hoorspelen kunnen ook heel leuk zijn, er worden er alleen volgens mij niet meer zoveel meer van gemaakt. Ik vond er wel een paar oude via www.gratis-luisterboek.nl Daar staan ook een aantal radioboeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven