Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
ik weet er ook nog eentje van jaren geleden....ik denk dat ik een jaar of 21 was..we gingen met vijf meiden naar de sauna..ik kom het buitenbad uit en was in een jolige bui en ga voor het spiegelraam lekker uitbundig staan dansen..we waren met z'n vijven buiten en verder niemand en ik had echt het idee niemand kan me zien omdat er geen ramen zijn..nou ahum toen we eenmaal aangekleed waren en in de relex ruimte kwamen zag ik dus dat die spiegel ramen vanuit binnen gewoon doorzichtig waren...hellup ik wilde zo snel mogenlijk weg..en dan zegt die jongen achter de bar ....lekker dansen buiten ????
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk deze topic! Ik heb er ook eentje..



Mijn vriend was een aantal weken weggeweest, en smiddags waren we aan het seksen,boven op z'n slaapkamer, er was tenslotte toch niemand thuis. Op een gegeven moment gaat de voordeur open, bleek het zijn vader te zijn. Hij even naar beneden om z'n vader gedag te zeggen, ik bleef boven naakt achter, hoor ik opeens iemand de trap opkomen, ik snel achter het bed verstopt, gaat de slaapkamerdeur open, ik heel enthousiast tevoorschijn komen,bleek het z'n vader te zijn, ik zeg uhhhh ben iets kwijt en kan het maar niet vinden, ik snel weer achter het bed, was best gênant...
Alle reacties Link kopieren
in het 1e middelbaar, had ik plots erge pijn aan mijn maag, maar goed, ik zei het tegen m'n vriendin en de lessen waren gedaan, en ging naar de studie, plots voelde ik het komen, ik moest kotsen, ik vlug alles weg steken in mijn boekentas om naar de wc te gaan, maar kon het niet meer ophouden, en ik kotste heel die bank over, genant! Iedere keer als ik weer ziek was vroegen ze: moet je overgeven?
Alle reacties Link kopieren
djanca en lot69:
altijd leuk om deze verhalen te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Wat fantastisch leuk om te lezen allemaal!!!.



Ik heb ooit 's avonds op een feestje gezeten waar iedereen op houten banken zat aan houten tafels. Iedereen was nog aan het eten. Ik moest plots een harde scheet laten, kon 'm ook niet inhouden. De hele bank trilde ervan!

Zegt één van de meiden op de bank: "hé, er gaat een telefoon af via trilstand". Iedereen z'n telefoon pakken om te kijken, heb maar heel onschuldig ook mijn telefoon gepakt om te kijken. Heb er van binnen heel hard om moeten lachen, maar durfde niet te zeggen dat ik 't was...



Met een vriendin een keer in de sauna geweest. Even lekker zwemmen. Vriendin in een gekke bui, maakt een handstand in het water om vervolgens ook nog haar benen mooi te spreiden... heel fraai als je naakt in de sauna bent. Mannen om het zwembad heen wisten niet waar ze moesten kijken en ik heb gegild van het lachen toen ze boven kwam... ze besefte 't niet tot ik haar vertelde wat een mooi uitzicht we hadden gehad
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen!



Zelf kan ik niet echt zeggen dat ik ooit zo'n enorm genant moment heb meegemaakt hoor!

maar goed, kan nog komen hé.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook nog wel één maar dat is ook meteen wel een hele genante :$
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety486 schreef op 06 september 2012 @ 17:26:

Heb er ook nog wel één maar dat is ook meteen wel een hele genante :$Vertel!
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 06 september 2012 @ 17:41:

[...]





Vertel!



Nou moet ik het vertellen ook inderdaad maar schaam mij diep!



Vriend en ik waren bezig met het voorspel en hij was mij aan het vingeren. Zegt hij op een gegeven moment " je hebt nog een tampon in". Schrok mij een hoedje maar door de schrik heen kon ik wel meteen de conclusie trekken dat die niet van dezelfde dag was. totaal vergeten dus!!! ( vraag mij niet hoe) Hij deed absoluut niet lullig maar ik had natuurlijk geen zin meer...



Alle reacties Link kopieren
Toen ik net verkering had met mijn man gingen we gezellig naar Scheveningen. Samen lekker over de boulevard, totdat die enorme meeuw zo boven op mijn hoofd en gezicht scheet.

Mijn brilglazen zaten onder en mijn man kwam aanzetten met zijn zakdoek om me te helpen maar toen schaamde ik me wel even....
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:thevoemen schreef op 06 september 2012 @ 17:17:

Wat fantastisch leuk om te lezen allemaal!!!.



Ik heb ooit 's avonds op een feestje gezeten waar iedereen op houten banken zat aan houten tafels. Iedereen was nog aan het eten. Ik moest plots een harde scheet laten, kon 'm ook niet inhouden. De hele bank trilde ervan!

Zegt één van de meiden op de bank: "hé, er gaat een telefoon af via trilstand". Iedereen z'n telefoon pakken om te kijken, heb maar heel onschuldig ook mijn telefoon gepakt om te kijken. Heb er van binnen heel hard om moeten lachen, maar durfde niet te zeggen dat ik 't was...



Met een vriendin een keer in de sauna geweest. Even lekker zwemmen. Vriendin in een gekke bui, maakt een handstand in het water om vervolgens ook nog haar benen mooi te spreiden... heel fraai als je naakt in de sauna bent. Mannen om het zwembad heen wisten niet waar ze moesten kijken en ik heb gegild van het lachen toen ze boven kwam... ze besefte 't niet tot ik haar vertelde wat een mooi uitzicht we hadden gehad
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
quote:nokiafan schreef op vrijdag 11 november 2011 23:17 Ik was voor het eerst ziek (ben ik niet zo vaak) en zei tegen mijn moeder dat ik me zo raar voelde. Oh, zei ze wat geschrokken, ga maar even naar de wc. Ik draai me om en flats! wat ik gegeten had kwam er weer uit.

Ik begreep dat het serieus was dus ik snel naar de wc, maar vlak voor de wc kwam de tweede golf. Arme mams. Oh, dat valt nog mee hoor Ik sliep vroeger op zolder en voelde me niet lekker. Riep naar beneden om mijn moeder en toen kwam het al. Kots dus vanaf de zoldertrap tot aan de wc deur helemaal beneden....
Alle reacties Link kopieren
quote:thevoemen schreef op 06 september 2012 @ 17:17:

Ik heb ooit 's avonds op een feestje gezeten waar iedereen op houten banken zat aan houten tafels. Iedereen was nog aan het eten. Ik moest plots een harde scheet laten, kon 'm ook niet inhouden. De hele bank trilde ervan!

Zegt één van de meiden op de bank: "hé, er gaat een telefoon af via trilstand". Iedereen z'n telefoon pakken om te kijken, heb maar heel onschuldig ook mijn telefoon gepakt om te kijken. Heb er van binnen heel hard om moeten lachen, maar durfde niet te zeggen dat ik 't was...



Ik had soort van andersom. We waren op kamp, ik zat op een bank met een jongen die ik al een tijdje leuk vond maar de gesprekken verliepen altijd wat ongemakkelijk. Maar we zaten dus met zijn tweeën op die bank. Op een gegeven moment trilt er iets en vraagt ie: Was dat een wind Moon?

Pas bij de tweede keer trillen kwam ie er achter dat het zijn eigen telefoon was die trilde...

Was weer niet het meest gemakkelijke gesprek dus...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje027 schreef op 06 september 2012 @ 22:16:

[...]





Oh, dat valt nog mee hoor Ik sliep vroeger op zolder en voelde me niet lekker. Riep naar beneden om mijn moeder en toen kwam het al. Kots dus vanaf de zoldertrap tot aan de wc deur helemaal beneden.... Ah dat had mijn broertje in een vakantiehuisje. En ik zat boven en het duurde heeeeeeeel lang voordat de trap weer schoon genoeg was zodat ik naar beneden kon.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
*grinnik* zojuist nog... Mijn nieuwe buurman die me een verhaal aan het vertellen was, zoooo onverstaan baar dat ik in lachen uitbarsten toen ik dacht dat ie het over een industriekonijn had.. Zo'n proestgrinnik kan eigenlijk niet monent...
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!



Ik was vroeger nooit zo van de schoolfeesten. Toch een keertje gegaan en ik had een ecru t-shirt aan met een witte beha eronder. Tja, en toen ging de blacklight aan..... Volgens mij was dat mijn laatste schoolfeest!
Alle reacties Link kopieren
quote:thevoemen schreef op 06 september 2012 @ 17:17:



Ik heb ooit 's avonds op een feestje gezeten waar iedereen op houten banken zat aan houten tafels. Iedereen was nog aan het eten. Ik moest plots een harde scheet laten, kon 'm ook niet inhouden. De hele bank trilde ervan!

Zegt één van de meiden op de bank: "hé, er gaat een telefoon af via trilstand". Iedereen z'n telefoon pakken om te kijken, heb maar heel onschuldig ook mijn telefoon gepakt om te kijken. Heb er van binnen heel hard om moeten lachen, maar durfde niet te zeggen dat ik 't was...



Met een vriendin een keer in de sauna geweest. Even lekker zwemmen. Vriendin in een gekke bui, maakt een handstand in het water om vervolgens ook nog haar benen mooi te spreiden... heel fraai als je naakt in de sauna bent. Mannen om het zwembad heen wisten niet waar ze moesten kijken en ik heb gegild van het lachen toen ze boven kwam... ze besefte 't niet tot ik haar vertelde wat een mooi uitzicht we hadden gehadDe logica zelve natuurlijk. Zonder schroom poedelnaakt kunstjes gaan uitvoeren in het openbaar, maar schaamte om een scheetje .-) Een gemiste kans : had je het gewoon gezegd van die scheet, dan had je waarschijnlijk heel het gezelschap in een bulderende lachbui gebracht.
Haha... wat een verhalen allemaal.Toen ik een jaar of 7 was is het me overkomen dat het elastiek uit mijn onderbroek knapte. Ik was op school en had een jurkje aan en durfde het niet aan de juf te vertellen. Tijdens zo'n schooldag moet je veel zitten maar ik had het stikbenauwd als het pauze was of als ik iets moest pakken. Ik heb heel krampachtig (met mijn ellebogen tegen mijn zij gedrukt) de schooldag doorgebracht. Toen ik thuiskwam ben ik heel hard gaan huilen...
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat er toch flink wat verhalen gaan over een geval van hoge nood, waarbij de wc net iets te ver stond of helemaal niet aanwezig was :-) Het zal wel te maken hebben met het feit dat dit een vrouwenforum is en er dus erg weinig mannen posten, maar ik kan moeilijk geloven dat ik de enige man zou zijn die zijn vriendin zo enthousiast met een omhelzing en knuffels begroette, dat hij spontaan kwam :-) Als in een flits, je voelt dat opkomen, je begint je te realiseren dat je haar even moet loslaten, maar nog voor je beseft dat het echt menens is, zit je al over je point of no return. Echt genant zou ik het niet noemen, het is toch je vriendin, dus het was goed voor een lachbui. Maar het is wel een geklieder om de slip en de broek weer toonbaar schoon te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
..
Those who mind do not matter, those who matter do not mind
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog een..

Zat een keer op de A12 op de snelweg toen ik plotseling heel nodig moest plassen. Ik er bij de eerste parkeerplaats af om te plassen. Geen wc, dus dan maar de bosjes in dacht ik. Kijk om me heen, veel auto's.... Geen mensen.. Huh? Ineens besefte ik dat ik op een homoparkeerplaats stond. Ik heb de bosjes maar de bosjes gelaten en heb uiteindelijk mijn autostoel nat geplast, omdat ik he echt nie meer op kon houden...
Those who mind do not matter, those who matter do not mind
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of ik het al eens verteld heb. Ik heb een keer een rok aan gehad naar m'n werk met elastiek in de tailleband. Terwijl ik opsta breekt het elastiek en sta ik in m'n onderbroek in kantoor. Ik ben zo razendsnel geweest met het bukken en omhoog trekken van m'n rok dat m'n collega die recht tegenover me zat, niets in de gaten heeft gehad.

Ik heb er zelf wel heel erg om moeten lachen.
Offtopic: Techniek, voortaan toch maar weer die tuinbroek aan
Alle reacties Link kopieren
quote:silvershadow schreef op 08 september 2012 @ 22:56:

Offtopic: Techniek, voortaan toch maar weer die tuinbroek aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven