Gezelligheid gezocht rondom Oss - Den Bosch

25-07-2012 16:16 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Herhaalde oproep want mijn vorige heb ik per ongeluk gesloten wat niet de bedoeling was!



Ik, 29 jaar, samenwonend, sinds kort verhuisd naar een plaatsje in de buurt van Oss, ben op zoek naar gezelligheid. Ik ken nauwelijks mensen hier en zou het erg leuk vinden om mijn eigen vriendinnenkring op te bouwen, zonder daarbij afhankelijk te moeten zijn van mijn vriend.



Het echte stappen hoeft van mij niet meer zo nodig, Al vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan 'aan de bar te hangen' in de kroeg en ook van een festivalletje/ concert/ dancefeestje ben ik niet vies.



Overige interesses: koken of juist heerlijk uit eten, theater, winkelen, filmpje, ouderwets spelletje spelen met een drankje en een hapje, gewoon 'effe gauw een theetje doen', thermen: kortom, ik vind het al gauw prima, als het maar klikt!



Interesse? Dan lees ik het graag!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit den bosch en ben 31 jaar. Kan ik ook nog aansluiten? Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, bioscoop, terrasje,
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Wat een leuk initiatief!! Ik ben 25 jaar, en opgegroeid in Heesch. Het stappen heb ik wel gezien, maar ik hou erg van leuke dingen doen!! Zou ik nog kunnen aansluiten?? Ik hoor graag van jullie...
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
quote:yogonaise schreef op 22 augustus 2012 @ 20:01:

Ik kom ook uit den bosch en ben 31 jaar. Kan ik ook nog aansluiten? Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, bioscoop, terrasje,



Hoi hoi,



Ik kom ook uit Den Bosch, en ben 31.

Ik zou het leuk vinden om in contact met je te komen.

Mijn mail adres is tammie901@hotmail.com.

Kijk maar
Alle reacties Link kopieren
quote:maisoncoco schreef op 25 augustus 2012 @ 15:51:

[...]





Hoi hoi,



Ik kom ook uit Den Bosch, en ben bijna 31.

Ik zou het leuk vinden om in contact met je te komen.

Mijn mail adres is tammie901@hotmail.com.

Kijk maar
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 26 jaar en op zoek naar vriendinnen die wat meer in de buurt wonen. Heb een aantal hele leuke vriendinnen maar die wonen net wat te ver weg om regelmatig wat leuks te gaan doen. Zou me graag aansluiten!!



Groetjes Marye uit Oss
Alle reacties Link kopieren
het is me nog niet gelukt om contact met jullie te krijgen, volgens mij gaat er wat mis met het versturen van prive berichten.

zouden jullie mij willen mailen op vivakim@ live.nl



groetjes kim
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Volgens mij gaat het niet helemaal goed met de nieuwe 'leden' van ons clubke



Willen de meiden die nog steeds willen aanhaken maar nog géén bericht hebben gehad van Roosje, mij even een mailtje sturen?



Geef daarbij gelijk even aan of je vrijdag de 21e al wat te doen hebt



mijn mail: moiske@hotmail.nl (let op de NL!)
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnetje1002 schreef op 31 juli 2012 @ 22:31:

Hoi, Ik woon al m'n hele leven in Heesch. Ik heb een aantal goede vriendinnen hier, maar ik sta altijd open voor nieuwe contacten.

Het is toch zo dat indien er kindjes zijn de meeste meiden minder tijd hebben om leuke dingen te doen. Ik vind het super leuk om de dag door te brengen met m'n kleine meid, maar vind het ook gezellig om bijvoorbeeld met een paar meiden op een terrasje te zitten of even gezellig bij iemand thuis bij te kletsen.

Dezelfde woonplaats is helemaal handig om effe gauw een theetje te doen



Precies zelfde verhaal hier! Woon ook mijn hele leven in Heesch, heb geen partner maar wel een schattig lief hondje, dat zo'n beetje mijn kindje is haha, met grenzen natuurlijk. Maar ook mijn vrienden zijn helemaal gesetteld e.d. en hebben minder tijd.



Ben geen stapmens, maar vind het wel leuk om eens wat af te spreken als het onderling klikt en wellicht een hele goede vriendschap op te bouwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven