Wie heeft er ook zo'n zin in het najaar/winter

07-09-2012 09:13 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op dit moment echt niet langer wachten! Ik heb zo'n zin in de herfst/winter. Het heeft een bepaalde sfeer die ik mis in de zomer...



In Februari ben ik de winter wel weer zat en ben ik juist toe aan de Lente, dus ik vind het niet altijd leuk. Maar nu snak ik naar die gezellige najaar/ december maanden! Wie heeft dit ook?



Mijn zoontje (4) heeft gister alweer pepernoten gekocht bij AH, alleen die geur alleen al!!!!!!! Mmmm
We live in a free world
Enorm veel zin in! Vroeg donker, stevige winterkost, kletterende regen tegen je ramen, blaadjes op straat....Lekker hoor.

Ook al vind ik nog even zo'n warm weekendje niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Blegh! Geef mij maar warme zonnige dagen!
Alle reacties Link kopieren
Er is al zo'n herfst/winter zwijmeltopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allebei leuk. Maar ik zou het idd nu ook niet erg vinden om mezelf in te pakken in shawls, laarzen, poncho's, etc
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor! Vind het al fijn dat het eerder donker wordt en de herfst in de lucht hangt. Ik ben blij dat we hier vier seizoenen hebben.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Jaa heb er ook zin in! lekkere warme kleren, pepernoten, warme chocomel, sinterklaas, en cadeautjes aangezien ik jarig ben in de herfst!
Alle reacties Link kopieren
Er lopen al meerdere topics over dit onderwerp. Voor de meest recente, klik hier.
Hmmmm ik ben toch wel een echte lente zomer mens heb minder met de winter en die natte donkere dagen ben altijd wel blij als dat weer voorbij is!
Ik hou wel van september/oktober mits het zonnig nazomerweer is. Mooie gekleurde bladeren en heerlijk geurend in de bossen. En die vreselijke vakantiedrukte is tenminste voorbij. Maar ik heb dan weer 'n bloedhekel aan de winter, vooral januari en februari en soms zelfs nog maart.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken...



Hoe ouder ik word hoe groter de herfstdip lijkt wel...



Ik ben een echt zomermens. Hoewel ik helaas niet tegen de zon kan (blondrossig haar, sproeten en spierwit) maar het kan me echt niet warm genoeg zijn...
Alle reacties Link kopieren
Krijgen we nou iedere week zo'n topic?
Alle reacties Link kopieren
Vind het helemaal niets, die donkere, koude, natte dagen. Ben blij dat het dit weekend 26 graden gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er ook zo van:) hou van die donkere dagen en ben nu al blij dat het steeds vroeger donker wordt, en dan savonds als het echt koud is, dan de wind horen razen en de bladeren vallen van de bomen en ik ben ook in de herfst jarig! en hebben veel feest in maand december, mijn eerste tantezeggertje, verjaardag vader en broer, en zusje beign januari, dus laat maar komen:) lekker gezellig met een kop wamre chocomelk en een fleecedeken op de bank!
Alle reacties Link kopieren
vreselijk, najaar en winter, word al depri als ik eraan denk.

hopelijk blijft het 4 weken 26 graden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de herfsthaters rap dit topic over moeten nemen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 september 2012 @ 09:53:

vreselijk, najaar en winter, word al depri als ik eraan denk.

hopelijk blijft het 4 weken 26 graden.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik heb er ook zin in. Dit jaat niet alleen vanwege de sfeer, maar vooral omdat we hopen dat onze kleine meid dan eindelijk met ons mee mag uit het ziekenhuis.
De herfst vind ik wel mooi/leuk/lekker enz. En daar verheug ik me ook wel een beetje op.



Maar de winter zou ik het liefst overslaan, daar vind ik echt niets aan. Nog buiten dat ik dan weer achteruit kachel kwa gezondheid.



Met zo'n najaar als we nu hebben, mag de herfst trouwens nog wel even wachten!
Ik ruik nu al de geur van warme chocolademelk of stamppot.. mmm.. Alleen hoop ik dat het dit jaar niet zo koud wordt.. en niet zoveel sneeuw valt.. klein beetje mag wel, maar niet veel..



Eigenlijk wel vreemd, nu verlang ik naar de winter, en als de winter ten einde loopt, verlang ik naar de zomer..
Alle reacties Link kopieren
Ik haat jassen. Vooral van die jassen en andere kleding voor ertussenin vind ik irritant, maar een winterjas is dan net weer te warm in de herfst. Van mij mag het of heel erg koud zijn, of aangenaam warm.



Opsluiten binnenshuis en de verwarming aan, vind ik ook al niks. Geef mij maar het voorjaar.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Love it! Dat knusse, huiselijke. Op zondagavond gaan zitten voor BZV. Heerlijk!

Nu moet ik binnen nu en ongveer 2 weken bevallen, wat ik dan wel jammer vind is dat ik niet zo snel naar buiten zal gaan met de kleine als het hondenweer is. Dan maar lekker coconnen binnen
fast forward naar volgend jaar april wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 07 september 2012 @ 11:04:

fast forward naar volgend jaar april wat mij betreft. Eensch!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mystic24 schreef op 07 september 2012 @ 10:18:

Ik ruik nu al de geur van warme chocolademelk of stamppot.. mmm.. Alleen hoop ik dat het dit jaar niet zo koud wordt.. en niet zoveel sneeuw valt.. klein beetje mag wel, maar niet veel..



Eigenlijk wel vreemd, nu verlang ik naar de winter, en als de winter ten einde loopt, verlang ik naar de zomer..



Ja dat heb ik ook, vanaf september heb ik het wel gehad met de zomer, en verlang ik naar de hersft en winter, gezellig binnen. De kerstperiode kan er niet snel genoeg zijn. Op twee januari verlang ik naar de lente en zomer; terrasjes doen, buiten zijn...



En sneeuw enkel op zondag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven