Onderzoek naar lifestyle alleenstaanden

09-09-2012 16:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik doe voor mijn opleiding een onderzoek naar de lifestyle van alleenstaanden met een leeftijd tussen de 30 en 50 jaar. U zou mij ontzettend helpen met het invullen van de onderstaande enquête!



http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=115728
Alle reacties Link kopieren
Mag hier niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb op je link geklikt, maar het nodigt niet uit om mee te doen. Dit komt omdat je geen enkele informatie verschaft, en "hallo" is niet echt een hartelijke binnenkomer.



Welke opleiding doe je, niveau, hoeveelste jaar, wie ben je (man/vrouw, leeftijd, waarom dit onderzoek, etc) en met welk doel doe je deze opleiding, wat ga je verder met de gegevens doen, hoe zit het met 'onze' privacy, enzzzzz.....



Zomaar wat tips, succes verder.
Wonen op stand?!
Alle reacties Link kopieren
Sowieso vage vragen...

Zie niet wat dat met de lifestyle van een single te maken heeft??
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 09 september 2012 @ 17:20:

Wonen op stand?!



Vond ik ook een mooie.



Ik kon niet verder bij vraag 18 en ben gestopt met invullen. Je moet daar kennelijk een van de voorgecodeerde antwoorden geven, maar ik wilde alleen iets anders invullen.



Verder wens ik TO veel sterkte met het verwerken van de resultaten. Zal nogal tijdrovend worden, met al die open vragen...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
2 Wat is uw leeftijd?



30-35 jaar

35-40 jaar

40-45 jaar

45-50 jaar

En wat moet je hier dan mee als je bijvoorbeeld precies 45 bent, welke leeftijdscategorie moet je dan selecteren?
Huh? Werkelijk? "woont u op stand?" Wanneer woon je op stand dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:semsem76 schreef op 09 september 2012 @ 17:40:

Sowieso vage vragen...

Zie niet wat dat met de lifestyle van een single te maken heeft??Misschien stelt ze dezelfde vragen ook aan niet-singles? En dan zou je kunnen bekijken of die andere tijdschriften lezen enz.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk dat jou onderzoeksresultaten nu helemaaaal niets meer waard gaan zijn. Succes met een voldoende nog krijgen!
Ik heb hem heel serieus voor je ingevuld...



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven