leuke groep meiden omg. Haarlem

15-08-2012 00:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt het mij leuk om een leuk groepje meiden bij elkaar te krijgen om af en toe eens gezamelijk gezellige dingen te doen!



Ik heb genoeg leuke mensen om me heen, maar mis soms toch wel een beetje gezamelijke vriendschap.



Ik ben zelf 24 jaar, woon samen met mijn vriend in de buurt van Haarlem en ben eigenlijk overal wel voor in, bijv. High tea, avondje stappen, bioscoop, dagje pretpark of gewoon bij elkaar thuis lekker kletsen met een hapje en een drankje.



Zie je dat ook wel zitten? Stuur me dan een mailtje! Beppie_007@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Den Haag, mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:madame_sophie schreef op woensdag 15 augustus 2012 03:25 Den Haag, mag dat ook?Tuurlijk! Den Haag is nog goed te doen. Eens kijken of er nog meer meiden zijn die zich willen aansluiten...
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm herkenning
Alle reacties Link kopieren
quote:Jirelle schreef op woensdag 15 augustus 2012 11:47 Hallo,



Ik ben 20 jaar en ik woon samen met mijn vriend in IJmuiden (vlakbij Haarlem). Mijn hobby's zijn: visagie, gamen, stappen, bioscoop, koken etc. Ik ben 20 jaar en ik woon samen met mijn vriend in IJmuiden (vlakbij Haarlem). Mijn hobby's zijn: visagie, gamen, stappen, bioscoop, koken etc."



Welkom! zou leuk zijn als er nog een paar aansluiten, maar je mag me wel alvast een mailtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Wat een leuk initiatief! Ik woon zelf in Nieuw Vennep sinds een halfjaartje. Ook wel geod te doen!

Hebben jullie al eens iets afgesproken of al een cluppie bij elkaar?



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 21 jaar ,woon in Leiden, ook in de buurt. Hobby's zijn lezen, sporten, films, koken etc. Ook mij lijkt het een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Dan zouden we nu met z'n vijven zijn! volgens mij een een heel mooi aantal! Ellemiekje heeft me zelfs al gemaild.



Als de rest me nou ook een mailtje stuurt, kan ik contact met jullie opnemen, zodat we eens kennis kunnen maken.

Hier nog een keer m'n e-mail adres beppie_007@hotmail.com



Ik hoop van jullie te horen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Beppie, gooi je er een groepsmail uit anders?



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heb een mailtje gestuurd
Hai dames mag ik er ook nog bij?



Ik ben 33 en heb 2 kinderen en woon n hoofddorp en het lijkt mij ook erg gezellig om regelmatig wat leuks te gaan doen.



Ben idd ook overal voor in als het maar gezellig is.



Mijn email is xxxx



groetjes jacqueline
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2015 15:43
Reden: email adres op verzoek verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ellemiekje schreef op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 Beppie, gooi je er een groepsmail uit anders?



groetjes! Goed idee! Ga ik doen!
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen!



Ik ben 27 en woon sinds 2 maanden in Nieuw-Vennep maar heb daarvoor altijd in Hoofddorp gewoond.



Jullie verhalen zijn herkenbaar en zou het ook wel leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen!



Zo te horen zijn er al plannen gemaakt voor een kennismaking?



Hoor graag of ik nog in kan stappen

Ben benieuwd, groetjes!

Ilonka
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelkont85 schreef op woensdag 12 september 2012 00:13 hoi iedereen!



Ik ben 27 en woon sinds 2 maanden in Nieuw-Vennep maar heb daarvoor altijd in Hoofddorp gewoond.



Jullie verhalen zijn herkenbaar en zou het ook wel leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen!



Zo te horen zijn er al plannen gemaakt voor een kennismaking?



Hoor graag of ik nog in kan stappen

Ben benieuwd, groetjes!

Ilonka



Hoi Ilonka,



Wat leuk dat je ook reageert! Zelf woon ik ook in Nieuw Vennep en kom oorspronkelijk uit Hoofddorp.



Kan je me een mailtje sturen?

Beppie_007@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook mee! .
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mag ik er misschien ook nog bij? Ik ben 25 en woon in Leiden



Ik hoor het graag, voordat ik Beppie meteen ga mailen



Groetjes Deedee
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven