Buitenlandse partner met kind nog daar

19-09-2012 20:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier ook dames die een buitenlandse partner hebben die hier woont maar die een kindje heeft dat daar is? Ikzelf heb (nog maar kort geleden) een Brit aan de haak geslagen die ook pas hier is komen wonen.

Hij heeft een zoontje dat bij zn moeder in Engeland woont.

Leuk natuurlijk maar het levert natuurlijk ook moeilijkheden op en ik zou graag een beetje sparrren.
Wat voor moeilijkheden? Het is toch zijn keus om het zo te doen.
Wat wil je weten?
Wat voor moeilijkheden levert dit dan op ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Het lijkt mij logisch dat het kind daar blijft als zijn moeder daar woont en hij daar (waarschijnlijk) zijn hele leven al woont.

Of het een probleem is is meer afhankelijk van de relatie die jouw vriend met zijn kind heeft. Bedenk wel dat hij extra kosten zal moeten maken om zijn kind te zien (reizen naar het land, telefoonkosten etc) maar wellicht ook alimentatie en misschien wel procedures (internationaal procederen kost heel veel geld).

Dat zijn zaken die ik wel goed zou navragen.
Wat voor moeilijkheden dan? Heb zelf geen kinderen of buitenlandse exen gehad.

Ken wel een paar meiden met Britse vriendjes die allebei in GB 1 of 2 kinderen hadden. Ging volgens mij wel om al wat oudere kinderen.

Heb ook een neef die in Zuid-Limburg woont en een kind bij zijn ex heeft die 200km verderop woont. Is geen buitenland maar ook niet altijd makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven