Romney: humor!!!

26-09-2012 09:18 29 berichten
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... leem.dhtml



Wat een geweldig begin van de dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 27 september 2012 @ 15:23:

[...]





ik zit te wachten op het moment dat iemand aan de noodrem trekt het vliegtuigraam voor de grap opentrekt.



Nee jongens, dit kan toch niet!!! Ook al niet omdat je geen extra zuurstof naar de brandhaard wilt trekken.

...mocht er sprake zijn van brand. Bij een crash in zee of noem maar op is het misschien wel weer een optie. Maar dat is een andere discussie. Hoe dan ook, Romney bedoelde niet dat de raampjes onderweg, hoog in de lucht, gezellig open moeten kunnen.

Al proberen zijn tegenstanders de wereld wijs te maken dat het wel zo was.
quote:Twinkle1001 schreef op 27 september 2012 @ 15:32:

[...]



...mocht er sprake zijn van brand. Bij een crash in zee of noem maar op is het misschien wel weer een optie. Maar dat is een andere discussie. Hoe dan ook, Romney bedoelde niet dat de raampjes onderweg, hoog in de lucht, gezellig open moeten kunnen.

Al proberen zijn tegenstanders de wereld wijs te maken dat het wel zo was.Twinkle is voor Romney?
Alle reacties Link kopieren
Uitspraken van politici gaan altijd, aangeslingerd door politieke tegenstanders en de media, een eigen leven leiden en worden dan bewust enorm gehypt om iemand de wind uit de zeilen te nemen. Gebeurt overal, ook in Nederland. Of je nu 'voor' of 'tegen' iemand bent, het kan geen kwaad om je daarvan bewust te zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudzuid schreef op 27 september 2012 @ 09:20:

Heb het artikel over de vliegtuigraampjes gelezen en hij wordt weggezet als een halve of hele debiel.



Maar dit strookt helemaal niet met zijn achtergrond. Mitt Romney heeft een MBA van de Harvard Business School en is tegelijkertijd cum laude afgestudeerd aan de Harvard Law School.

Hij heeft gewerkt als management consultant bij Boston Consultancy Group en Bain & Company. Daarna heeft hij bij Bain Capital een persoonlijk vermogen opgebouwd van tussen US$ 190 en 250 miljoen.

Wikipedia: Mitt Romney



Mitt Romney lijkt mij geen domme man. Vraag ik mij af in hoeverre dat vliegtuigraampjes verhaal wel waar is.



Nog voordat ik op wiki had gekeken, had ik al het vermoeden dat zijn vader een prominent figuur in USA zou zijn (zijn hele familie blijkt). Die diploma's kun je, als je genoeg geld hebt, gewoon kopen. Daarna een carriere met heel veel vriendjespolitiek en vaak persoonlijke adviseurs (die wel echt gestudeerd hebben en in ruil voor hun bijstand/advies een leuk graantje op de achtergrond meepikken). Gebeurt ook regelmatig NL.

Mitt Romney zou gewoon een heel domme man kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven