Geld & Recht alle pijlers

oh jee, ben ik er ingestonken?

02-10-2012 11:43 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets op marktplaats besteld. De beste man had een hele hoop advertenties, een echt handelaartje. 3 keer aan de telefoon gehad, klonk aardig.

Paar keer over en weer gemaild, goed geregeld.

We hebben het geld overgemaakt en dan zou hij het de volgende dag posten. We hebben echter na een paar dagen dat het geld is overgemaakt niets meer vernomen. Paar keer gemaild of hij de track and trace code wilde doormailen.

Nu horen we dus niks meer.

De advertenties zijn allemaal van MP af, kan dus ook niet meer bellen.



Wat kan ik hier nu mee doen? Afwachten? Nog een keer mailen?

Ik kan me bijna niet voorstellen dat we belazert zijn, maar ja het gebeurt wel.

Het was ook geen flauw bedrag, tegen de 300 euro.

Ben ik dan te dom/naief geweest? Misschien wel...
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 02 oktober 2012 @ 12:58:

[...]





Dit kan dus ook helemaal niet.

Een bedrag wat je zelf hebt overgemaakt kan je niet meer laten storneren. (...)

Een bedrag wat je zelf hebt overgemaakt kan je nooit terughalen.



Mosterd dus. Wie wil er een bitterbal?

Niks geen mosterd wat mij betreft.

Elke keer komt er in zo'n soort topic wel weer iemand voorbij gefietst die zegt dat je dat geld terug kan laten boeken. Het kan wat mij betreft niet vaak genoeg tegengesproken worden.

Wat hier ook al is gezegd: dat kán toch ook helemaal niet (je koopt iets, maakt geld over, ontvangt product en vervolgens boek je het geld terug ). Eentje in de categorie: denk 's logisch na...
quote:anjapanja schreef op 02 oktober 2012 @ 11:43:



De advertenties zijn allemaal van MP af, kan dus ook niet meer bellen.







Ik voel me toch even geroepen hier op te reageren. Ik handel ook wel eens via Marktplaats. Marktplaats zet je advertentie 28 (of 30?) dagen online. Daarna worden de advertenties eraf gegooid door Marktplaats, dit om MP schoon te houden.



Dus stel dat ik 4 advertenties op Marktplaats zet, allemaal op dezelfde dag, dan zijn die advertenties na 28 ( / 30) dagen ook ineens weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 03 oktober 2012 @ 13:45:

[...]





Dus stel dat ik 4 advertenties op Marktplaats zet, allemaal op dezelfde dag, dan zijn die advertenties na 28 ( / 30) dagen ook ineens weg.

Niet ineens, je krijgt eerst de vraag of je wilt verlengen. Als je nog zaken te koop hebt, is het logisch dat je de advertenties verlengt of opnieuw erop zet.



@anjapanja: hopelijk heb je toch je bestelling ontvangen!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven