Entertainment alle pijlers

Daar gaat ie weer: van wie is dit nummer?

01-08-2012 11:55 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op tv zie je regelmatig reclame voorbij komen van een mannenlijn. De muziek die daar in voorkomt klinkt erg fijn, maar ik kan er maar niet achterkomen wie de artiest is. Is hier iemand dit het wel weet? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit topic voorbijkomen in de top 10 en denk: JAAAAA eindelijk gevonden!



Niet dus, jammer...
Alle reacties Link kopieren
quote:jas schreef op 06 augustus 2012 @ 16:19:

[...]





Balen. Denk ook niet dat ze nog gaan reageren.

Het houdt mij ook nog steeds bezig, maf ook dat niemand het zo weet.Ja heel frustrerend dat niemand het weet en dat Dove niet reageert. Ik koop nooit meer een product van Dove dat zal ze leren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 06 augustus 2012 @ 16:21:

Ik zie dit topic voorbijkomen in de top 10 en denk: JAAAAA eindelijk gevonden!



Niet dus, jammer...Sorry.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 augustus 2012 @ 19:12:

[...]





Ja heel frustrerend dat niemand het weet en dat Dove niet reageert. Ik koop nooit meer een product van Dove dat zal ze leren
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 augustus 2012 @ 19:12:

[...]





Ja heel frustrerend dat niemand het weet en dat Dove niet reageert. Ik koop nooit meer een product van Dove dat zal ze leren



Heel goed! De pummels! Klantenservice van lik me vestje!



Maar nog steeds niemand die een idee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel de naam gevonden van, gok ik, iemand van het reclamebureau (WvHcommunicatie) van het filmpje. Op twitter stuurt ze in ieder geval het filmpje rond. Nu zit ik zelf niet op twitter, dus als iemand haar wil twitteren met de vraag... @hafida_abahai
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik ook geen twitter (ja ja, ik zou me er eens in moeten verdiepen, maar ik zie het nog niet zo)
Alle reacties Link kopieren
Kom ik er ooooit nog achter?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 26 augustus 2012 @ 22:21:

Kom ik er ooooit nog achter?



De facebookpagina van Dennis van der Geest daar reageert hij wel op zag ik. Hij heeft daar de reclame staan, misschien kun je daar aan hem vragen van wie het nummer is. Ik vermoed dat dat het enige nog is dat je kunt doen als je het echt wilt weten. Ik heb nog wat mensen gevraagd maar wel goede tips gekregen over de muziek maar de juiste zat er niet bij.

Ik hoop dat je er achter komt en dat je als je het weet het hier ook even komt melden want ik ben ook heel erg nieuwsgierig! Succes!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Nóg niet?! Niemand een mailtje terug gekregen van Dove? Niemand Dennis aangeschreven?
Alle reacties Link kopieren
We gaan er nooit meer achterkomen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om het via Gerard Ekdom's Dokter Pop te proberen? Gerard muziekkennis is berucht en beroemd.
Alle reacties Link kopieren
En, weet iemand het al? 😂😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven