Lijf & Lijn alle pijlers

De vivadames gaan weer verder!

30-08-2012 16:16 331 berichten
Welkom!



De vakantie is weer voorbij en dat betekent dat we weer even een schop onder de kont moeten krijgen, gezond moeten gaan eten en de sportschool als één van onze vrienden moeten gaan beschouwen



Dit is een vervolg op het topic van 100+ naar 100-, maar natuurlijk zijn nieuwe leden altijd welkom!



Gezond eten en bewegen, maar vooral GENIETEN staat centraal in dit topic. Dus geen crashdiëten, maar verantwoord omgaan met je eetpatroon.



Iedere week zal er een tabel worden bijgehouden (vanaf maandag 3 september). De tabel wordt elke maandagavond geupdate, maar als je weegdag eerder is kan je dat natuurlijk ook doorgeven (het liefst dikgedrukt).



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelNuAfTotaalTe gaanElastiekje 23 1.69867079.2-0.7-6.89.2Loedoe221.758975 84.8- -4.29.8Adios271.74116.599106.7-1.4-8.49.8Elsie26311.8097.58795.0-1.1-2.58.0Freeasabirdie241.78103.995103.9--8.9
Alle reacties Link kopieren
jeeej! heb mijn eerste ww doel behaald (de -5%) en ga nu voor doel 2 (de -10%)! Helaas mag ik meteen een punt minder.



Heb nu ook mijn standaard havermout ontbijt (ja die staat ook zo in mijn ww programma) bewerkt. heb nu ipv 70gr havermout 80gr havermout, kost een puntje meer maar het is wel een gezondpuntje en ik hoop dat ik dan halverwege de ochtend niet zo'n honger krijg.

Straks meer! prettige dag allemaal!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Zo he, dat was even zoeken in de lijst ;)



Jeeeeeeeeeeej Adios, gefeliciteerd met je 5% doel!





Ik mocht na woensdag ook opeens een punt "minder", maar daardoor kwam ik op 38 terwijl het eerst 37 was? Beetje gek haha
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb X gister gesproken. Hij zei dat hij het enorm stom van zichzelf vond dat hij zich niet had kunnen inhouden. Ik vroeg waarom het gebeurd was en hij hield het, net als vorige keer, op 'zwak vlees' en zei dat het waarschijnlijk bij iedere aantrekkelijke vrouw waar hij de hele nacht naast ligt zou zijn gebeurd. Toen ik zei dat ik dat niet geloofde omdat we allebei nuchter waren (en dan is je inhouden toch een stuk minder lastig dan de vorige keer, toen we dronken waren), of dat hij moet accepteren dat hij dan gewoon een vreemdganger is, was hij dat wel met me eens. Ik heb gezegd dat wij blijkbaar niet in staat zijn om een vriendschap met elkaar te hebben, omdat we de gelegenheid aangrijpen om met elkaar in bed te duiken als die zich voordoet (want daar ben ik natuurlijk net zo hard erg schuldig aan). En dus heb ik de vriendschap opgezegd, of althans de intensieve vriendschap die we in ieder geval afgelopen jaar hebben gehad. Dus gewoon gezellig met elkaar omgaan als leuke studievrienden is prima, maar dus niet meer buiten de studie met elkaar afspreken. We hadden vandaag ook een afspraak staan (samen naar een museum en daarna uit) en dat heb ik dus ook afgeblazen. Hij was daar verdrietig over (dat ben ik ook), maar begreep het wel. Ik hoop maar dat ik de goede beslissing heb gemaakt, want ik vind het wel erg jammer om deze vriendschap te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Adios, wat knap!! En dat na de gekke tijd die je hebt gehad, super! Op naar het volgende doel! Goed dat je nu begint met havermout. Probeer wel echt tijd te maken om goed te eten: het gaat wel om je lijf, daar moet je een beetje lief voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
Loedoe
Loedoe, goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Niet makkelijk, wel stoer..hier heb je niks aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven