Viva Forum Legendes

06-10-2012 10:58 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'wat is het viva-forum toch fijn' de vraag wat voor legendarische verhalen en gates jullie hier allemaal hebben meegemaakt in de loop van jullie forumcarrière!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben natuurlijk een legende, maar niet iedereen kent mij
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dit soort topics komen vaker voorbij, onlangs nog, maar dat is weggehaald want het mag niet meer, praten over exforummers en dergelijke zaken.



Heel wat meegemaakt in ieder geval
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Oh verdikkie, ik wilde er een leuk topic van maken, gewoon grappige verhalen over mensen die zichzelf voorbij zagen komen als onderwerp van een topic en zulke dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 06 oktober 2012 @ 11:05:

Oh verdikkie, ik wilde er een leuk topic van maken, gewoon grappige verhalen over mensen die zichzelf voorbij zagen komen als onderwerp van een topic en zulke dingen Helaas. Mag niet. Gaan ze weghalen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Dit soort topics mogen helaas niet... Jammer he?
Alle reacties Link kopieren
Het klauwhamer topic



Het buitenkraan topic van Djoels



De "ladies night" topics (en de parodie daarop door A...o en zijn kater Bertje)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het nog een keer tegen het einde van het jaar. Trip down memory lane
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 06 oktober 2012 @ 11:07:

Het klauwhamer topic



Het buitenkraan topic van Djoels



De "ladies night" topics (en de parodie daarop door A...o en zijn kater Bertje)En dat mag dus niet, DS.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Ster_ schreef op 06 oktober 2012 @ 10:58:

Naar aanleiding van het topic 'wat is het viva-forum toch fijn' de vraag wat voor legendarische verhalen en gates jullie hier allemaal hebben meegemaakt in de loop van jullie forumcarrière!Het viva forum is 1 groot gate.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 oktober 2012 @ 11:08:

[...]





En dat mag dus niet, DS.



Volgens mij wel hoor. Je mag best praten over ex-forummers, maar niet over gepermabanden. En aangezien het bantopic is opgeheven weet niemand meer met zekerheid wie er gepermaband is.

Volgens mij mag dit topic dus best. Gewoon een beetje voorzichtig zijn met namen noemen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Misschien als de ezel de naam van die grappige forummer weghaalt, mag het wel blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik noemde het klauwhamer topic ook al Donk

Bladhark enzo.



Toon inderdaad, alhoewel ik Bertje al bijna was vergeten



Oh, en dat topic van die forummer van die dr badkamer onder water stond en ze een topic ging openen wat ze nu moest doen.

Sweet memories
668, the neighbour of the Beast
Dit soort topics verdwijnen snel, is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Die bannenregen heb ik wel nog meegemaakt, maar dat bedoelde ik eigenlijk dus niet eens echt. Meer grappige verhalen! Niet negatief over andere forummers of niet eens namen noemen.



Yasmijn, was jij het niet die jezelf herkende in de platonische vriendin van de TO die haar vriend niet vertrouwde? Zulke dingen!
Het topic van die forummer die betrapt was in de badkamer door haar man, terwijl ze daar wat leuks deed met de douchekop.



Het roze muurverf topic, volgens mij zat jij daar ook Marels. We waren toen ziek.



Het moderatortopic tijdens 'Die Wende.' Iedereen, zelfs veel oudgedienden en (onterecht) gepermabanden kwamen daar weer samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef dit topic een kleine vier pagina's trouwens, voor het verwijderd wordt...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Vertel dan maar meteen wat over de Klauwhamer (whut?), nu het nog kan
Cool, een poll. Ik geef het twee pagina's. (Ik heb 100 berichten per pagina ingesteld staan.)
Alle reacties Link kopieren
Wie was jij dan giulia?



Inderdaad, "vrouw verzuipt in emmer roze muurverf". Ofzo. Toch?



Jij was toch niet die met die zelfde naam als een enge Japanse horrorfilm he?

Want dan heb ik je gewoon op feesboek.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 06 oktober 2012 @ 11:10:

Die bannenregen heb ik wel nog meegemaakt, maar dat bedoelde ik eigenlijk dus niet eens echt. Meer grappige verhalen! Niet negatief over andere forummers of niet eens namen noemen.



Yasmijn, was jij het niet die jezelf herkende in de platonische vriendin van de TO die haar vriend niet vertrouwde? Zulke dingen!Klopt. O, wat heb ik gelachen!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het Klauwhamertopic was de rel van de eeuw.

Iets met een TO die van haar vent een klauwhamer naar haar hoofd gesmeten gekregen had en zich afvroeg of ze bij hem moest blijven
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 oktober 2012 @ 11:18:

[...]





Klopt. O, wat heb ik gelachen! Geweldig. Dacht je niet echt 'Huh.... Maar? Dat ben ik??'
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 06 oktober 2012 @ 11:19:

Het Klauwhamertopic was de rel van de eeuw.

Iets met een TO die van haar vent een klauwhamer naar haar hoofd gesmeten gekregen had en zich afvroeg of ze bij hem moest blijven Ooooh......... Wat erg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal krom gelegen, met het topic, '' Niemand wil mijn verjaardag vieren"'.

Werkelijk hilarisch.

Toen hadden we nog de vrijmibo.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven