moet ik me er overheen zetten?

07-10-2012 18:05 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriend. Ik voel me fantastisch als ik bij hem ben. Niet alleen omdat hij me altijd aan het lachen kan maken maar ook omdat hij gewoon lief is voor me en me het gevoel geeft dat ik mooi en slim ben. Niemand heeft me ooit zo lekker kunnen knuffelen als hij en ik wil heel graag lekker vaak bij hem zijn.



Het heeft echter wel bijna 5 maanden van daten geduurd voor we op dit punt zijn beland. We kwamen elkaar tegen in de kroeg en 2 dagen erna zaten we op onze eerste date. Eigenlijk ging het in het begin best snel allemaal. We hadden in 1,5 week tijd 6 dates gehad (gewoon drankje doen of lekker op het gras zonnen, niet eens bijzonder maar gewoon leuk).



Al vrij snel na ongeveer 3 tot 4 weken intensief daten begon ik over het hebben van een relatie. Tot mijn verbazing (want het klikte echt mega goed) zei hij dat ik niet de dingen moest overhaasten en na wat gesprekken erover gaf hij toe geen relatie met mij te kunnen aangaan door ons leeftijdsverschil wat in zijn ogen niet ging werken. Ik ben 19, hij is 26. Ik vond deze jongen zó leuk en ondanks zijn mening bleven we met elkaar daten want hij vond het wel heel erg leuk met mij. Ik begon echt verliefd te worden en hij zei dat ik dat niet moest doen want het was toch leuk zoals het nu was? Stiekem hoopte ik dat hij ook verliefd zou worden, ook al wilde hij dit eigenlijk niet. Daarom bleef ik hem mee vragen leuke dingen te doen en hij bleef ja zeggen omdat hij het te gezellig vond met me. Maarja, die leeftijd he. Dat was zijn enige valkuil.



Op een avond zei hij dat we dit beter konden stoppen want ik werd maar verliefder en hij kon me niet steeds pijn blijven doen door me af te blijven wijzen. Plotseling krabbelde hij 2 dagen later terug en wilde hij afspreken omdat we moesten praten. Blij was ik, dat hij zei dat hij verliefd op me was geworden en niet kon stoppen met mij. Hij wilde geen vrienden zijn, hij wilde meer. Niet om het meteen officieel te maken maar hij moest nog moed bij elkaar rapen om bij mij thuis te komen. Hij was bang dat mijn ouders moeilijk gingen doen om zijn leeftijd.



Aangezien ik met een van zijn vrienden (homo) erg goed bevriend was geraakt, vertelde ik hem dat hij eindelijk toe had gegeven mij leuk te vinden en hij wilde bij mij zijn. Helaas had hij te melden dat ik niet boos of gekwetst moest zijn, maar hij was bang dat ik 2e keus was. Hij had namelijk tegelijkertijd met iemand anders ook gedate (iemand van 25 dus meer zijn leeftijd) en omdat het mis was gelopen met haar dacht zijn vriend dat hij weer terug bij mij wilde komen.



Ik confronteerde hem en hij gaf toe met iemand anders ook gedate te hebben (inclusief seks, met mij ook seks, soa test is gedaan en negatief gelukkig). Maar hij had erg veel spijt dat hij het niet al veel eerder gestopt had met haar want dat had hij al veel eerder willen doen. Hij zei dat de dag dat hij dat andere meisje vertelde dat het niks ging worden was, omdat hij inzag dat hij alleen maar aan mij moest denken als hij bij haar was en besloten had dat hij voor mij moest gaan.



Uiteindelijk nu maanden nadat we elkaar ontmoet hebben hebben we dus een relatie. Ik ben alleen bang dat ik me er niet overheen kan zetten wat er allemaal gebeurd is voor we hier zijn beland. Ik ben eigenlijk gewoon gebruikt omdat hij wist dat hij toch niks met me wilde en toch met me naar bed ging en we vaak uit gingen samen. Hij zegt nu dat hij blij is dat dit alles is gebeurd want hij weet nu dat ik voor hem ga omdat ik zelfs na de kennis van dat andere meisje bij hem wilde blijven. Ik weet ook heel zeker dat ik bij hem wil blijven en ik ben smoorverliefd en hij nu eindelijk ook op mij en hij wil ook heel graag bij mij blijven en heeft me aan zijn familie voorgesteld etc. Maar ja, als ik er nu aan terug denk heb ik veel moeten pikken om uitiendelijk in een relatie met hem te kunnen belanden. Nu is hij ontzettend lief vor me en is alles echt perfect dus dat is het probleem niet. Hij heeft ook heel veel spijt van hoe het is gegaan. Mijn vraag is of het uitmaakt hoe de geschiedenis is geweest, als je nu wel gelukkig bent met iemand, of zal ik me hier nooit overheen kunnen zetten?
Alle reacties Link kopieren
Precies Trotter, als iemand maanden lang tegen je zegt dat hij geen relatie wil...geloof het.....hier gaat ellende van komen, deze man heeft het volgens mij niet goed met je voor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En nu is hij juist vol spijt en liefde omdat hij dondersgoed weet dat hij iets goed te maken heeft. Zoals iemand hier al opmerkte: hij doet zelfs alsof jij iets te bewijzen had! Kom op meid, als er al iemand had moeten laten zien dat hij echt voor je gaat ondanks alles is hij het wel, niet jij.



Het probleem is ook, als je hier mee door gaat, dat hij weet dat jij toch wel blijft, no matter what, je bent immers vijf maanden blijven wachten én je was zo bij dat hij nu wel officieel een relatie met je wilde dat je dat andere scharreltje van hem op de koop toe nam... Iets zegt me dat hij dit vaker gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
in hoeverre zal hij nu werkelijk spijt hebben van zijn handelen? Zou hij ooit zelf alles verteld hebben uiteindelijk? Ik denk het niet. En als die homovriend zijn mond niet open had gedaan, had hij waarschijnlijk nog steeds gescharreld tussen jou en die andere vriendin.



verder vraag ik me af of die andere vriendin van jou weet, en of dat de reden is dat ze is afgehaakt.



Net als de anderen hier heb ik sterk de indruk dat hij op 2 paarden heeft gewed. Kennelijk had geen van jullie zijn voorkeur, voor geen van jullie is hij helemaal gegaan.

Misschien wordt hij nog ooit echt verliefd, en dan laat hij jou zitten.

Nu voert hij een mooie act op. Die act die hij al eerder gebruikte om jou verliefd te laten worden "hoewel hij "zei" geen relatie te willen". wat een gelul zeg!



Hij is niet eerlijk naar jou. Hij zegt zus maar doet zo.

Nog steeds waarschijnlijk.

Je loopt groot risico dat deze relatie geen toekomst heeft en dat je flink gekwetst gaat worden. Ik hoop dat je dat beseft.
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 07 oktober 2012 @ 18:26:

Oogappeltje toch. Wat ben je nog heerlijk naïef.

Let je op jezelf, dat je je niet helemaal verliest in deze jongen?+1
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 07 oktober 2012 @ 18:10:

Ik denk eerlijk gezegd dat zij hem niet meer wilde en hij daarom uiteindelijk heeft toegegeven.

Dit was ook mijn eerste gedachte. 24 jaar langer levenservaring Gewoon, intuitie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:oddjob schreef op 07 oktober 2012 @ 19:48:

Wel leuk, dat gevoelige en pure, van je, Oogje.

Wat anderen naief noemen, is niet naief maar zielsdoorwrochte puurheid..

Die ze op een rottige manier kwijt zal raken. O.a. door die figuur waarmee ze zich nu in laat.



En ik denk dat ze dat in haar hart ook wel weet, want de topictitel zegt het al "moet ik me er overheen zetten?"

Ze wíl zich er wel overheen zetten, maar de vraag is of ze het kán. Want volgens mij zijn haar alarmbellen al af gegaan.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:oddjob schreef op 07 oktober 2012 @ 19:57:

Iones, de andere kant liet ik even. Zijn kant.

Iets remde me af om daarover iets te zeggen.

Misschien dat ik voelde wat jij uitschreef, dat dat rond gonst, schreeuwt, en prikt.Nerd??
Bah, hij heeft je gewoon voorgelogen. En die andere meid waarschijnlijk ook. Voor mij zou dat einde oefening betekenen.
quote:Ster_ schreef op 07 oktober 2012 @ 20:00:

[...]





Nerd??Denk je
Laat 'r toch, ze heeft jacht op hem gemaakt, ze wilde hem perse hebben, hij is de perfecte tweedehands trui en ze weet nu nog niet dat die bolletjes uiteindelijk toch verraden dat ie net iets te vaak gedragen is. Moeten we niet allemaal door dat leerproces?
Alle reacties Link kopieren
Goed begin van een relatie. Al belazerd worden voor je het een relatie noemt. Met dit lot uit de loterij wordt je vast heel gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me daar niet overheen kunnen zetten. Iemand die zo uitgekookt is, daar zou ik echt enorm op afknappen. Daarbij zouden alle romantische herinneringen die je normaal gesproken hebt aan het begin van een relatie hierdoor echt verziekt zijn, ik zou het me altijd herinneren als een tijd waarin hij doelbewust op twee paarden aan het wedden was.



De relatie is nog zo pril. Als je al heel lang samen bent kan ik me voorstellen dat je dat niet weggooit, maar nu juist wel. Het begint al op een rotmanier en daar zou ik geen zin in hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren maar ik lees al jullie reacties en ben er heel blij mee, dus dat wilde ik wel gezegd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ditch the dude!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet doen.

Dus nee, ik denk niet dat je je er overheen moet zetten.
quote:mali30 schreef op 07 oktober 2012 @ 21:27:

Ditch the dude!Vinnik een betere uitdrukking dan Run Forrest Run Vanaf nu: DTD!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven