Glitter Eleonora naar een nieuwe heup!
donderdag 20 september 2012 om 09:09
Onze lieve Eleonora wordt morgen geopereerd en begint dan aan een lange weg van revalidatie en herstel.
Dat er een eind gaat komen aan de pijn is natuurlijk super, maar zo'n heupoperatie is niet niks, dus vandaar dat we koningin van de glitterplaatjes nu zelf eens een hart onder de riem kunnen steken met een glitterplaatjestopic
Wie doet er mee?
Dat er een eind gaat komen aan de pijn is natuurlijk super, maar zo'n heupoperatie is niet niks, dus vandaar dat we koningin van de glitterplaatjes nu zelf eens een hart onder de riem kunnen steken met een glitterplaatjestopic
Wie doet er mee?
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:19
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:21
quote:Kastanjez schreef op 09 oktober 2012 @ 08:24:
[...]
Misschien is die nieuwsgierigheid misplaatst en moet ik medelijden met ze hebben dat ze nog voor ze het bed uit zijn al aan eenhoorns denken? Waar heb je die kinderen eigenlijk mee geïndoctrineerd?
Nou ja, precies dat vroeg ik me dus ook af.
Bedenk daarbij dat het een puberT van 14 is.........
[...]
Misschien is die nieuwsgierigheid misplaatst en moet ik medelijden met ze hebben dat ze nog voor ze het bed uit zijn al aan eenhoorns denken? Waar heb je die kinderen eigenlijk mee geïndoctrineerd?
Nou ja, precies dat vroeg ik me dus ook af.
Bedenk daarbij dat het een puberT van 14 is.........
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:42
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:44
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2012 @ 07:52:
Goedemorgen, hopeleijk is deze beter dan de vorige morgen.
[afbeelding]
Kop op, het is alweer dinsdag, weer een dag dichter bij vrijdag...dan is de operatie alweer drie weken geleden.
Precies. Het wordt vanzelf weer vrijdag.
Zo hou ik de moed er in *hoest*
Goedemorgen, hopeleijk is deze beter dan de vorige morgen.
[afbeelding]
Kop op, het is alweer dinsdag, weer een dag dichter bij vrijdag...dan is de operatie alweer drie weken geleden.
Precies. Het wordt vanzelf weer vrijdag.
Zo hou ik de moed er in *hoest*
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:45
quote:iris16 schreef op 09 oktober 2012 @ 07:58:
Lieve, Lieve, Lieve Leo
Kom je even een superknuffel brengen,en hoop echt dat de pijn wat minder gaat worden, Heb een vriendinnetje verzorgd na de eerste heup vervanging, ook zei had toen nog een tweede die gedaan moest worden.
Maar lieve schat, het valt ook niet mee.
Denk aan je
Knuffel .......ook namens Iris-man en alle kinderen en extra kinderen
Aaaaaaah wat lief Iris, dank je wel!
Doe ze alle liefs terug en een voor jou!
Lieve, Lieve, Lieve Leo
Kom je even een superknuffel brengen,en hoop echt dat de pijn wat minder gaat worden, Heb een vriendinnetje verzorgd na de eerste heup vervanging, ook zei had toen nog een tweede die gedaan moest worden.
Maar lieve schat, het valt ook niet mee.
Denk aan je
Knuffel .......ook namens Iris-man en alle kinderen en extra kinderen
Aaaaaaah wat lief Iris, dank je wel!
Doe ze alle liefs terug en een voor jou!
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:48
quote:Kastanjez schreef op 09 oktober 2012 @ 08:13:
Voor het plaatje van Maylea. En erg nieuwsgierig naar de kinderen van Solomio nu natuurlijk....
Leo, een dikke een een feetje dat jouw dag even mooi tovert voor vandaag.
[afbeelding]Tot nu toe gaat het lekker. Mijn favo mantelzorgster is er en die maakt altijd ontbij met kaarsen op tafel.
Voor het plaatje van Maylea. En erg nieuwsgierig naar de kinderen van Solomio nu natuurlijk....
Leo, een dikke een een feetje dat jouw dag even mooi tovert voor vandaag.
[afbeelding]Tot nu toe gaat het lekker. Mijn favo mantelzorgster is er en die maakt altijd ontbij met kaarsen op tafel.
dinsdag 9 oktober 2012 om 10:14
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2012 @ 09:54:
[afbeelding]
Wij van het parodie topic wensen je een goedemorgen!
[afbeelding]
Jammer dat je dan weer de foto neemt waar ik het minst flatteus opsta. Echt.. die vetribbels.. blegh. maarja.. jij staat hier natuurlijk weer weergaloos op he.. ik snap het wel..
Leo.. GOEDEMORGEN
Sundream heeft al de meest mooie aanbiedingen gedaan qua h id hh .. jammer dat ze niet glitteren.
[afbeelding]
Wij van het parodie topic wensen je een goedemorgen!
[afbeelding]
Jammer dat je dan weer de foto neemt waar ik het minst flatteus opsta. Echt.. die vetribbels.. blegh. maarja.. jij staat hier natuurlijk weer weergaloos op he.. ik snap het wel..
Leo.. GOEDEMORGEN
Sundream heeft al de meest mooie aanbiedingen gedaan qua h id hh .. jammer dat ze niet glitteren.
Later is nu
dinsdag 9 oktober 2012 om 10:25
quote:eleonora schreef op 09 oktober 2012 @ 09:42:
[...]
Op de een of andere manier denk ik dat je oudste en ik op één lijn zitten, glitterplaatjeswise....
Ja, het lijkt er wel op.
Jongste vroeg wat er nou toch met die glitterplaatjes was.
Hoe leg je dat toch uit?
[...]
Op de een of andere manier denk ik dat je oudste en ik op één lijn zitten, glitterplaatjeswise....
Ja, het lijkt er wel op.
Jongste vroeg wat er nou toch met die glitterplaatjes was.
Hoe leg je dat toch uit?
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.