gedumpt via facebook

09-10-2012 22:50 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,



ik lees al een tijdje mee maar durfde mijn verhaal er nog niet echt op te zetten.

Ik heb een tijdje in een moeizame relatie gezeten ik zal het even kort proberen uit te leggen:

Ik had een vriend maar de relatie ging al vanaf het begin niet soepel bv. veel miscommunicaties, de seks, hij had vertrouwensproblemen en eigenlijk was de hele relatie een beetje not done in onze omgeving (vriendengroep). Het leek eindelijk allemaal een beetje de goede kant op te gaan en we hebben een paar goeie gesprekken gehad. op de een of andere manier bleef de hele relatie toch emotioneel gezien oppervlakkig en hadden we weinig tot geen seks. Nu is afgelopen weekend de bom gebarsten, we hadden eerst een goed gesprek gehad erover en waren het erover eens dat we er toch wel voor wilden gaan na wat miscommunicaties en irritaties kregen we alsnog de dag erop ruzie. Ik zocht niet zoveel achter de ruzie, ik dacht 'we hebben het er nog wel over'. Ik had het die dag druk en mijn telefoon was leeg dus ik was niet bereikbaar. Halverwege de dag kreeg ik van een gemeenschappelijke vriend te horen dat ik even op mijn vriend zijn facebook moest kijken, stond daar ineens dat hij zijn burgelijke status van 'in een relatie' (wat hij trouwens zelf zo had ingesteld, ik had dat niet want ik vind het niet zo belangrijk wat er op facebook staat) naar 'vrijgezel' met nog een dramatische statusupdate erna.

Nu moeten jullie weten dat mijn vriend eind 20 is en dus geen jongetje van 14 van wie je dit soort puberaal gedrag kan verwachten. Ik heb hem later die avond gebelt en hiernaar gevraagd, ben zelf erg rustig gebleven maar hij was klaar met me dus hij had het op die manier uitgemaakt en schaamde zich daar niet voor.

Ik weet nu niet meer wat ik moet voelen, ben vooral boos en verontwaardigt dat hij dit op deze manier heeft gedaan, en zeker nadat we vrijdag nog een goed en positief gesprek hadden gehad waarin hij had gezegt dat hij er toch echt voor wilde gaan en ik ook natuurlijk.

Verder hebben we geen contact meer gehad, wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik nog contact met hem zoeken en hier nog een echt gesprek over voeren? Moet ik hem duidelijk laten weten hoe ik over zijn actie denk? Of moet ik hem in zijn sop gaar laten koken? We zitten een beetje in dezelfde kennissenkring dus dat kan nog voor ongemakkelijke situaties zorgen. Aan de ene kant wil ik een uitleg van hem aan de andere kant hoef ik hem nooit meer te zien en wil ik geen uitleg van iemand die zich zo kinderachtig gedraagt. Ik voel me erg genaaid.



Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie imput!
Alle reacties Link kopieren
quote:pingpang schreef op 10 oktober 2012 @ 00:20:

Ik ben na 1.5 jaar samenwonen gedumpt via de mail.

En ja dat doet zeer.

Ik zou hem lekker laten gaan. Heb ik ook uiteindelijk gedaan en ik ben er veel beter uitgekomen. en
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukkel. Uit je omschrijving in een van de eerste zinnen kan ik al opmaken dat het een aparte man is. Jammer dat je je zo in hem hebt vergist en je tijd hebt verdaan! Op naar de volgende. (nee, in de praktijk werkt het zo niet, maar het is wel beter zo....)
Alle reacties Link kopieren
quote:pingpang schreef op 10 oktober 2012 @ 00:20:

Ik ben na 1.5 jaar samenwonen gedumpt via de mail.

En ja dat doet zeer.

Ik zou hem lekker laten gaan. Heb ik ook uiteindelijk gedaan en ik ben er veel beter uitgekomen.



Huh?! Hij melde het per mail maar ging je daarna niet meer naar jullie huis toe ofzo?



ik heb vroeger ook wel eens een relatie uitgemaakt per brief... Ik kreeg hem dagen al niet te pakken toen hij mij wat geflikt had en ik wilde het hem vertellen maar kreeg hem na tien keer bellen niet te pakken. Door de brief op te sturen gaf ik mezelf ook nog twee dagen om hem telefonisch te pakken te krijgen maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
Wat een loser,ben blij dat je van hem af bent zeg!
Alle reacties Link kopieren
Och meid, heb je mijn ex gedate? Dat was weliswaar per mail na drie jaar, maar FB lijkt me ook wel wat voor hem. Laat het gaan, het doet pijn, maar zo'n respectloze mafkees wil je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?+24
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?
Alle reacties Link kopieren
quote:stapeltjestapeltje schreef op 09 oktober 2012 @ 22:50:

Ik heb een tijdje in een moeizame relatie gezeten ik zal het even kort proberen uit te leggen:

Ik had een vriend maar de relatie ging al vanaf het begin niet soepel bv. veel miscommunicaties, de seks, hij had vertrouwensproblemen en eigenlijk was de hele relatie een beetje not done in onze omgeving (vriendengroep).



Aan de ene kant wil ik een uitleg van hem aan de andere kant hoef ik hem nooit meer te zien en wil ik geen uitleg van iemand die zich zo kinderachtig gedraagt. Ik voel me erg genaaid.



Wat vinden jullie?!



Er zullen, over-en-weer, best wel de nodige irritaties geweest zijn. Waardoor ook veel ruzie. Waarschijnlijk is het zo hoog opgelopen dat, bij hem dan, een kleine aanleiding voldoende is te exploderen. De bekende druppel die de emmer water doet overlopen.



Er was al zoveel gebeurt dat hij het niet meer trok. En op een gegeven moment was hij er klaar mee en heeft de relatie verbroken. Als het ook altijd maar ruzie is dan is dat misschien voor beide partijen ook maar het beste. Je hebt dan alleen maar verliezers.



Ik ben wel met je eens dat de manier waarop hij het gedaan heeft nou niet bepaald de schoonheidsprijs heeft gewonnen. Maar mannen (in het algemeen dan) kunnen in dit soort dingen soms erg bot uit de hoek komen.



Ik denk dat jullie beter af zijn zonder elkaar. Dat is dan weer een pluspuntje. Voelt nu heel rot aan. Maar op een mismatch zit je ook niet te wachten, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?Dit dus.. De puber..
Alle reacties Link kopieren
Als de relatie emotioneel oppervlakkig was,

wat valt er te verwerken dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven? DOEN!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je gisteren toch goed nieuws gekregen, meer vrije tijd en meer geld over. En minder irritaties van een of andere volwassene die nog niet gestopt is met puberen. Lekker toch.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 10 oktober 2012 @ 00:33:

[...]



+1(en ik ben van vòòr facebook)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Sja.. dit komt zielig en onvolwassen over, van zijn kant, maar als ik je verhaal lees, was het ook trekken aan een dood paard. In het begin een relatie behoor je volgens mij niet al zoveel ruzies en 'goede gesprekken' te hebben, om te zorgen dat de relatie werkt. Dat komt later wel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioot zeg! Wees blij dat je daar vanaf bent.



Brocoli, goeie!!!
Als je hem meteen ontvriendt na het liken, vervalt volgens mij je like ook meteen. Paar dagen wachten dus met ontvrienden
Alle reacties Link kopieren
quote:Chadidja schreef op 09 oktober 2012 @ 23:02:

[...]





Dat wordt lastig, want zij is al door hem gedumpt.Dumpen is topsport
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar verhaal zeg....
Alle reacties Link kopieren
Totaal eens met eerste post brocoli. Relatie werkte sowieso niet en kerel is een droeftoeter. Snel vergeten. Als je zin hebt kan je hem als je hem tegenkomt nog eenmaal melden dat je hem een laffe sukkel vindt als daar behoefte toe voelt, en dan weglopen en verder negeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?Ja! Dit!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:ohhappydays schreef op 09 oktober 2012 @ 23:07:

[...]





Vind ik leuk



Mijn eerste !!

Jeeh!



Sorry offtopic
Alle reacties Link kopieren
quote:cheerlesscard schreef op 10 oktober 2012 @ 08:05:

Als de relatie emotioneel oppervlakkig was,

wat valt er te verwerken dan?Punt voor jou!
Eensch met voorgaande schrijvers m/v. Wat een hork.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly_bolt schreef op 10 oktober 2012 @ 01:02:

[...]





Huh?! Hij melde het per mail maar ging je daarna niet meer naar jullie huis toe ofzo?



ik heb vroeger ook wel eens een relatie uitgemaakt per brief... Ik kreeg hem dagen al niet te pakken toen hij mij wat geflikt had en ik wilde het hem vertellen maar kreeg hem na tien keer bellen niet te pakken. Door de brief op te sturen gaf ik mezelf ook nog twee dagen om hem telefonisch te pakken te krijgen maar helaas...



Ik was een avondje uit geweest met mijn moeder en ik was daar nog even wat aan het drinken. Toen kreeg ik een sms. Kijk nu in je mail.

Toch naar huis gegaan en hij had overal de knip op de deur gezet zodat ik er niet meer in kon.

En ja ik was er stuk van. Maar nu ben ik er blij van. Het was een eikel.

En ik ben nu al 4jr gelukkig met iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven