Aangeboden alle pijlers

Parfum proefmonsters

11-10-2012 21:52 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spaart er hier iemand proefmonsters van parfumflesjes?



Ik vond bij het opruimen nog een schoenendoos vol, en doe er eigenlijk niets mee.



De meeste hebben het kartonnetje er nog omheen zitten en zijn nog helemaal vol.
Alle reacties Link kopieren
Hee taarr, sparen niet. Maar zou het zo van je over willen nemen. Lekker elke dag anders ruiken
Ow lekker! Ben ook wel geïnteresseerd weet niet waar je woont ivm afhalen? als poster hierboven toch niet doorgaat dan natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee te laat! Verdorie
Alle reacties Link kopieren
@Ivetje: ik woon in Amsterdam.



Ik heb trouwens even een foto gemaakt: http://imageshack.us/a/img600/8639/2012 ... esized.jpg



edit: de flesjes bovenaan zijn gewone parfumflessen, ook nog ongeopend en dus ongebruikt. Van de vrouwengeur heb ik nog 3 flessen (Don't ask haha)
Ow da's wel wat ver voor me. Dan mag ie door naar degene onder mij toch nog op tijd haha!
Ow wacht! Hmm, die Tommy zie ik nu pas maar heb pas zaterdag avond tijd om die kant op te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon helemaal aan de andere kant van het land, dus ophalen is voor mij ook geen optie helaas
Weg
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet opsturen?

In een doosje wat kranten erin?
Alle reacties Link kopieren
quote:abrikozenvlaaitje schreef op 11 oktober 2012 @ 22:22:

Kun je niet opsturen?

In een doosje wat kranten erin?Jawel, opsturen is geen probleem. De monstertjes passen ook wel in een grote envelop trouwens.
Ik heb je gemaild
Wat een gulle gift :-) aardig van je! Mazzelaar, degene die het krijgt !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg geinteresseerd. Maar ik ben niet de enige. Ik hoor graag wie de gelukkige wordt:)
Haha, het loopt nu door elkaar tuttie was eerst dus als die het opgestuurd wil krijgen gaat het naar haar. Zo niet dan hou ik me iig aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Hee taarr, ik heb nog steeds interesse!! :-) Kun je me een mail sturen naar viva123@live.nl?
Alle reacties Link kopieren
Hee taarr, zijn de monstertjes inmiddels al vergeven? Ik heb nog geen mailtje ontvangen nl. Zou ze echt graag willen hebben :-)
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog iemand interesse in een fles 'madame' van Jean Paul Gaultier ? 100ML.

Heb m gekocht op de zwarte markt, hij is zogenaamd 'echt' maar ik weet dat eigenlijk nooit zo goed.

Hij ruikt hetzelfde en blijft ook lang hangen maar hij ruikt niet lekker op mij! :(



Ik heb er 45 euro voor betaald dus hij mag voor een 10tje wel weg. Er is een heel klein laagje uit.

Alleen af te halen IVM breken in de post! In Alkmaar

Mailtje bij interesse : zonderhuis_maaike @ hot mail . Com



(Sorry voor het overnemen van je topic! Maar dacht er aan toen ik dit las en wil er geen eigen topic voor openen :p)
Internagelaktisch
Ik heb ook niks meer gehoord, dus ik heb de proefmonstertjes niet gehad
Alle reacties Link kopieren
Dames, excuses voor de late reactie!



Ik heb de monstertjes vergeven aan mijn nichtje, die bleek er ook heel blij van te worden. Sorry als ik hier mensen mee teleurstel :(
Hè jammer :( maar no hard feelings hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven