Hebben we nu iets?

17-10-2012 14:17 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.



Het is zo ver! Na een paar keer flink onderuit te zijn gegaan op het gebied van mannen ben ik nu eindelijk bij de goede uitgekomen.



We spreken sinds een maandje regelmatig af. Ik kom bij hem thuis, hij bij mij. We zijn uit eten geweest, naar de bioscoop, we zijn een middags gaan skieen in een indoor sneeuwhal, kijken filmpjes op de bank en kunnen enorm lachen.

Ik ben verliefd en het voelt heel goed dit keer.



Hij is vanacht ook blijven slapen, niet voor de eerste keer.

Maar ik ben nu wel benieuwd hoe ik het een beetje moet aanpakken.

Vroeger zou ik gewoon op de man af vragen, joh hoe zit het nu tussen ons? Hebben we wat of?



Maar nu durf ik het niet haha. Ik vind het moeilijk om ter sprake te brengen.



Hoe pakken jullie dit aan? Hoe begin je over het vriendje-vriendinnetje zijn?



Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Alle reacties Link kopieren
tenminste als jij hem dan ook nog wil.
it's a big club and you ain't in it
quote:rob_uit_zeist schreef op 17 oktober 2012 @ 14:26:

Niet te snel.

Niet te happig.



Laat hem niet een beklemmend gevoel krijgen.

Jullie kennen elkaar 1 maandje.



Wacht nog een maand. Dan zou je er rustig over kunnen beginnen.

En als hij het ook helemaal geweldig vind begint hij er zelf misschien wel over. Dat is natuurlijk helemaal top.



Even relaxen en geniet van elkaar.



Rob mag ik dit topic even stiekem vervuilen door te zeggen dat ik jou adviezen vanuit het perspectief van een man altijd erg nuttig vind?



On Topic: ja zou het ook vragen als je het echt graag wil weten. Bij mij en mijn vriend is het gewoon gegroeid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er nog niet over beginnen hoor, je gaat pas een maandje bij elkaar. Misschien doet hij het zelf wel over een tijdje. Anders uiteindeiljk vragen "joh, hoe zit dat met ons?".
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje83 schreef op 17 oktober 2012 @ 15:15:

Rob mag ik dit topic even stiekem vervuilen door te zeggen dat ik jou adviezen vanuit het perspectief van een man altijd erg nuttig vind?

Dank je wel druifje.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet dat het goed zit. Dat is het probleem niet. Hij is zo lief en het klopt gewoon.

En ben inderdaad bang iets te verpesten door er al over te beginnen. Rustig aan inderdaad. Maar die bevestiging lijkt me gewoon fijn. Hem 'mijn vriend' kunnen noemen :-)
Alle reacties Link kopieren
Kom "per ongeluk" een bekende tegen, waarbij je wordt gedwongen hem te introduceren. Zo van hooi dit is "xx" mijn Uhmmm *vragende blik*. Dan heb je een makkelijke insteek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven