Moeder 65 jaar. Geen feestje en nu?

18-10-2012 23:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn moeder wordt over 2 weekjes 65 jaar! Ik ben echt dol op mijn moedertje

Ik wil haar op die speciale dag heel graag in het zonnetje zetten.

Er zijn 1001 varianten aan super ideeën, maar....

Mijn moeder is heel erg duidelijk in wat ze niet wilt.. Ze wil geen poespas, wat betekent geen verrassingsfeest met familie, vrienden en oude kennissen (wat ik overigens super had kunnen organiseren).

Nu hebben we samen (buiten moeder om natuurlijk) een dagje uit in A'dam met alleen het gezin gepland. (ontbijt, madam tussaud, grachten, etc. etc. diner..) Nou, ben ik er niet helemaal van overtuigd dat dit het "echt" is. Niet speciaal genoeg...



Ik wil het gewoon graag heel bijzonder maken...



Kan iemand helpen???
Hebben jullie een cadeau? Bijvoorbeeld een fotoboek met foto's uit alle levensfases van haar?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een fotoalbum gemaakt en onze verhalen erbij gebundeld, dus de kinderen, kleinkinderen en de partner
Alle reacties Link kopieren
Nou, superleuk idee hoor, en absoluut bijzonder. Ik zou blij zijn met zo'n actie van mijn kind(eren)! Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
toevallig ben ik daar van de week mee begonnen! super benieuwd hoe dat gaat worden!



Bedankt )
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 18 oktober 2012 @ 23:25:

Wij hebben een fotoalbum gemaakt en onze verhalen erbij gebundeld, dus de kinderen, kleinkinderen en de partner





Verhalen? met gelukwensen?

Super, die komt erbij )
Alle reacties Link kopieren
Je moeder wil geen poespas. Die moet je dan ook niet gaan organiseren. Hou in de gaten dat het haar dag is, niet die van jullie. Ga niet in je enthousiasme van alles doen waar je haar niet blij mee maakt, dat is zonde van de moeite.



Wat je gepland hebt klinkt heel leuk, eventueel kan je na afloop een fotoboek maken van de dag. Of boek van tevoren een fotosessie bij een goede fotograaf en bied de foto's op de dag zelf aan. Dat heeft mijn familie gedaan toen mijn oma 80 werd en ze vond het geweldig om een mooi portret te hebben van iedereen samen.
Alle reacties Link kopieren
Je moeder wil geen poespas. Die moet je dan ook niet gaan organiseren. Hou in de gaten dat het haar dag is, niet die van jullie. Ga niet in je enthousiasme van alles doen waar je haar niet blij mee maakt, dat is zonde van de moeite. Qoute..



Geheel mee eens..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met de rest eens, ze wil geen poespas dus ook niet doen.



Dagje en dat album heb je al.



Ja als je meer wilt, een mooie ring met aan de binnenkant een inscriptie?



Ik vind de rest al mooi genoeg hoor. Of als jullie ver wonen er een nachtje in een hotel bij doen, ja dan allemaal. Dat zal wel erg duur worden alleen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als ze geen poespas wil, weet je dan wel zeker dat ze een dag uit wel leuk zal vinden?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je het al prima geregeld hebt toch?! Veel plezier.
Madam tusaud lijkt me echt vreselijk:D
Je komt een beetje over als je nickname.. Poeh..



Maareh, wat betreft je moedertje, een dagje uit met het gezin klinkt gezellig. Fix er een mooi cadeau bij en je bent klaar, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw dagje uit behoorlijk wat poespas, dus mss toch subtiel even checken of je moeder dat wel ziet zitten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt dat je, om te tonen dat je zo dol bent op je moedertje, alles uit de kast moet trekken?

Zij geeft heel duidelijk aan geen poespas te willen, jullie hebben al geregeld dat jullie met het gezin én naar Amsterdam gaan én gaat ontbijten én Madame Tussaud én grachten én een diner én etc etc etc. En dan ook nog een boek met foto's enzo.



Vind je niet dat je een beetje doorslaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jemig, doe je dit voor jezelf of voor je moeder?

Je klinkt nogal op jezelf gericht ("wat ik overigens super had kunnen organiseren"), mss eens tijd om écht te kijken wat je moeder wil?
Alle reacties Link kopieren
als je ruzie met je moeder wilt hebben moet je haar vooral een verrassingsfeestje geven.

ze wil toch niet,nou doe het dan ook niet.maar je hebt t wel gedaan dus ik ben benieuwd naar de reactie van je moeder.



ik heb dit jaar niets aan m,n verjaardag gedaan en ben fijn een dag weggeweest met m,n man.hadden ze wel iets georganiseerd dan had ik gezegd van bedankt voor de moeite maar ik wou niets is dat duidelijk?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:liv_1 schreef op 19 oktober 2012 @ 08:50:

Jemig, doe je dit voor jezelf of voor je moeder?

Je klinkt nogal op jezelf gericht ("wat ik overigens super had kunnen organiseren"), mss eens tijd om écht te kijken wat je moeder wil?Dit.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Om even de misverstanden uit de wereld te helpen...Het feestje komt niet hoor! ;)

Moeder was al heel duidelijk daarin, dus wordt die wens gewoon gerespecteerd. Ze wilt het graag alleen met het gezin doorbrengen...

Het is de aandacht op zo een feestje en de drukte, waar ze niet op zit te wachten.



Dat neemt niet weg dat het een onvergetelijke dag mag worden. Dat gaat ze juist waarderen. Maar vele van jullie vinden dagje A'dam bijzonder genoeg.... Dan was dat waarschijnlijk mijn beste idee
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 19 oktober 2012 @ 07:39:

Madam tusaud lijkt me echt vreselijk:DVreselijk? Hoe dat zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkerdje schreef op 19 oktober 2012 @ 10:54:

[...]





Vreselijk? Hoe dat zo?



Je weet dat je uren in de rij staat, tussen hordes toeristen, om een paar poppen te mogen bekijken?



Ik zou ook wel leukere manieren weten om mijn verjaardag te vieren. Naar de tandarts gaan bijvoorbeeld.
quote:Sssenta schreef op 19 oktober 2012 @ 11:17:

[...]





Je weet dat je uren in de rij staat, tussen hordes toeristen, om een paar poppen te mogen bekijken?



Ik zou ook wel leukere manieren weten om mijn verjaardag te vieren. Naar de tandarts gaan bijvoorbeeld.



Of gezellig naar het Torture Museum.



Ik zou persoonlijk ook iets anders doen dan Mme Tussaud, maar jij kunt het beste inschatten wat je moeder wel en niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Oeeii. Ideetje van me zus, maar goedgekeurd door de rest.

Online kun je van te voren wel de kaartjes bestellen. Misschien scheelt dat??



Misschien nog leuke bezienswaardigheden in A'dam?
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkerdje schreef op 19 oktober 2012 @ 11:27:

Oeeii. Ideetje van me zus, maar goedgekeurd door de rest.

Online kun je van te voren wel de kaartjes bestellen. Misschien scheelt dat??

Want je denkt dat al die mensen die in de rij stonden voor kaartjes niet naar binnen komen ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkerdje schreef op 19 oktober 2012 @ 11:27:

Oeeii. Ideetje van me zus, maar goedgekeurd door de rest.

Online kun je van te voren wel de kaartjes bestellen. Misschien scheelt dat??



Misschien nog leuke bezienswaardigheden in A'dam?Behalve het Torture museam ! en de tandarts?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven