Mode & Beauty alle pijlers

Massage: olie, creme of aroma?

25-10-2012 22:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik heerlijk relaxen in de thermen en wil ik een massage. Ik moet dit alleen van tevoren doorgeven en kan kiezen uit een oliemassage, een crèmemassage of een aromamassage.

Wat zouden jullie doen? Heb nog nooit een 'echte' massage gehad, dus ben een leek op dit gebied



Wat is lekkerder en waarom? Of maakt het helemaal niet uit



En maar ff een poll erbij. Gewoon, omdat het kan

De lekkerste massage is..

Totaal aantal stemmen: 6

..een oliemassage (67%)
..een crèmemassage Geen stemmen
..een aromamassage (17%)
..helemaal geen massage Geen stemmen
..die gegeven door mijn man/vriend/.. (17%)
Bij een aromamassage zullen ze vermoedelijk een sterk ruikende olie gebruiken (niet per se op jouw lijf) die jou dan rust moet geven, energiek moet maken of whatever. Bij mij werkt dat niet, ik erger me slechts aan de enorme stank.



Komt omdat ik die geur ook ga proeven en ik zo graag aan eten denk als ik me helemaal ontspan, en die twee dingen zijn onverenigbaar, vooral omdat ik niet van eucalyptussnoep hou.



Olie blijft langer smeerbaar dan creme, dus ik zou voor olie gaan. Maar jij zit anders in elkaar, dus misschien vindt jij die aroma wel super.



Probeer je gewoon alle volgende keren toch de andere varianten.
Alle reacties Link kopieren
2 keer een aromamassage gehad. Ik kreeg een stuk of 10 aroma's te ruiken uit een flesje, en mocht dan kiezen welke (1 of meerdere) ik lekker vond en dus gebruikt gingen worden. Ik vond het heerlijk! Oliemassage vind ik ook lekker, creme nog nooit gehad. Ik heb eigenlijk maar 1 criterium: zo lang mogelijk, want het gaat altijd veel te snel voorbij;)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk dat het een oliemassage wordt :-).

Ik zat er even over na te denken en ik heb echt een hekel aan de lucht van bv geurkaarsen of wierook. Dus misschien is zo'n aromamassage dan niet echt ideaal.



Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven