Actueel
alle pijlers
SGP wil verbod popmuziek
donderdag 24 april 2008 om 14:27
SGP wil verbod popmuziek
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
zaterdag 26 april 2008 om 10:55
zaterdag 26 april 2008 om 16:24
maandag 28 april 2008 om 12:21
Waar slaat dat nou weer op?! Dus volgens jou moet je perse als je tegen koopzondagen bent dan maar ook meteen tegen popmuziek zijn, helemaal als je ook christelijk bent? Waarschijnlijk heb je een ding nog niet geleerd: Je hebt zwart en je hebt wit. En daar tussenin zit kleur! Met andere woorden: er zijn ook mensen die wel tegen koopzondagen zijn maar niet tegen popmuziek. Of ben jij zo'n zwartwitkoekeloerder Mastermind?
maandag 28 april 2008 om 12:28
maandag 28 april 2008 om 12:34
Dat heb ik dus helemaal niet gezegd, je loopt lekker vooroordelen uit te kramen terwijl je niet eens de moeite neemt om mijn post te lezen waarin ik uitleg waarom ik tegen koopzondagen ben! En nu suggereer je dingen die gewoon helemaal niet kloppen. Ik ben hier niet van gediend en ik wil je nu vriendelijk vragen deze posting te laten verwijderen.
maandag 28 april 2008 om 12:57
Dat vind ik nu juist het vreemde en ongeloofwaardige aan dat hele geloof. De een vindt dat iets wel mag en ander is er tegen. Als je allemaal in dezelfde god en bijbel gelooft dat zou je zeggen dat je er ook dezelfde 'regels' op nahoudt toch? Maar nee, in de praktijk blijkt dat elke gelovige z'n eigen regels bepaalt. Totaal ongeloofwaardig voor mij dus.
maandag 28 april 2008 om 13:05
Nee, hoor dat is helemaal geen pech voor mij. Ik ben in hart en nieren zangeres en werk met liefde op welke dag dan ook. Het is nl geen rotwerk, het is fantastisch om je geld te mogen verdienen met een uit de hand gelopen hobby. Dus nee, die kantoorbaan die je daar aanbiedt, daar bedank ik vriendelijk voor.
Dan word ik nl net zo zuur als Jolietje.
maandag 28 april 2008 om 13:29
Ik vraag mij dan toch serieus af, waarom jij hier iedere keer maar weer blijft terugkomen! Meid: er zijn belangrijker dingen dan iedere keer maar weer op een paar mensen die je niet eens kent te reageren.....Leef toch es naar je woord!
(en nee, je hoeft de bal dit keer niet terug te kaatsen: ik vermaak me hier prima!)