Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionably warm in de herfst #77

27-09-2012 21:50 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

Oh die heb ik opgenomen GB, twijfelde of ik hem zou kijken.

VD, gewoon een kaart sturen hoor. Waarom zou je het niet doen?

Elynn gekookt? Moetniegekkerwordennie. Wat heb je gegeten? Pizza?

Ik zit nog steeds achter de klapjap maar ben toch echt van plan zo te verkassen.
Als je van werk2 niet echt beter wordt is het seauouiseau het proberen waard GB.
quote:Elynn schreef op 26 oktober 2012 @ 21:02:

Staat leuk! En jeugdsentiment: we moeten dagelijks druppelen en de zweerknopjes draaien.

Hoe herkenbaar

@ vaag interessant iets: lexaatje doen?
quote:Pixxx schreef op 26 oktober 2012 @ 21:03:

Elynn gekookt? Moetniegekkerwordennie. Wat heb je gegeten? Pizza?

Broccoli met zalm met een kwak wolkje pesto uit de oven en geroosterde aardappelen in de schil. Zo. Ha. Hartstikke lekker. En ja GB, dit is eten klaarmaken en geen k-o-k-en, I know, maar het was in elk geval geen pizza.
Oh zweerknopjes ik had blauwe...

Elynn, klinkt wel interessant, ben benieuwd. Sowieso vlijend natuurlijk, blijkbaar stond je bovenaan hun lijstje.

Morgen.. heel lang uitslapen (al 3 dagen allebei 5 uurtjes slaap gehad), de zolder opruimen (ik wil binnenkort daar laminaat gaan leggen, nu is het een zooitje), lekker even naar buiten strand of bos, ergens hapje eten en dan denk ik in bed filmpje kijken. Zondag samen werken en dan is de knusse week weer voorbij.
Heb je wel die test al gedaan, Elynn? Ga voor je duimen. Leuk van Edochters oorbellen.

VD, je bent nu wel de schoondochter, en daar moet iedereen maar aan wennen. De andere is nu de ex schoondochter.

Ja, zo sta ik er ook in, wbt de eventuele nieuwe klus. Moet sowieso eerst maar eens zien of ze me willen spreken.
Het zou voor mij een culinair hoogtepunt zijn Elynn Klinkt lekker
quote:Elynn schreef op 26 oktober 2012 @ 21:09:

[...]

Broccoli met zalm met een kwak wolkje pesto uit de oven en geroosterde aardappelen in de schil. Zo. Ha. Hartstikke lekker. En ja GB, dit is eten klaarmaken en geen k-o-k-en, I know, maar het was in elk geval geen pizza.Ik vond het onnodig om dit te zeggen. En dat bleek terecht, je doet het zelf al.
Ik ga volgende week trouwens op werk1 zeggen dat ik stop. Heb ik al besloten, maar deze week was op zijn zachtst gezegd niet het moment om dit aan te kaarten. Daarna degene van sollicitatiegesprek van afgelopen week ook afbellen. Dit soort telefoontjes zijn niet mijn hobby maar goed om gelijk te doen denk ik.
quote:Elynn schreef op 26 oktober 2012 @ 21:09:

[...]

dit is eten klaarmaken en geen k-o-k-en, I know, maar het was in elk geval geen pizza.[/s]

Klinkt goed hoor!

maar is er een verschil tussen eten klaarmaken en koken dan?
Ziet er smakelijk uit

Zweerknopjes draaien! Sentiment inderdaad. En ook pubersentiment, ik was een laatbloeier wat gaatjes betrof (want ik was overal bang voor ) en in mijn pubertijd heb ik m'n oren flink vol laten jassen.
quote:Pixxx schreef op 26 oktober 2012 @ 21:11:

[...]

maar is er een verschil tussen eten klaarmaken en koken dan?Eh ja, ga maar 's bij GB of Eman eten.

Heb op Lexa uitgelegd wat het vage werkding is.

quote:GeorgieBrown schreef op 26 oktober 2012 @ 21:09:

VD, je bent nu wel de schoondochter, en daar moet iedereen maar aan wennen. De andere is nu de ex schoondochter.

Eens! En bovendien: je toont toch gewoon je medeleven, je dringt je verder niet op of zo. Vind het juist een mooi gebaar.

Roz!
Oh ik liep alweer achter

Elynn aan de eten klaarmaakkokerij! Flink hoor!

Ik weet niet wat ik heb maar ik ben kapot moe. Elke spier in mijn lichaam doet pijn. Raar.

Truffeloreo lijkt me niet zo lekker eigenlijk...
quote:Pixxx schreef op 26 oktober 2012 @ 21:13:

Ziet er smakelijk uit

[afbeelding]Ik houd niet zo van zoetigheid, maar dochter zou hiervan in katzwijm vallen.
Truffels zijn lekker, Oreo's ook, dus de combi lijkt me ook wel geschikt.

Roz jij ergens bang voor?

@ GB: leg het verschil eens uit?

@ plaatje: ik vind de muts te groot voor dr hoofd, staat een beetje weird..

RRRRRoz! Hopelijk word je niet ziek. Dan heb je dat ook vaak, spierpijn en moe.

Die truffel oreo ziet er blèèègh uit. Maar ik vind oreo's s'o y s'o vies.
quote:GeorgieBrown schreef op 26 oktober 2012 @ 21:27:

s'o y s'o

Ben trouwens op zoek naar een nieuwe avatar.. deze begint te vervelen.
Mooie jas

I love oreo's.. zeker als bodem Mmmm.

Ik ga even douchen en tune dan uit. Fijne avond dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven