Seks
alle pijlers
Puur voor de lust "buiten de pot piesen"
maandag 28 april 2008 om 10:19
Hai, dames!
Na aanleiding van mijn reactie op fantaseren over donkere mannen, wou ik graag weten wat jullie van het volgende vinden:
Ik heb buiten mijn huwelijk sex met een neger. Het is echt heerlijk, hij is behoorlijk fors geschapen en daar hou ik wel van, en hij weet precies wat ik fijn vind. Het is echter puur voor de lust, want het is een lieve knul maar ben zeker niet verliefd en hou van mijn gezin. Daarom hou ik het echt geheim. Zijn er meer dames die in dit schuitje zitten en puur voor de lust (stiekem) "buiten het potje piesen" En hoe gaan jullie ermee om tegenover jullie eigen man?
Na aanleiding van mijn reactie op fantaseren over donkere mannen, wou ik graag weten wat jullie van het volgende vinden:
Ik heb buiten mijn huwelijk sex met een neger. Het is echt heerlijk, hij is behoorlijk fors geschapen en daar hou ik wel van, en hij weet precies wat ik fijn vind. Het is echter puur voor de lust, want het is een lieve knul maar ben zeker niet verliefd en hou van mijn gezin. Daarom hou ik het echt geheim. Zijn er meer dames die in dit schuitje zitten en puur voor de lust (stiekem) "buiten het potje piesen" En hoe gaan jullie ermee om tegenover jullie eigen man?
maandag 28 april 2008 om 11:54
maandag 28 april 2008 om 11:57
maar iedereen "pist toch buiten de pot" puur voor de lust?
en als je dat nu een minnaar of SV of wat dan ook noemt maakt niks uit..ik snap wel dat je misschien met een minnaar een andere band hebt dan met een SV maar beide keren gaat het toch in hoofdzaakom de spanning en de sex met een ander.
of is dat te kort door de binnenbocht?
en als je dat nu een minnaar of SV of wat dan ook noemt maakt niks uit..ik snap wel dat je misschien met een minnaar een andere band hebt dan met een SV maar beide keren gaat het toch in hoofdzaakom de spanning en de sex met een ander.
of is dat te kort door de binnenbocht?
maandag 28 april 2008 om 12:07
maandag 28 april 2008 om 12:28
Als je dan zo nodig buiten de pot wilt piesen, kun je dan niet een ander potje zoeken om het in te doen. Vind het nogal respectloos tegenover je man om dat in jullie eigen bed te doen, waar hij vervolgens diezelfde avond weer in gaat liggen...
(Hetzelfde geldt trouwens ook voo jullie bank, stoel, tafel, keukenblok, douche, muur etc)
(Hetzelfde geldt trouwens ook voo jullie bank, stoel, tafel, keukenblok, douche, muur etc)
maandag 28 april 2008 om 13:18
Jeetje, wat veel negatieve reacties. maar het heeft mijn ogen wel geopend, ik moet voor mijn gezin kiezen en dat ga ik nu ook beslist doen! Ik voel me nu ontzettend schuldig en erg rot, maar dat verdien ik ook. Ik ga stoppen met mijn minnaar en kies voor mijn gezin! Nu besef ik dat mijn gezin veeeel belangrijker is dan sex.
maandag 28 april 2008 om 13:34
He lekker, een neger erbij! *smekt verlekkerd* Dat wil ik ook wel. Maar dan alleen op maandag want op dinsdag wil ik dan een Aziaat en op woensdag neem ik mijn eigen man (net als op zaterdag), donderdag zou ik een Latino wel gezellig vinden, vrijdag wil ik vrij. Zondag reserveer ik voor mijn bisexuele kant, dan inviteer ik mijn verloofde Bianca.
Een beetje afwisseling kan geen kwaad tenslotte. Ik ga er meteen mee aan de slag!
*rent naar het prikbord*
Een beetje afwisseling kan geen kwaad tenslotte. Ik ga er meteen mee aan de slag!
*rent naar het prikbord*
maandag 28 april 2008 om 13:57
maandag 28 april 2008 om 14:05
@Allen: Kan het hier weer ontopic?
En laat de beoordeling troll of niet maar aan de moderators over Prinses, dit is érg flauw.
Bovendien verpest je het op deze manier ontzettend voor nieuwkomers, die toch al een drempel over moeten.
Wanneer je een vermoeden hebt van een troll, kun je ons altijd even inseinen, ofwel via het moderatortopic, ofwel via de mail.
En laat de beoordeling troll of niet maar aan de moderators over Prinses, dit is érg flauw.
Bovendien verpest je het op deze manier ontzettend voor nieuwkomers, die toch al een drempel over moeten.
Wanneer je een vermoeden hebt van een troll, kun je ons altijd even inseinen, ofwel via het moderatortopic, ofwel via de mail.
maandag 28 april 2008 om 14:17
Misschien lijkt het voor sommige snel dat Sanne na een paar reacties al tot inkeer komt. Maar laten we er blij om zijn ipv dat in twijfel te trekken.
En voor de gene die wantrouwen. Bedenk je dat er altijd iemand kan meelezen voor wie zo'n situatie wel echt kan zijn. Bedenk je ook eens dat het echt waar is en je zo nieuwkomers met vragen niet echt een goed welkom geeft. Je kunt er ook voor kiezen niet te reageren als je er geen bal van geloofd.
Of inderdaad viva angel inseinen
En voor de gene die wantrouwen. Bedenk je dat er altijd iemand kan meelezen voor wie zo'n situatie wel echt kan zijn. Bedenk je ook eens dat het echt waar is en je zo nieuwkomers met vragen niet echt een goed welkom geeft. Je kunt er ook voor kiezen niet te reageren als je er geen bal van geloofd.
Of inderdaad viva angel inseinen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 28 april 2008 om 14:45
Nou nou nou zeg, kan het iets minder?
Sommige mensen verstaan blijkbaar de kunst om dwars door het beeldscherm heen precies te zien hoe iemand in elkaar zit, of iemand een loeder is ja of nee...beetje simpel dit.
Als Sanne29091978 gelukkig wordt van die geheime lover, wie zijn wij dan om een oordeel te vellen. Je weet helemaal niet waarom ze voor deze weg kiest.
Maar, Sanne, je moet misschien niet raar staan te kijken, als blijkt dat jouw man er ook een minnares ( voor de neuk) opna houdt.
Gelijke monnikken, gelijke kappen.
maandag 28 april 2008 om 14:50
Zamirah, ik vind dat je gelijk hebt dat sommige reacties (ook die van mij) misschien te kort door de bocht zijn. Maar... TO vraagt expliciet om de mening van de forummers. Ze schrijft: "ik wil graag weten wat jullie van het volgende vinden". Als men daarover zijn mening geeft (en die is wellicht tegengesteld aan de visie/acties avn TO), ontkom je er niet aan dat dat (meer of minder) impliciet een oordeel is over haar besluiten en levenswijze. Toch?
Peas on earth!
maandag 28 april 2008 om 14:51
Ik geef mijn mening op wat is gegeven. En ik vind, dat als iemand zo gemakkelijk iemand kan bedriegen, diegene een loeder. Dat is mijn mening. Daarbij vind ik het erg raar dat ze ineens, na een paar negatieve reacties, tot inkeer komt. Alsof je je niet eerder kan bedenken dat je verkeerd bezig bent als je met boemba de neger het bed in duikt zeg.
Dus mijn reactie is alles behalve simpel, noem het eerder recht door zee.