e-reader welke?

24-10-2012 17:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een grote leek in het digi gebeuren. nu was ik op vakantie en mensen hadden een e reader. Dat scheelt met gewone boeken in een koffer ! Maar wat is het beste merk ,met zonder lichtje en vooral de e books downloaden.Hoe doe je dat. Had wel al gekeken op bol.com dat het vrij simpel zou moeten kunnen gaan .alle informatie welkom .
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op vergelijk.nl, dan zie je ook gebruikersreviews! En daarbij kan je ook prijzen vergelijken.

Ik hou het nog even bij echte boeken :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden een Sony TRS-P1. Bevalt heel goed.

Het scherm geeft zelf geen licht (zoals een I-Pad), dus je hebt wel altijd licht nodig bij het lezen, zowiezo ook anders vermoeiend voor je ogen.



Nu lees ik altijd in de trein of thuis met een lamp aan, anders kun je een hoesje kopen met een lichtje erin.

De batterij gaat erg lang mee, en hij ligt lekker in de hand.



Voor mij een goede keuze, hoop dat ik je ermee kan helpen!
Alle reacties Link kopieren
ok dank voor jullie reacties ik ga eens op zoek . ....
Ik heb de Omnia Icarus met ingebouwd licht. Hiervan kan je zelf de helderheid bepalen. Ik vind het ideaal.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me ook aan het orienteren en kwam ook uit op de Nexus (of soortgelijk). Voordeel is dat je er meer mee kan dan alleen lezen. Internetten bijvoorbeeld. Ik denk ook dat reisgidsen enzo het beter doen als je ook kleur hebt.

Maar nu twijfel ik dus of ik dan niet beter een grote telefoon kan kopen zoals de Galaxy Note . Dat scheelt dan weer een apparaat (en oplader). Of de Nokia 900 of 920, dan zit er ook nog een 'TomTom' in.
.
Alle reacties Link kopieren
..