welk barbie huis is leuk

30-10-2012 18:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag voor 5/12 een 'barbiehuis" voor mijn dochtertje.

je hebt echte barbiehuizen maar ook bijv van kidkraft mooie huizen.Er staat welbij dat ze geschikt zijn voor barbies maar het lijkt zo klein.(meubeltjes etc)

Wie van jullie heeft zo een kidkraft huis die voor barbies gebruikt kan worden?

Of een ander leuk idee.

alvast bedankt!!!

Vind de echte barbiehuizen zo plastic.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had een vriendin van mij een oude kast als barbiehuis. Wat was ik jaloers . Iedere plank was een kamer. Het was zon kast die vroeger standaard in huurwoningen zaten. Een billie boekenkast lijkt er wel op. Misschien zoiets goedkoop aanschaffen, pimpen met behangetjes, 'vloertje' en zoeken naar spullen die als meubels kunnen dienen.
Geen ervaring met kidcraft of plastic barbiehuizen. Dochter heeft een groot barbiehuis (op maat gemaakt, 3 verdiepingen) van hout en dan is het ehct groot. Dus als kidcraft er al klein uitziet vraag ik me af of het echt 'werkt' voor barbies. Dochter wil er trouwens graag vanaf, dus mocht je er interesse in hebben wil ik je wel wat foto's mailen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Silvy schreef op 30 oktober 2012 @ 18:30:

Vroeger had een vriendin van mij een oude kast als barbiehuis. Wat was ik jaloers . Iedere plank was een kamer. Het was zon kast die vroeger standaard in huurwoningen zaten. Een billie boekenkast lijkt er wel op. Misschien zoiets goedkoop aanschaffen, pimpen met behangetjes, 'vloertje' en zoeken naar spullen die als meubels kunnen dienen.Ik ook, 3 planken uit een inbouwkast in mijn slaapkamer. Daar kon geen barbiehuis tegen op!
Alle reacties Link kopieren
Bij leenbakker staat een poppenhuis op de site.

153 hoog 70cm breed en 25 cm diep.

Het ziet er best leuk uit met kleurtjes etc.

Denken jullie dat dat wat is?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je van onze suggesties? Je verwacht dat wij ideen hebben of onze mening geven maar je reageert totaal niet op onze reacties. Ook als je het niets vindt is het handig om te weten.
Alle reacties Link kopieren
Sorry,

Ik vindt jullie reacties leuk en het idee van een soort kast is ook leuk.

Vandaar dat ik dus bij leenbakker keek op de site voor iets van een kastje ofzo.

Toen zag ik bij speelgoed dus dat poppen huis vandaar .

Ik ben zelf niet zo handig maar ben wel met jullie tips in gedachten/

bedankt
Wij hebben een kidkraft (wit met vier verdiepingen) met heel veel geluk hebben we die goedkoop kunnen aanschaffen (onder de 100 euro), maar hij staat nu te koop voor Euro 169 zag ik.



Ik moet eerlijk zeggen dat een super koop is geweest. We hebben hem nu 2 jaar en er wordt dagelijks mee gespeeld. Er kunnen idd barbies in.
Alle reacties Link kopieren
Dat huis van de leen bakker ziet er wel stevig uit! Verder geen ervaring. Mijn dochter is meer van de playmobil
Alle reacties Link kopieren
@ tuorrebout de meubeltjes die bij die kidkraft huizen zitten zijn die ook groot genoeg voor de barbie?



@Silvy ja playmobil is ook erg leuk,hebben we hier ook maar nu zit ze in de barbiefase.

Ik dacht zo 'n huis kan je ook gelijk alle barbie spulletjes in kwijt anders staat er overal wat (dan waarschijnlijk nog wel maar goed )
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het Amelia huis van Kidkraft, dochter heeft hem nu bijna een half jaar en is er nog steeds erg blij mee. Er wordt dagelijks mee gespeeld. De meubels zijn zeker groot genoeg voor de barbies. Ze kunnen in de bedden liggen en op de bank/stoelen zitten. Hier is het echt een succes!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een kidkraft huis. Staat op de slaapkamer van mijn 3 jarige dochter er er wordt iedere dag mee gespeeld. Er wonen wel een stuk of zes barbies is :-)
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die van de Leen Bakker? En is dat wat? Ik zag 'm ook in het krantje staan, maar wist het niet zo goed.

( en even gaan kijken, is op dit moment geen optie)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een houten barbie huis van Kidkraft gekocht voor de verjaardag van onze dochter. Het stond een paar maanden geleden voor een heel mooie prijs te koop (internetwinkels hebben vaak heel uiteenlopende prijzen dus het loont om even verder te zoeken).



De meubeltjes zijn helemaal geschikt voor barbiepoppen. Het is een behoorlijk groot ding maar stevig en ontzettend leuk.
Wij hebben de kidkraft savannah en ook de meubels zijn groot genoeg voor de barbie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven