Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Digi

wachtwoord laptop vergeten

1. Hallo,

Ik ben mijn wachtwoord vergeten om in te loggen in mijn laptop.
    Is hier nog wat aan te doen en hoe?
    Alvast bedankt
Log nu in om te reageren
  1. Ik weet dat het boeddhistisch gezien beter is om niet in woede te blijven 'smelteren'.
  2. Bij het opstarten van Windows F8 indrukken & dan Veilige Modus kiezen. Dan Administrator klikken die meestal nog geen wachtwoord toegewezen heeft gekregen, Configuratiescherm, Gebruiker nieuw wachtwoord geven, opnieuw starten. Ahum... Voor deze ene keer dan nog maar... ;-)

Link
    Ik weet dat het boeddhistisch gezien beter is om niet in woede te blijven 'smelteren'.
  3. @Enn....-super, dankjewel! Ik ga het gelijk proberen
  4. Ga eens naar je inlog scherm en doe twee keer " ctrl-alt-delete" achter elkaar. Voer daar bij username " Administrator" in en bij password niks. Druk dan op enter.

Als er geen administrator wachtwoord ingesteld is kun je er zo inkomen, en dan je wachtwoord wijzigen.

link
    Ik weet dat het boeddhistisch gezien beter is om niet in woede te blijven 'smelteren'.
  5. Dankjewel Enn, het is gelukt!
    En bedankt voor de links
  6. quote:
    juracarboon schreef op 31 oktober 2012 @ 00:18:
    Dankjewel Enn, het is gelukt!
    En bedankt voor de links
    Echt? Wauw knap van je! Ik dacht eerlijk gezegd dat het best moeilijk zou zijn toen ik scannend door al die info las.
  7. .
    5565465 wijzigde dit bericht op 08-11-2012 07:47 met 100%
  8. Ah mooi. Kunnen wij eindelijk eens rustig aan doen.

*Geeft stokje door aan Enn.*
  9. Ik weet dat het boeddhistisch gezien beter is om niet in woede te blijven 'smelteren'.
  10. Maar blijf vooral doen waar jullie goed in zijn. Googelen is niet nog steeds niet. hetzelfde als computerintelligentie hebben.

Wel leuk om jullie digitopics te volgen, dat dan weer wel.
  11. quote:
    Enn schreef op 31 oktober 2012 @ 01:08:Googelen is niet nog steeds niet. hetzelfde als computerintelligentie hebben.

Wat denk je dat mijn startpagina is? Juist, Google. :-p

http://imgs.xkcd.com/comics/tech_support_cheat_sheet.png
  12. Hoe vergeet je je wachtwoord? Als je elke week een keer op je laptop zit vergeet je die toch niet :o
  13. quote:
    Muloza schreef op 31 oktober 2012 @ 09:03:
    [...]

Wat denk je dat mijn startpagina is? Juist, Google. :-p

[afbeelding]

w00t

Ik ben een nerd!!! :cheer2:
    X-D
Log nu in om te reageren