Badr en Estelle - a True Love Story
vrijdag 2 november 2012 om 23:25
quote:LouisaVuitton schreef op 02 november 2012 @ 23:23:
Koen heeft zich voorgesteld aan Stellie als: Hallo, ik ben Koen.
Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk///
Wow het lef!!! Waar haalt hij het lef vandaan!!!
Wat een sukkel zeg, over het paard getilde patser. Dat zég je toch niet tegen het wandelende gat in de hand van een ander???!!!
Koen heeft zich voorgesteld aan Stellie als: Hallo, ik ben Koen.
Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk///
Wow het lef!!! Waar haalt hij het lef vandaan!!!
Wat een sukkel zeg, over het paard getilde patser. Dat zég je toch niet tegen het wandelende gat in de hand van een ander???!!!
vrijdag 2 november 2012 om 23:28
Ficq "vecht als een leeuwin voor haar welpje" volgens Oscar Hammerstein. Zou hij ook mee lezen?!
En er werd opgemerkt dat we al dat op het gevoel en reputatie spelen niet gewend zijn in Nederland. Zie je wel, heb ik toch niet teveel Amerikaanse series gekeken. Benedicte heeft er juist teveel gekeken.
En er werd opgemerkt dat we al dat op het gevoel en reputatie spelen niet gewend zijn in Nederland. Zie je wel, heb ik toch niet teveel Amerikaanse series gekeken. Benedicte heeft er juist teveel gekeken.
vrijdag 2 november 2012 om 23:40
Oh en Badrs broer natuurlijk ook, want die moest nu zichzelf aangeven bij de politie voor iets wat hij niet gedaan had. En heeft die broer ook vrouw en kinderen toevallig? Leven hun ouders nog? Echt een puinhoop heeft hij ervan gemaakt. En waarom? Alleen maar omdat hij zei "ik zou nog liever mijn voet kwijt zijn dan dat ik Extelle moest neuken ... ehh.. onderhouden" "hallo ik ben Koen". En daar zijn ál die mensen nu dus slachtoffer van. Houd dan gewoon even je bek, denk ik dan, in plaats van dat soort dreigende taal uit te slaan.
vrijdag 2 november 2012 om 23:46
zaterdag 3 november 2012 om 00:11
Ja ok, ik steek er toch wel wat van op
- NIET voorstellen aan anderen;
- Een corrigerende tik is iemand finaal in elkaar slaan
- Geef altijd de media de schuld (behalve als je ze echt nodig hebt om jezelf vrij te pleiten zoals Estelle in dat hartverscheurende interview)
- Begin nooit en te nimmer iets met Estelle. Dan ben je gelijk verdacht!
- NIET voorstellen aan anderen;
- Een corrigerende tik is iemand finaal in elkaar slaan
- Geef altijd de media de schuld (behalve als je ze echt nodig hebt om jezelf vrij te pleiten zoals Estelle in dat hartverscheurende interview)
- Begin nooit en te nimmer iets met Estelle. Dan ben je gelijk verdacht!