Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle - a True Love Story

13-09-2012 15:52 3325 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier verder over ons beroemde koppel.

We tellen samen af! Doe je mee?

Koen heeft zich voorgesteld aan Stellie als: Hallo, ik ben Koen.

Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk///
Oh en Badr wilde Extelle beschermen met zijn leugens. En het lijkt erop dat Extelle geen getuigenis meer af hoeft te leggen, aldus Evert.
quote:LouisaVuitton schreef op 02 november 2012 @ 23:23:

Koen heeft zich voorgesteld aan Stellie als: Hallo, ik ben Koen.

Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk///

Wow het lef!!! Waar haalt hij het lef vandaan!!!

Wat een sukkel zeg, over het paard getilde patser. Dat zég je toch niet tegen het wandelende gat in de hand van een ander???!!!
Badr heeft in de rechtzaal gezwaaid naar zijn broer en wat vrienden.
Ficq "vecht als een leeuwin voor haar welpje" volgens Oscar Hammerstein. Zou hij ook mee lezen?!

En er werd opgemerkt dat we al dat op het gevoel en reputatie spelen niet gewend zijn in Nederland. Zie je wel, heb ik toch niet teveel Amerikaanse series gekeken. Benedicte heeft er juist teveel gekeken.
quote:LouisaVuitton schreef op 02 november 2012 @ 23:27:

Badr heeft in de rechtzaal gezwaaid naar zijn broer en wat vrienden.En? Zijn er daarbij nog ledematen losgeschoten? Bij anderen dus?
Benedicte is volgens mij beetje verliefd.

Hij wordt Badr Harrie genoemd bij P&W. Klinkt zo grappig...
Nee! Mijn man volgt dit nieues helemaal niet zo gevolgd (daarom ga ik helemaal los op dit topic),

Nu herkent hij Koen als een oud klasgenoot Even googelen en ze schijnen inderdaad bij elkaar op school in Enschede te hebben gezeten...
Gevaarlijke lui gaat je man mee om dan zeg. Ik bedoel: weet je hoeveel slachtoffers die Koen gemaakt heeft? Badr, Extelle, de kinderen, Extelle d'r moeder keek ook niet blij, moet ik nog doorgaan?

Oh en Badrs broer natuurlijk ook, want die moest nu zichzelf aangeven bij de politie voor iets wat hij niet gedaan had. En heeft die broer ook vrouw en kinderen toevallig? Leven hun ouders nog? Echt een puinhoop heeft hij ervan gemaakt. En waarom? Alleen maar omdat hij zei "ik zou nog liever mijn voet kwijt zijn dan dat ik Extelle moest neuken ... ehh.. onderhouden" "hallo ik ben Koen". En daar zijn ál die mensen nu dus slachtoffer van. Houd dan gewoon even je bek, denk ik dan, in plaats van dat soort dreigende taal uit te slaan.
ja qwerttu, ik vind het ook helemaal niet leuk. Ik heb alle ramen en deuren al dichtgedaan....Ik ben nu hevig op zoek naar een bodyguard.

MrsSW, misschien kan ik Stan soms even van je lenen? Ahhh pleasseeee.....ben echt bang....
Ik snap het helemaal, Louisa.

(Is je man ook zo rijk geworden trouwens? Oh wacht, domme vraag. )
Beleefd zijn en jezelf netjes voorstellen is zoooo 2011.....Dat mensen dat nu niet begrijpen.....ja, dan begrijp ik dat je er even op los moet slaan....

En ik weet niet of jullie naar P&W kijken, maar Ad Visser mag ook wel eventjes naar Leco om zijn vogelnest wat bij te werken.
Daar hoef je geen P&W voor te kijken, om dat te weten.

Ik ben DWDD aan het kijken, maar weet niet hoe lang ik het volhoud. Sylvana is inderdaad irritant.
De koning van Marokko is ook slachtoffer,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Koen is ook helemaal geen Marokkaanse naam! Me dunkt!
Ik heb Bader zijn 2e gebit gezien, vind zijn 3e mooier.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Toen had 'ie meer geld natuurlijk.
En door naar Boelevard....

Worden jullie ook een beetje baddermoe?
Uiteraard. Maar ik vind dat je het aan zo'n arme jongen die er ook niets aan kan doen (en die ook niets gedaan heeft en die zo ten onrechte door de media geslachtofferd wordt) verplicht bent om het wel te blijven volgen. Dus.
Ja ok, ik steek er toch wel wat van op

- NIET voorstellen aan anderen;

- Een corrigerende tik is iemand finaal in elkaar slaan

- Geef altijd de media de schuld (behalve als je ze echt nodig hebt om jezelf vrij te pleiten zoals Estelle in dat hartverscheurende interview)

- Begin nooit en te nimmer iets met Estelle. Dan ben je gelijk verdacht!
Evert Santegoeds was bij de rechtszaak als adviseur van Badr?!
Zou Badr of Stellie ooit 1 boek helemaal uitgelezen hebben van hun nieuw best friend Leon de Winter?
Wat een ontzettend goede samenvatting, Louisa!
Het boek zelf bedoel je? Of de flaptekst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven