groot verdriet niet weten wat te doen!

03-11-2012 00:42 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Zal kort zijn: relatie 3 weken geleden verbroken, door twijfel ex, alleen zakelijk contact.

Vandaag: heeft mijn moeder gehoord dat haar borstfoto niet in orde is! 50/50% kans dat het goed of fout is!!!

Mijn moeder is echt mijn alles, mijn beste vriendin, lieve zorgzame moeder, echt een schat!



Mijn leven staat in 3 weken tijd volledig op z'n kop!!!! Mijn prioriteit is nu: bidden, duimen en hopen dat mijn moeder een goedaardig iets in haar borst heeft zitten! Ik ben sinds vanavond kapot van verdriet!!!!!!



Ik heb haar zo keihard nodig!! Alles mag kapot gaan, relatie, huis alles..maar laat haar aub gezond zijn!!!



Willen jullie alsjeblieft duimen, kaarsje branden en bidden dat het iets onschuldigs is in haar borst?



Ps. Als het te herkenbaar gaat worden dan haal ik mijn O.P. weg! Word veel gegoogled momenteel..
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
Hè meis.



Wat naar! Gewoon een dikke knuffel en ik duim met je mee.

Lijkt mij inderdaad ook echt verschrikkelijk als er iets met mijn ouders blijkt te zijn!



Sterkte!
Hele dikke hug, hou je goed, neem het van dag tot dag. Het lijkt alsof het zo moest zijn dat je relatie uitging, zodat je er nu voor de volle 100% voor je moeder kunt zijn.

Veel kracht toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oh he bah, wat naar. Hug.

Ik ga morgen 'toevallig' morgen een kaarsje branden en zal er een extra aansteken.



Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
He bah wat naar. Maar er is dus ook een mogelijkheid dat het goed is.



Heb je vrienden of (andere) familie waar je goed contact mee hebt? Misschien kun je proberen wat afspraken in te plannen met mensen zodat je iig een beetje bezig gehouden wordt.



Want het is erg veel tegelijk idd en de hele dag bidden en duimen daar worden de dagen erg lang van
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Van mij ook een dikke knuffel! Is er iets van afleiding die je kan zoeken?
Sterkte meid, je hebt ook wel wat voor je kiezen gekregen!



Ik hoop voor je dat het goed komt met je mam: het kwartje kan ook de goede kant omvallen
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Vanuit hier een virtuele knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte gewenst, ook voor jouw moeder!
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel allemaal.

Heb opzich best goed geslapen, maar word nu weer wakker met vreselijke maag en buikpijn en met een hartslag van iemand op een racefiets..



Ik ben zo bang weer..ik wil alleen m'n moeder afleiding geven, weet niet hoe!?!

We hebben dit al met zoveel familieleden gehad..ik kan mijn moeder niets wijsmaken om positiever te zijn!



Gisteravond laat ex aan de lijn gehad, wilde het hem toch vertellen..maar het meeleven wat je normaal van je partner krijgt is nu toch anders, afstandelijker! En ik ben sterk qua relatie verbroken gevoel..maar nu is het echt zwaar dat ik er thuis met niemand over kan praten!



Veel dingen aan het regelen voor huis op mijn naam proberen te krijgen..en dan opeens 'dit'! Wereld lijkt stil te staan momenteel.
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad er is net zoveel kans dat het wel goed nieuws is!!!

Maar momenteel neig ik meer naar het negatieve..mede ook door het verlies van familie leden aan dezelfde ziekte..en bepaalde onschuldige klachten geven me veel zorgen..zoals vermoeidheid, hoesten enzo.



In gedachte zit ik maar: ik hoef geen man, ook geen kinderen dan, mijn verbroken relatie is wat het is..als alles maar in orde is met m'n moeder!



Het is echt even teveel van alles...
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel sterkte! Ik zal vanavond een kaarsje voor jullie branden... Wanneer weten jullie meer?
Alle reacties Link kopieren
We hopen maandag!!!

Dit ziekenhuis heeft een inloopspreekuur, krijgt ze alle onderzoeken en dan een stukje uit de borst en ik meen een uur later de uitslag.

Althans, dat is wat ze me verteld hebben..ik hoop dat het zo is!!



Dankje/jullie wel voor kaarsjes branden, dit steunt mij al heel veel!

Ik hoop dat het mag helpen, vannacht met m'n zus gesmst..als maandag goed is..gaan we een grote taart en fles champagne kopen!

Maandag ga ik gewoon werken..beetje afleiding!



6 weken terug mijn neus begraven, 39 jaar en had nierkanker..2012 is een klote jaar!!!
Realistisch blijven!
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Neus is neef, IPhone forummen is lastig soms haha...
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
@Heartbeatje, sterkte meid, 2 tegenslagen tegelijk is pittig. Als je van de ergste schrik bekomen bent, bedenk dan dat jouw moeder jou nu wel eens nodig kan hebben. Dan is het fijn als je er voor haar bent, ik denk dat jij dat wel kunt.
Alle reacties Link kopieren
Kaarsje gaat hier ook aan.

Heb je, buiten je ex, niemand bij wie je verhaal kwijt kan? Lijkt me nou niet de persoon bij uitstek om momenteel je hart bij uit te storten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben er nu voor haar!

Dan is een verbroken relatie opeens geen belangrijk iets meer..



Ik heb 2 collega's die ik altijd kan bellen/langskomen, mijn zus.

Ex had ik niet moeten doen..maar aangezien hij ons al 8 jaar kent en pas 3 weken vertrokken is..dacht ik dat hij het moest weten...



Maar het voegde niets toe..hou je haaks zei hij, koeltjes en erg zakelijk!

Snap ik ook wel, hij wilt mij gewoon niet meer!

Dan hoorde dit gesprek er ook niet bij
Realistisch blijven!
Ah lieverd, wat vreselijk die onzekerheid om je moeder. Het lijkt mij ook een van de ergste dingen die er zijn. Ik snap dat je emmer even overloopt.



Heb je een vriendin bij wie je je verhaal kwijt kan? Een oude vriendin van vroeger? Een lieve tante? Probeer echt uit te reiken naar iemand en om wat steun te vragen.



Verder kan ik je alleen maar adviseren om na deze eerste schok vooral realistisch te zijn en bij de feiten in het hier en nu te blijven. Nu al denken aan het definitief verliezen van je moeder is nog helemaal niet aan de orde, doe dat jezelf en je moeder niet aan.

Borstfoto's zijn wel vaker niet goed, dat is zeker niet altijd kanker, 50/50 is dus ook de helft kans dat het dat níet is. En áls het kanker is, borstkanker heeft tegenwoordig goede kans om te genezen als ze er op tijd bij zijn.



Veel sterkte, zorg goed voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga geen kaarsje branden, maar tot je verstand spreken. De periodieke mammografie zorgt ervoor dat de artsen er op tijd bij zijn als het foute boel is. De kans is hierdoor groot dat je moeder het overleeft.



Also, je zegt dat je "dit al met zo veel familieleden hebt gehad". Gaat het om specifiek borstkanker? Als dat zo is, dan kan je moeder ervoor kiezen om haar borsten te laten verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch weer even van me afschrijven!

Ik ben ZO nerveus!!! Er spookt van alles door mijn hoofd! Van de dood, tot verzorgen, tot morgen taart met champagne om het te vieren dat alles goed is!



Durf niets te denken meer, ben zo bang!

Woon hier 3 maanden (samenwonen) tegenover mijn ouders, relatie voorbij en dan denk ik.. Is dit nu de reden dat mijn relatie over is en ik tegenover mijn ouders alleen woon? Zodat ik bij haar in de buurt kan zijn?? Dat mag toch niet!!?



Ik was echt zo sterk..met veel steun van vooral mijn lieve moeder..en nu komt alles op me af!

Een ding is zeker..een relatie, man huis is totaal onbelangrijk..familie is voor mij echt nr 1!

Die laten me nooit vallen altijd zekerheid..



Vanuit het woonkamer raam kan ik zo naar binnen kijken en dan zie ik m'n moeder rondlopen in de woonkamer en dan zou ik zo al haar zorgen en stress over willen nemen!

Ik heb geen kinderen en kleinkinderen, geen man..mag dan wel jong zijn..maar ik minder achter te laten!!



Weet dat het enorm dramatisch klinkt, maar zo voel ik me nu gewoon even! In 3maanden tijd is zoveel gebeurt: mijn neef overleden van heel jong, hij had helaas die rot ziekte!!

Mijn relatie over! Net huis gekocht, mijn zus niet eens gescheiden nog net zwanger van nieuwe vriend en ze hebben al zoveel kinderen!! En dit KUT bericht voor mijn moeder!!! Het word me echt even teveel..



Wil gewoon even klagen, dramatisch doen en me klote voelen!! Morgen hoop ik zo erg dat er positief nieuws komt!!!!!!!!!!!! Dan kan en ga ik de hele wereld aankunnen!!!!
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
Succes met je moeder heartbeatje.

Misschien is het ook de 50% dat het wel goed is.

Daar moet je ook aan denken.



Het is wel goed dat het nu onderzocht wordt. En als ze er op tijd bij zijn kan er natuurlijk ook nog wel aan gedaan worden.

Maar het blijft heel vervelend natuurlijk.

We hopen hier allemaal op een goede afloop. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel voor je berichtje, Rob!



Gister zouden we de uitslag krijgen...maar helaas nog niets bekend!!!

Ze hebben weer foto's gemaakt, een echo, punctie en een biopsie heeft ze gehad.



De punctie kwam uit dat er wel woekeringen zitten in haar borst..biopsie hoort ze of vandaag..dan bellen ze haar en kan ze naar Amsterdam.

Of vrijdag om 3 uur dan staat er een afspraak gepland.



Dit is ZOOOOO slopend!!! Mijn ouders denken dat het niet goed is..ik probeer positief te blijven! Tijdens echo hadden ze wel een kliertje gevonden in oksel..maar naar het bekijken van de echo..was dit niets zorgelijks zeiden ze..tja..daar hou ik me maar aanvast!



Was gister op van de zenuwen..heb niet eens normaal kunnen werken, dom stempwelwerk..haha.

Nu gaat het iets beter..en weet niet eens waarom..



Gister kreeg ze wel pijn aan haar borst waar de biopsie en punctie gedaan was..en er zat een getekend kruisje op de plek waar dat 'ding' zit! Vond ik rot om te zien..en helemaal voor haar..



Hopelijk duimen jullie nog steeds mee..voor een positief iets..het helpt misschien wel!!!
Realistisch blijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven