Digi
alle pijlers
I-tunes, wie weet meer?
woensdag 30 april 2008 om 16:08
woensdag 30 april 2008 om 17:46
Seriously?
Goed. Klik op het itunes-icoontje op je bureaublad. Twee keer snel achter elkaar. Met de linkermuisknop.
Itunes opent.
Bovenin staat een balk, het meest linkse woord is bestand. Klik daar één keer op met je linkermuisknop.
Er rolt een menu naar beneden.
De zesde optie van boven is 'map aan bibliotheek toevoegen' klik daar één keer op met je linkermuisknop.
Er opent een venster waar de mappen op je computer in staan, een beetje zoals in verkenner. Zoek de map op waar je muziek in staat, klik die aan (een keer, linkermuis) en klik op 'OK'.
Duidelijker kan ik het echt niet maken...
Goed. Klik op het itunes-icoontje op je bureaublad. Twee keer snel achter elkaar. Met de linkermuisknop.
Itunes opent.
Bovenin staat een balk, het meest linkse woord is bestand. Klik daar één keer op met je linkermuisknop.
Er rolt een menu naar beneden.
De zesde optie van boven is 'map aan bibliotheek toevoegen' klik daar één keer op met je linkermuisknop.
Er opent een venster waar de mappen op je computer in staan, een beetje zoals in verkenner. Zoek de map op waar je muziek in staat, klik die aan (een keer, linkermuis) en klik op 'OK'.
Duidelijker kan ik het echt niet maken...
anoniem_8421 wijzigde dit bericht op 30-04-2008 17:46
Reden: links, rechts, altijd lastig
Reden: links, rechts, altijd lastig
% gewijzigd
-
woensdag 30 april 2008 om 18:04
woensdag 30 april 2008 om 19:05
En een algemene hint: vrijwel alle programma's werken aan de hand van zogeheten menu's. Dat zijn dus die 'uitklaplijstjes' die verschijnen als je bv op Bestand klikt.
De volgende keer als je iets wilt weten, kijk dan eens op je gemak in alle menu's of de door jou gewenste functie erbij zit. Dit had je best zelf kunnen uitvinden eerlijk gezegd als je het zelf had geprobeerd....
Of probeer eens de Help-bestanden, die geven doorgaans vrij duidelijk antwoord....
Anemoon compliment voor je geduld...voor iemand die zelfs niet weet wat menu's zijn, is iTunes natuurlijk veel te hoog gegrepen dus pluim voor je duidelijke antwoord...
De volgende keer als je iets wilt weten, kijk dan eens op je gemak in alle menu's of de door jou gewenste functie erbij zit. Dit had je best zelf kunnen uitvinden eerlijk gezegd als je het zelf had geprobeerd....
Of probeer eens de Help-bestanden, die geven doorgaans vrij duidelijk antwoord....
Anemoon compliment voor je geduld...voor iemand die zelfs niet weet wat menu's zijn, is iTunes natuurlijk veel te hoog gegrepen dus pluim voor je duidelijke antwoord...
woensdag 30 april 2008 om 19:45
Hahaha... dit doet me denken aan een dame die ooit in beschonken toestant van haar fiets was gevallen en onder de schrammen zat. Ik zag het gebeuren en vroeg of summerman, die arts is, niet even moest gaan kijken. Nadat we haar schaafwonden hebben schoongemaakt en verbonden zegt ze tegen hem met dubbele tong:" écht... als je mij nuchter zou ontmoeten, zou jij mij héél leuk vinden... écht waar... !!"
Computer says nooooo