Goede aannemer gezocht regio Den Haag

08-11-2012 13:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet of ik het nou hier moet posten of op het prikbord... Als het niet goed is hoor ik het graag!



Ik zoek een goede aannemer voor de best wel grondige verbouwing van mijn huis; aanbouw, dakkapel, extra badkamer enz. Heeft iemand goede ervaringen/tips met een aannemer in de buurt van Den Haag/Rotterdam?
Mijn man...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een tip voor wie je vooral niet moet nemen, maar geloof dat dat niet mag...
Alle reacties Link kopieren
Ken je werkspot. Misschien daar je vraag weg zetten.

Hier kunnen aannemers op reageren en een kostenindicatie geven + je kunt recensies lezen van mensen die eerder met betreffende aannemer hebben gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ken werkspot. Maar ik krijg er niet zoveel reacties uit. Dus lastig. Heb al 2 aannemers op aanraden van mensen benaderd, maar wil er nog wel eentje bij hebben.



Ben benieuwd!
Heb je een mailadres wat je hier neer kunt zetten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 08 november 2012 @ 13:33:

Ik heb wel een tip voor wie je vooral niet moet nemen, maar geloof dat dat niet mag...Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is aannemer. Heb je al bouwvergunningen aangevraagd?

Ik weet niet mijn hoofd wat wel of niet vergunningsvrij is maar dat kan mijn partner je wel vertellen.

Hij maakt ook bouwtekeningen voor vergunningen en neemt dan de hele correspondentie met de gemeente op zich, zodat je je daar niet druk om hoeft te maken. Overbodig om te melden maar hij heeft ervaring met dit soort verbouwingen en vergunningen.
Alle reacties Link kopieren
Peter reedijk uit delft!



Heeft vorig jaar bij ons gewerkt. Aardige vent, goede prijs en vooral goed werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven