Mode & Beauty alle pijlers

PCLE creme van Biodermal, werkt dat echt??

29-04-2008 10:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Titel zegt waarschijnlijk al genoeg. Ik heb (sinds kort) een nogal onzuivere huid met veel puistjes die vaak ook littekentjes in de vorm van rode vlekjes en bultjes achter laten. Ben om die reden overgestapt van pil en het wordt al iets beter. Maar die rode vlekjes blijven zitten. Ik zit er daarom aan te denken om daarvoor die PCLE creme te gebruiken, en mijn vraag is dus of iemand daar ervaring mee heeft? En of het niet te vet is, zodat ik er weer puistjes van krijg?



Bedankt alvast!! Groetjes Tosh
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt het wel, ik heb ook veel last van puistjes en hiermee gaan ze sneller weg. De rode vlekjes etc ook. Daarnaast merk ik dat als ik eerst de creme op doe en dan make-up het beter weg te werken is.

Als je het wil gaan kopen, via internet is het veel goedkoper dan in de winkel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kleinding,



Bedankt voor je snelle reactie! Dat klinkt positief. Weet jij misschien ook via welke internetsite je het goedkoop kan bestellen? Het liefst ook met een snelle bezorging, want als ik dan eenmaal heb bedacht dat ik die creme nodig heb wil ik er ook liuever niet te lkang meer op wachten, beetje ongeduldig ;-]



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
ik zweer bij PCLE van biodermal.

ik gebruik m vaak als dagcreme omdat mijn huid weinig anders tolereert.

en mijn partner had een lelijk litteken in zijn gezicht, paar weken PCLE gesmeerd en je ziet er bijna niets meer van.

tis prijzig maar zeker zijn geld waard!
Alle reacties Link kopieren
tosh je kunt het gewoon bij de apotheek kopen hoor !
Alle reacties Link kopieren
Bij mij deed het niets, kreeg er zelfs allemaal uitslag van. Bleek er allergisch op te reageren. Kreeg overigens al mijn geld terug van Biodermal, erg netjes!
Alle reacties Link kopieren
Kleinding, ik ben ook wel benieuwd via welke site jij het besteld.

Want hoeveel kost het bijv. in een gewone apotheek, weet iemand dat? Dan kan ik zelf ook even rondsnuffelen op internet waar ik het goedkoop kan kopen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn kin een paar kleine littekentjes/rode vlekjes van pukkeltjes en daarvoor gebruik ik de littekencremé van Biodermal. Voor de rest van mijn gezicht gebruik ik de PCLE cremé. Bij Douglas kost de 100 ml (tube) PCLE cremé iets van EUR 30,- Ik gebruik het s' ochtends en 's avonds en doe er ongeveer 3 maanden mee.



Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tosh,

Ik ben sinds 3 weekjes ook begonnen met de PCLE creme en moet zeggen dat ie me heel goed bevalt. Had voor die tijd al een proefje (klein potje met creme) gekregen bij de Etos waardoor ik kon proberen of ik er wel tegen kon. De creme is wel wat vettig, maar na een half uurtje zie je daar weinig meer van. Ook fijn dat ie vrijwel reukloos is. Mijn huid is een stuk rustiger geworden, had hier en daar wat rode vlekjes, droge plekjes, kleine pukkeltjes en ook vrij grove poriën. Nu lijkt dat allemaal wat minder te worden. Ben dus fan. Regelmatig zijn er kortingsacties bij drogisterijen, even goed in de gaten houden dus!
Alle reacties Link kopieren
Hier dan een andere reactie; ik vind het drie keer niks.

Mijn huid wordt er nog vetter van en ik krijg er juist meer pukkels door. Ik gebruik hem nu maar als handcreme.
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook niet te spreken over de creme. Had 'm na veel wikken en wegen (ivm prijs) toch maar gekocht maar heb spijt als haren op mijn hoofd. De creme doet helemaal niks voor mij. Een miskoop wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem niet zo fijn. Je huid moet superdroog zijn voordat je hem opsmeert, anders smeert hij heel stug.



Ik hoor er over het algemeen wel goede reacties over. Iedere huid reageert er weer anders op. Ik kreeg er bv ook pukkels van en een glimmende huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen biodermal gekocht, omdat ik een behoorlijk krap budget heb. Maar de aphoteker gaf me vitamine E creme mee, van het eigen merk 5 euro voor 100 ml. En ook dat werkt als een trein, wondjes en littekentjes zie ik zo verdwijnen, en mijn huid is veel zachter. Ook in mijn gezicht werkt het lekker, en ik ben het op mn eeltplekken op mijn voeten gaan smeren... en jawel, het begint al veel zachter \ minder te worden



X-D



Je zou bijna denken dat ik aandelen heb voor dat spul ! :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik PCLE crème een hele goede crème, ik zag mijn huid er altijd zienderogen van opknappen. Maar ik krijg er mega traanogen van. Er zit een ingrediënt in waar ik niet tegen kan en ik smeer het echt niet in de buurt van mijn ogen... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Grappig Quinty, ik bedenk mij ineens dat ik ook die traanogen had.
Alle reacties Link kopieren
Geen fijne creme als je een gevoelige huid hebt. Te vet en ook sterk geparfumeerd.
Alle reacties Link kopieren
ook pukkels, veel te vet
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
hoi Tosh,

Even op marktplaats zoeken op pcle. Scheelde zo'n 10 euro!



Ik heb trouwens ook een vette huid van mezelf. Wordt niet minder van deze creme, maar ook niet erger!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook eerst bij een de Etos een kleine tube kunnen proberen, kost iets van 10 euro voor 25 ml (dacht ik zo) Zelf vind ik hem te vet en krijg ik er juist puistjes van. Wel jammer want ik had hem speciaal voor de herstel van rode vlekjes gekocht en dat heeft dus niet geholpen. Ook krijg ik brandende ogen, niet dat ik het op de tere huid rond om smeer. Soms per ongeluk kom ik iets te dicht bij, vet K*t gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Ooit heb ik gebeld met een of andere informatielijn van Biodermal en het 'probleem' van de traanogen voorgelegd aan een dame aan de telefoon. Zij verklaarde deze klacht nog nooit eerder gehoord te hebben. Maar ik lees nu dat meerdere mensen last hebben van tranende ogen bij het gebruik van PCLE. Voor mij is dat de enige reden dat ik deze crème niet meer gebruik, jammer!

Werk aan de winkel voor Dr. Hans Schreuder... :-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven