Lang verhaal

11-11-2012 16:18 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thx
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 11 november 2012 @ 17:38:

Ik vind dit een misleidende titel. Zit ik daar mooi met mijn koffie, broodje en leesbril helemaal klaar, is het amper twee zinnen!



Ik dacht ook, yes! Daar is het zondagavondtopic
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
@deurkruk ha ha



Jongen ontmoet meisje, voeren 6 maanden lang diepzinnige gesprekken over hun exen, onzekerheden, problemen, ...etc. Er ontstaat na 6mnd een relatie met de duur van 1,5 jaar. Meisje wil zekerheid en een verbintenis (onduidelijk welke). Jongen wil het op zijn beloop laten. Meisje gaat claimen en wordt onzeker.



Zij neemt afstand, laat soms niets van zich horen en is alleen in het weekend bereikbaar. Ook reageert het meisje haar onzekerheden op hem af. Hij spreekt haar daarop aan, maar het gedrag van haar herhaald zich. Door info op internet vermoedt hij dat het meisje een andere man date.



Na veel discussie blijkt dat ook zo te zijn en het meisje wil hem niet meer. Hij heeft verdriet en weet niet meer zo goed wat hij moet doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 11 november 2012 @ 17:45:

@deurkruk ha ha



Jongen ontmoet meisje, voeren 6 maanden lang diepzinnige gesprekken over hun exen, onzekerheden, problemen, ...etc. Er ontstaat na 6mnd een relatie met de duur van 1,5 jaar. Meisje wil zekerheid en een verbintenis (onduidelijk welke). Jongen wil het op zijn beloop laten. Meisje gaat claimen en wordt onzeker.



Zij neemt afstand, laat soms niets van zich horen en is alleen in het weekend bereikbaar. Ook reageert het meisje haar onzekerheden op hem af. Hij spreekt haar daarop aan, maar het gedrag van haar herhaald zich. Door info op internet vermoedt hij dat het meisje een andere man date.



Na veel discussie blijkt dat ook zo te zijn en het meisje wil hem niet meer. Hij heeft verdriet en weet niet meer zo goed wat hij moet doen.

Dankjewel Viva-amber!



Nou ik kan gewoon mn advies in t Engels geven ook!



She's just not that into you, get over it!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 11 november 2012 @ 17:43:

ja verdorie, zit ik hier met mn goede raad. Is de OP weer weg.



Or should I write that in EnglisCh?



Biecos if joe want mie to gif joe edvais in Inglisj, det is no problem et al. But ieven den ai nied moor dieteels.DeeDee FTW! Woohoo!
Ik denk dat je talenkennis over het algemeen belabberd is, want je doet het in het EnglisCh niet beter dan in het NederlandsCh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven