Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle - a True Love Story deel 3

10-11-2012 09:20 3199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas alweer tijdelijk niet samen. Maar terwijl Estelle wacht praten wij hier verder.

Maar WIJ vergeten Koen niet.

quote:Eindeloos schreef op 12 november 2012 @ 18:57:

[...]

En die stoephoer van meiii, ken niet koke,
(Ik lach Badr niet uit hoor. Echt niet. *verschanst zich in een horeca-gelegenheid* Voor de zekerheid...)
quote:LouisaVuitton schreef op 12 november 2012 @ 18:56:

[...]

Gewoon even een broodje halen op de hoek, kun je met 15 minuten weer terug zijn....Ik neem aan dat jij wel gewoon in een horecazaak mag komen?Ja wel zonder mijn Marokkaan.
Voor het eerst in jaren, ondanks het vele commentaar van de kinderschare hier, zie ik boelevar.

*denkt aan nieuwe jurkjes van Addy, al is het niet helemaal mijn smaak maar toch*
Ik ben een meelezerT, moet altijd erg om jullie lachen, dames.

Vanuit direkte omgeving van Estelle heb ik afgelopen zomer vernomen dat Estelle zegt dat zij de aanval en het geweld op Everink niet zelf heeft gezien. Dit beweert zij nog. Ze heeft nooit anders beweerd. Geen oordeel mijnerzijds want ik was er niet bij.

Ergens kan ik mij zo indenken dat ze inderdaad niets heeft gezien want misschien net even plassen? Neusje poederen? Weet ik veel. Badr kan haar in eerste instantie hebben wijsgemaakt dat hij er niets mee te maken had, moest hier kort daarop op terugkomen omdat de waarheid hem had achterhaald, zij heeft hem een laatste kans gegeven want hij had spijt en wil anders en de rest speelt nog.

Zoiets denk ik, een beetje.

Maar wel zeer bizar, nu alweer in een restaurant een broodje eten.

Hoeveel poep heb je dan openlijk aan dat horeca-verbod.

Onvoorstelbaar.
Dat werkt dus niet Querttu.
quote:qwerttu schreef op 12 november 2012 @ 18:59:

(Ik lach Badr niet uit hoor. Echt niet. *verschanst zich in een horeca-gelegenheid* Voor de zekerheid...)

Straks leest dat beest mee, en vraagt hij onze IP adressen op.

Heb je nog meer op de KV eilanden, dan een boekhouder?

Misschien een klein schuilplaatsje.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:qwerttu schreef op 12 november 2012 @ 18:59:

(Ik lach Badr niet uit hoor. Echt niet. *verschanst zich in een horeca-gelegenheid* Voor de zekerheid...)Zou Badr wel weten wat horeca betekent?
quote:Bambi schreef op 12 november 2012 @ 19:00:

Ik ben een meelezerT, moet altijd erg om jullie lachen, dames.

Vanuit direkte omgeving van Estelle heb ik afgelopen zomer vernomen dat Estelle zegt dat zij de aanval en het geweld op Everink niet zelf heeft gezien. Dit beweert zij nog. Ze heeft nooit anders beweerd. Geen oordeel mijnerzijds want ik was er niet bij.

Ergens kan ik mij zo indenken dat ze inderdaad niets heeft gezien want misschien net even plassen? Neusje poederen? Weet ik veel. Badr kan haar in eerste instantie hebben wijsgemaakt dat hij er niets mee te maken had, moest hier kort daarop op terugkomen omdat de waarheid hem had achterhaald, zij heeft hem een laatste kans gegeven want hij had spijt en wil anders en de rest speelt nog.

Zoiets denk ik, een beetje.

Maar wel zeer bizar, nu alweer in een restaurant een broodje eten.

Hoeveel poep heb je dan openlijk aan dat horeca-verbod.

Onvoorstelbaar.Als ze echt naar het toilet was geweest, had ze dat kunnen verklaren bij de rechter-commissaris.
Dat kan niet 'het wc verhaal' want daar kwam Koen uit voordat hij in elkaar gemept werd. En er was in de box niet genoeg ruimte voor nog een wc.
Hee Bam!

Het schijnt dat die skybox zo klein was dat ze het wel gezien moét hebben. En inderdaad, als ze toch net even op de wc was had ze dat kunnen zeggen en was die verklaring vast door anderen ondersteund. Toch?
quote:Galadriel schreef op 12 november 2012 @ 19:03:

Dat kan niet 'het wc verhaal' want daar kwam Koen uit voordat hij in elkaar gemept werd. En er was in de box niet genoeg ruimte voor nog een wc.Was er geen aparte dames-wc?
Precies. Daarom wil ze ook niet verklaren.

Hoewel, voor de musical: Koen en Stella samen op het toilet, Badr door het lint...
quote:hamer schreef op 12 november 2012 @ 19:05:

Hoewel, voor de musical: Koen en Stella samen op het toilet, Badr door het lint...Het zou een verklaring kunnen zijn Hamer.
Je komt niet zomaar onder een oproep getuigenverklaring bij de RC uit. Daar zullen echt wel goed beargumenteerde redenen (door eventueel medisch deskundigen) voor zijn.

Voor de media blijft dat gissen. En dat gaat al snel een eigen leven leiden. :-)

Hoewel, voor de musical: Koen en Stella samen op het toilet, Badr door het lint...Dát zal het zijn geweest!

Hoewel, voor de musical: Koen en Stella samen op het toilet, Badr door het lint...

En dan het Nieuwe De La Mar, helemaal versiert met linten, en alle trams en rondvaarboten in A'dam ook.

En alle genodigden, een geel lint in het haar.

Leuk voor Frits Wester.......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Bambi schreef op 12 november 2012 @ 19:07:

Je komt niet zomaar onder een oproep getuigenverklaring bij de RC uit. Daar zullen echt wel goed beargumenteerde redenen (door eventueel medisch deskundigen) voor zijn.

Voor de media blijft dat gissen. En dat gaat al snel een eigen leven leiden. :-)Maar bij ons gelukkig niet, wij zoeken alles uit, verkeren in dezelfde kringen en sommige dingen weten we gewoon
quote:Bambi schreef op 12 november 2012 @ 19:07:

Voor de media blijft dat gissen. En dat gaat al snel een eigen leven leiden. :-)

Niet in dit topic hoor. Wij houden ons kéurig aan de feiten. Echt.

Soms.

Een beetje.

Maar alleen als dat leuk in een grapje past.
quote:Eindeloos schreef op 12 november 2012 @ 19:08:

[...]

En dan het Nieuwe De La Mar, helemaal versiert met linten, en alle trams en rondvaarboten in A'dam ook.

Leuk voor Frits Wester.......................En de entree versierd met rode balonnen. Gasten verplicht in blokjesbroeken. Moszkowicz en Ficq als eregasten.....
quote:Eindeloos schreef op 12 november 2012 @ 19:08:

[...]

Leuk voor Frits Wester.......................Ik heb voor Frits Wester nog wel een Mega Mindy pruik liggen. Heb een dochter hè, dan krijg je dat...
Meisjes, Estelle heeft gewoon met haar Bambi ogen (sorry Bambi) lopen klagen tegen Badr dat die kale, al wat oudere man haar heeft beledigd. Daarom heeft Badr korte metten gemaakt met Koen.

Door haar zit hij zo in de shit, daarom blijft ze bij hem en legt ze geen belastende verklaring af. Dat verklaart ook gelijk het gedrag van Schoonloedr.
Ha lieve Friz! *kusje*
Oooh oh ja NUUUUUUUU!
Albert zegt hoereka.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven