Sintgedichtenpaniek

13-11-2012 08:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
De lootjes zijn weer getrokken.

Aan de ene kant heb ik het lootje wat ik altijd al had willen hebben. Heb het gedicht ook al af. Aan de andere kant heb ik nu eindelijk eens iemand die ik nog nooit gehad heb maar die ik ook eigenlijk niet had willen hebben. Ik ken hem gewoon helemaal niet zo goed. Hij heeft ook niet een uitgesproken hobby oid waar ik wat over kan zeggen. Het enige is dat ze een baby krijgen (nr4) waar ik wat mee kan en wil doen in het gedicht.

Ik vind het zo moeilijk. Hij heeft nog geen verlanglijstje ingevuld dus iets over het cadeau schrijven kan op dit punt ook nog niet.

Wie heeft er tips? Hoe begin ik zoiets en hoe pak je het aan als het echt een algmene wordt bij iemand die je niet zo goed kent?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van i-net halen!
quote:dubiootje schreef op 13 november 2012 @ 08:36:

Nou, inderdaad. Bij mij slaat de paniek altijd toe als we al beginnen en ik nog drie gedichten moet afmaken en uitprinten ooohh ik dacht dat dat alleen bij ons was! Wij zijn steevast mijn moeder kwijt als we beginnen met pakjesavond, die zit dan nog ijverig achter de computer te zweten
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik moet zeggen dat ik het lijk te leren, want vorig jaar was ik een paar dagen van tevoren klaar met alle cadeautjes én gedichten! Lekker rustig, moet ik zeggen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 13 november 2012 @ 09:34:

[...]





ooohh ik dacht dat dat alleen bij ons was! Wij zijn steevast mijn moeder kwijt als we beginnen met pakjesavond, die zit dan nog ijverig achter de computer te zweten Is dat niet dat ze op het raam klopt dan, dat je haar kwijt bent?
quote:ingmagh schreef op 13 november 2012 @ 10:13:

[...]





Is dat niet dat ze op het raam klopt dan, dat je haar kwijt bent?Nee hoor, dat doen de Pieten, die bonzen op het raam
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand niet echt goed ken, lul ik het hele gedicht vol over dat ik niet weet wat ik moet schrijven;) En dat gepaard met een hele hoop onzin. Hieronder een voorbeeld (ik ben niet goed in dichten hoor, excuses, daarom rijm ik volgens het schema ABCB. IS het makkelijkst haha).



Lieve …



365 dagen zijn er alweer voorbij,

sinds er in … een gedicht voor jou is gemaakt.

Gelukkig heb ik alles over jouw leven opgeschreven,

anders was ik vast veel belangrijke info kwijtgeraakt.



Pfff tja, waar zal ik nou toch eens beginnen?

in een jaar tijd kan er heel veel gebeuren.

Ik kan wel tientallen dingen over je verzinnen,

maar dat is juist handig, dus ik moet gewoon niet zeuren.



Nee, nu toch even serieus,

ik zit hier echt te zwoegen en te zweten.

Natuurlijk heb ik niks over je opgeschreven,

en ben ik gewoon weer eens alles vergeten…



Ik heb je daarom eens goed in de gaten gehouden,

waar je ook ging, ik volgde je steeds,

Maar jij heb zoveel te doen in jouw leventje,

ik kon je amper bijhouden op mijn skates.



Jahjah …,, je hoort het goed,

ook Sinterklaas gaat met zijn tijd mee.

We kunnen natuurlijk niet allemaal vasthouden aan het oude,

zoals de Kerstman met zijn arrenslee.



Maar goed, laat ik nu eens echt beginnen,

(en dan dus eindelijk eens iets zinnigs schrijven dat wél op de beste man/vrouw slaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven