Heb jij al Kerst decoratie gekocht?
dinsdag 13 november 2012 om 17:57
Zoals ik al op heb kunnen merken in verschillende topics, kijken we toch al weer uit naar de Kerst!
Heb jij je decoratie al in huis, of ga je nog shoppen? En wat heb je zoal gekocht? Gewoon, leuk om over te praten.
Zelf heb ik vorig jaar mijn eerste Kerstboom gekocht met de bijbehorende spullen. Was voor ¤ 80,- klaar. Aangezien ik van retro e.d. houd en mijn huis voornamelijk rode kleuren heeft, ben ik destijds gegaan voor rood met van die plastic ballen met daarop die ouderwetse tekeningen.
Vandaag ben ik met mijn moeder nog gaan winkelen en heb ik besloten wat uit te breiden. Vandaag een guirlande gekocht en bij Intratuin een heel erg leuke decoratie gezien (met gehaakte harten, bloemen, uiltjes er in e.d.) die ook erg past bij de Kerstboom. Heb het ouderwets nageaapt.
Verder nog een krans voor aan de deur en vorig jaar had ik héél goedkope Kerstspulletjes voor in huis. Die ga ik dit jaar weer neerzetten. Lekker: Kerst! Vroeger dacht ik niet zo gek te worden als mijn moeder... maar intussen...
Vertel! Wat doe jij dit jaar?
Heb jij je decoratie al in huis, of ga je nog shoppen? En wat heb je zoal gekocht? Gewoon, leuk om over te praten.
Zelf heb ik vorig jaar mijn eerste Kerstboom gekocht met de bijbehorende spullen. Was voor ¤ 80,- klaar. Aangezien ik van retro e.d. houd en mijn huis voornamelijk rode kleuren heeft, ben ik destijds gegaan voor rood met van die plastic ballen met daarop die ouderwetse tekeningen.
Vandaag ben ik met mijn moeder nog gaan winkelen en heb ik besloten wat uit te breiden. Vandaag een guirlande gekocht en bij Intratuin een heel erg leuke decoratie gezien (met gehaakte harten, bloemen, uiltjes er in e.d.) die ook erg past bij de Kerstboom. Heb het ouderwets nageaapt.
Verder nog een krans voor aan de deur en vorig jaar had ik héél goedkope Kerstspulletjes voor in huis. Die ga ik dit jaar weer neerzetten. Lekker: Kerst! Vroeger dacht ik niet zo gek te worden als mijn moeder... maar intussen...
Vertel! Wat doe jij dit jaar?

dinsdag 13 november 2012 om 18:05
Jaaaa, ik ben dol op kerst!
Heb laatst in de Bijenkorf 2 heerlijk kitscherige vogeltjes gekocht. Elk jaar koop ik er een paar, mijn doel is om over een jaar of 10 een boom te kunnen vullen met alleen maar vogeltjes
En ik heb zo'n schattig ding gekocht waar je kaarsjes in zet en dan draait 'ie rond en gaat 'ie tingelen. Met engeltjes en belletjes eraan, heb geen idee hoe het heet.
Verder gaan we een (echte) kerstboom neerzetten en denk ik dat ik nog wel ergens iets extra's aan lichtjes op hang, maar veel verder dan dat gaan we niet. Deels ivm financieen, hoor, als ik onbeperkt geld tot m'n beschikking zou hebben kan ik me wel lens kopen aan kerstspullen, hoe kitscher hoe beter, hahaha. Alleen de kerstman vind ik stom. Alles met engeltjes en duifjes en winterdieren vind ik super.
Heb laatst in de Bijenkorf 2 heerlijk kitscherige vogeltjes gekocht. Elk jaar koop ik er een paar, mijn doel is om over een jaar of 10 een boom te kunnen vullen met alleen maar vogeltjes
En ik heb zo'n schattig ding gekocht waar je kaarsjes in zet en dan draait 'ie rond en gaat 'ie tingelen. Met engeltjes en belletjes eraan, heb geen idee hoe het heet.
Verder gaan we een (echte) kerstboom neerzetten en denk ik dat ik nog wel ergens iets extra's aan lichtjes op hang, maar veel verder dan dat gaan we niet. Deels ivm financieen, hoor, als ik onbeperkt geld tot m'n beschikking zou hebben kan ik me wel lens kopen aan kerstspullen, hoe kitscher hoe beter, hahaha. Alleen de kerstman vind ik stom. Alles met engeltjes en duifjes en winterdieren vind ik super.
dinsdag 13 november 2012 om 18:24

dinsdag 13 november 2012 om 18:27
Elk jaar dezelfde boom en elk jaar koop ik iets erbij. Dit jaar een stenen koolmeesje van de action, een houten rendier bij een speciaak zaak, als hangers in de boom. Morgen naar de Ladies Night van Intratuin, dus zal nog wel wat bij komen.
Ik heb doordat ik elk jaar een stuk of 3 hang dingen voor in de boom koop, een best wel dure boom.
Ik heb doordat ik elk jaar een stuk of 3 hang dingen voor in de boom koop, een best wel dure boom.

dinsdag 13 november 2012 om 18:32
Ik had mijzelf nog voorgenomen om niet zo vroeg iets voor Kerst te kopen maar helaas is was weer eens te zwak haha. Heb grote witte houten sterren gekocht,poederroze ballen en nog wat witte decoratie voor de boom. En ik ben me toch blij! Kan niet wachten totdat Sint (wat wij ook uitgebreid vieren) het land weer heeft verlaten

dinsdag 13 november 2012 om 18:34

dinsdag 13 november 2012 om 18:39
Ik heb ook al ruim 15 jaar dezelfde kunstboom en lichtgouden en rode ballen, maar af en toe koop ik gewoon 'n snuisterijtje bij. Als ik in 't buitenland ben vind ik 't ook leuk om 'n kerstversiering te kopen. Laatste aanwinst 'n moose op 'n snowboard voor in de boom uit Canada. Uit Hong Kong heb ik ook goud met rode chinese hangertjes voor in de boom.
dinsdag 13 november 2012 om 18:44
afgelopen weken gekocht:
Een kersthuisje met led: 0,99 euro (kruidvat).
Drie of vier witte kerstboomslingers (van dat overbekende ingeknipte raffia) met, heel apart, besneeuwde punten: 3,99 euro per stuk.
Een rood nep minikerststerretje Euphorbia: 1,59 euro.
Een rol witte decostof: 1,00 euro.
Twee witte azalea's: 6,95 per stuk
plus witte potten: 2,69 per stuk.
Een kersthuisje met led: 0,99 euro (kruidvat).
Drie of vier witte kerstboomslingers (van dat overbekende ingeknipte raffia) met, heel apart, besneeuwde punten: 3,99 euro per stuk.
Een rood nep minikerststerretje Euphorbia: 1,59 euro.
Een rol witte decostof: 1,00 euro.
Twee witte azalea's: 6,95 per stuk
plus witte potten: 2,69 per stuk.
it's a big club and you ain't in it

dinsdag 13 november 2012 om 18:44
Ik heb dit jaar nog niks gehaald. Moet nog een item voor in de boom hebben die voor mijn dochter staat. Ik heb nl een engeltje voor mezelf, een blauwe eend voor mijn man en nu nog iets voor dochter dus maar ga 22 november naar Leusden om te snuffelen.
Verder ben ik voor de boom klaar. Heb vorig jaar een stel sneeuwpopjes en van die kleine kadootjes en trommeltjes uit Hong Kong laten komen en aangevuld met sneeuwpopjes van de zeeman enzo. Hele leuke boom geworden en heel handig, zeker nu met onze kleine. Er hangt bijna niks in wat stuk kan
Verder ben ik voor de boom klaar. Heb vorig jaar een stel sneeuwpopjes en van die kleine kadootjes en trommeltjes uit Hong Kong laten komen en aangevuld met sneeuwpopjes van de zeeman enzo. Hele leuke boom geworden en heel handig, zeker nu met onze kleine. Er hangt bijna niks in wat stuk kan
dinsdag 13 november 2012 om 18:45
Nog niet.. Maar ik was vandaag in de winkels en toen werd ik wel voor het eerst dit jaar weer hebberig van alle glitterballen en tierelantijnen. Ze waren er ook zo plotseling, ik zag het niet eens aan komen.
Mijn vriend vind het vreselijk, maar als het even kan draai ik met kerst volledig door. Kitsch for life!
Mijn vriend vind het vreselijk, maar als het even kan draai ik met kerst volledig door. Kitsch for life!
dinsdag 13 november 2012 om 18:48